Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verhuisbedrijven.

Discussie gestart

heivalido

Ach, we gaan het wel zien. Ik heb alle vertrouwen dat de Gruijter de gehele vehuizing probleemloos in orde gaat maken.
#46 - 13-11-2004, 12:25 uur

Chiefram

Ach, we gaan het wel zien. Ik heb alle vertrouwen dat de Gruijter de gehele vehuizing probleemloos in orde gaat maken.

Wij ook hoor, anders zouden we ze niet gekozen hebben!  :D
Als het De Haan geweest zou zijn, dan zouden we nu wel wakker liggen denk ik, hahaha...
#47 - 13-11-2004, 12:50 uur

heivalido

hahahahahaah, Dat denk ik ook, dan ben je net in zee gegaan met zo'n bedrijf en dan hoor je opeens al die enge verhalen, nee dan slaap je lekker. Ik denk dat we beide een wijze keuze hebben gemaakt.  :)
#48 - 13-11-2004, 13:22 uur

Annemiek

Hopelijk gaat jullie verhuizing soepel. We zijn 3 keer over de grote plas verhuisd (vanwege werk van mijn man), en al het spul kwam altijd goed aan. Toch een hele kunst met zo'n afstanden. Het bedrijf was Varekamp-Hartman. Ze pakten alles goed in, en als ik alles zeg, bedoel ik ook alles. Een paar dingen die ik tegenkwam met uitpakken; een volle asbak, vuile koffiekopjes (koffie op, gelijk kopje ingepakt), en iets groens in een plastic zak, wat dus oud brood bleek te zijn.
Groetjes
Annemiek
#49 - 14-11-2004, 00:13 uur

heivalido

Hopelijk gaat jullie verhuizing soepel. We zijn 3 keer over de grote plas verhuisd (vanwege werk van mijn man), en al het spul kwam altijd goed aan. Toch een hele kunst met zo'n afstanden. Het bedrijf was Varekamp-Hartman. Ze pakten alles goed in, en als ik alles zeg, bedoel ik ook alles. Een paar dingen die ik tegenkwam met uitpakken; een volle asbak, vuile koffiekopjes (koffie op, gelijk kopje ingepakt), en iets groens in een plastic zak, wat dus oud brood bleek te zijn.
Groetjes
Annemiek

Dan doet varekamp het toch niet helemaal goed want Brood of andere etenswaren mogen we niet invoeren hahahahaha  ;D ;D ;D ;D

Wij hebben in ieder geval ook een full service bij de Gruijter dus die pakken ook echt alles in. Ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
Alleen niet te hopen dat er zoiets als DIT gebeurt  :-\ ;D ;D

#50 - 14-11-2004, 01:28 uur
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 01:29 uur door heivalido »

Chiefram

Haha, ik lag helemaal dubbel toen ik las dat ze echt alles in hebben gepakt, tot volle asbakken toe!  ;D

Daarom hamer ik er thuis elke keer weer op dat alles weg moet uit huis wat we NIET mee willen nemen.

We moeten alleen alle spullen die we zelf met het vliegtuig mee willen nemen (paspoorten enzo!!!) appart houden, bijvoorbeeld in de badkamer, zodat de verhuizers van daar uit NIETS mogen inpakken, anders 'hang' je straks...

En die schitterende foto van al die omgevallen kontainers hebben ons zojuist doen besluiten alsnog het verzekeringsbedrag omhoog te schroeven!  :D ;D 8)
#51 - 14-11-2004, 13:27 uur

heivalido



Ik zou inderdaad maar zorgen dat de verzekering tiptop in orde is.

En laat je familie hun verhuiswagens ook ff extra verzekeren.  :P :o

#52 - 14-11-2004, 20:01 uur

Chiefram

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik lig weer helemaal dubbel, hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Schitterend! Hoe krijg je die nu weer boven water? LOL!  ;D ;D :D ;)

Morgen ga ik gelijk de verzekering behoorlijk op schroeven! Wij nemen nu absoluut geen risiko meer, ahah...
#53 - 14-11-2004, 20:06 uur

heivalido

hahahahahahahah, ik heb nog wel een paar meer maar die ellende zal ik je besparen.
#54 - 14-11-2004, 20:17 uur

Chiefram

Tja, er komt heel wat bij kijken... zo'n verhuizing met kontainer!  ;)

#55 - 17-11-2004, 09:50 uur

heivalido

Ik kwam vandaag voor UPS bij de Gruijter en onze ondertekende offerte is ontvangen en het balletje gaat nu dus echt rollen. Ik begin het allemaal steeds spannender te vinden.  :o
#56 - 17-11-2004, 23:40 uur

Chiefram

Hoe meer handtekeningen je zet, hoe dichter alles bij komt!

