Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Van plan om te emigreren naar de VS? Dan kunt u mij mogelijk helpen

Discussie gestart

Marcel Nieuwhof

Nieuw!
Respondenten gezocht voor interview

Samen met drie medestudenten werk ik aan een scriptie over migratie. Voortbouwend op eerder gedaan onderzoek zijn we vooral geïnteresseerd in de motieven van mensen om te emigreren. Persoonlijk doe ik onderzoek naar migratie richting de Verenigde Staten. Hier zou ik graag met enkele mensen over in gesprek gaan. Als u serieuze plannen heeft om naar de Verenigde Staten te migreren, dan zou ik uw medewerking aan een interview zeer op prijs stellen. Het slagen van de scriptie is mede afhankelijk van uw bereidheid om mee te werken aan een interview. Een interview zal ongeveer een uur in beslag nemen en kan in principe op elke door uw gewenste locatie plaatsvinden.
U kunt contact opnemen door te reageren via onderstaand e-mailadres, of een bericht achter te laten op het forum. Voor vragen kunt u contact opnemen door middel van onderstaand e-mailadres.  
Uiteraard zullen uw antwoorden zeer discreet worden behandeld. Ook zal u identiteit nooit direct aan één van de uw antwoorden worden gekoppeld. Ik hoop op uw medewerking.

Marcel Nieuwhof
[email protected]
student Sociale Geografie & planologie
Rijksuniversiteit Groningen   
#1 - 24-05-2009, 16:51 uur
« Laatst bewerkt op: 25-05-2009, 23:44 uur door Marcel Nieuwhof »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15