Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vaccinatie gegevens

Discussie gestart

Tink

Heeft iemand wel eens voor z'n Green Card applicatie z'n vaccinatie gegevens moeten opvragen terwijl je al in de US bent?

Is dat gelukt?

Wij hebben nu een poging gedaan om bij de NL ent administratie onze intentings gegevens op te vragen maar vroegen ons af of dat een verloren zaak is en het de wachttijd waard was.

#1 - 05-01-2007, 10:18 uur
if the Dream is Big enough - the facts don't matter

Rebecca

Tink,

Ik heb dit onlangs gedaan, maar ik moet er wel bij vermelden dat ik nog in NL woon. Ik heb ze opgevraagd en vervolgens € 2.50 overgemaakt en binnen een paar dagen had ik het in huis. Ik weet niet hoe oud je bent, maar de ent administratie houdt dit bij van iedereen die na (ik meen) 1973 geboren is, ben je daarvoor geboren dan is er een hele grote kans dat jouw gegevens niet terug gevonden kunnen worden bij de ent administratie.

Mocht je na 1973 geboren zijn en je hebt je gegevens aangevraagd, dan kun je ook vragen of een familie lid in NL de € 2.50 over wil maken en de gegevens daarheen laten versturen, waarna zij het vervolgens door kunnen sturen naar jou.

#2 - 05-01-2007, 11:22 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15