Ik merk het met name de laatste weken: alles schriftelijk opzeggen, afhandelen en adreswijzigingen doorgeven...

Maar ook nieuwe dingen in werking stellen, zoals (net als bij jou) de officiele opdracht ontertekend bij De Gruijter voor de verhuizing, alvast voor de eerstkomende 3 weken een huur auto (luxury: Cadillac De Ville klasse) gereserveerd bij Avis in de USA, zodat we toch een biettie flexibel zijn daar in het begin, bij de notaris getekend dat zij volmacht hebben om de levering en overdracht van onze woning die (nog) te koop staat, etc... en ook de vliegtickets zijn al geboekt en betaald.

Een terugweg is er eigenlijk al niet meer, hahaha...
#57 - 18-11-2004, 08:20 uur

roonlimburg

Hoe meer handtekeningen je zet, hoe dichter alles bij komt!

Ik merk het met name de laatste weken: alles schriftelijk opzeggen, afhandelen en adreswijzigingen doorgeven...

Maar ook nieuwe dingen in werking stellen, zoals (net als bij jou) de officiele opdracht ontertekend bij De Gruijter voor de verhuizing, alvast voor de eerstkomende 3 weken een huur auto (luxury: Cadillac De Ville klasse) gereserveerd bij Avis in de USA, zodat we toch een biettie flexibel zijn daar in het begin, bij de notaris getekend dat zij volmacht hebben om de levering en overdracht van onze woning die (nog) te koop staat, etc... en ook de vliegtickets zijn al geboekt en betaald.

Een terugweg is er eigenlijk al niet meer, hahaha...


Jawel hoor, in de VS zijn ook verhuisbedrijven die je spullen weer hierheen terug kunnen sturen, ook gaan er vluchten terug hierheen  ;D
#58 - 18-11-2004, 15:47 uur

heivalido

Hoe meer handtekeningen je zet, hoe dichter alles bij komt!

Ik merk het met name de laatste weken: alles schriftelijk opzeggen, afhandelen en adreswijzigingen doorgeven...

Maar ook nieuwe dingen in werking stellen, zoals (net als bij jou) de officiele opdracht ontertekend bij De Gruijter voor de verhuizing, alvast voor de eerstkomende 3 weken een huur auto (luxury: Cadillac De Ville klasse) gereserveerd bij Avis in de USA, zodat we toch een biettie flexibel zijn daar in het begin, bij de notaris getekend dat zij volmacht hebben om de levering en overdracht van onze woning die (nog) te koop staat, etc... en ook de vliegtickets zijn al geboekt en betaald.

Een terugweg is er eigenlijk al niet meer, hahaha...


Jawel hoor, in de VS zijn ook verhuisbedrijven die je spullen weer hierheen terug kunnen sturen, ook gaan er vluchten terug hierheen  ;D

Als dit een chatsite zou zijn waarvan je iemand af kan kicken dan zou dit het juiste moment zijn Roon  :P :P :P hahahahaha, Ik moet er niet aan denken.  :-\
Wij hebben alleen de eerste week een minivan gehuurd zodat we met de koffers geen probleem krijgen. Ik ga er van uit dat we in de 1e week al een mooie occasion op de driveway hebben staan.  :D :D
Maakt me niet uit of dat onze eigen driveway is of die van onze vrienden hahahahaha.



Hier passen onze koffers vast wel in.
#59 - 18-11-2004, 23:58 uur

Chiefram

En deze staat voor ons klaar als we aankomen:



Onze koffers worden al door iemand anders van de luchthaven gehaald, hahaha...
#60 - 19-11-2004, 10:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15