Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verhuisbedrijven.

Discussie gestart

heivalido

Een lekkere Trappist zorgt ervoor dat ik wel zal slapen hahahahha, waarschijnlijk ook mijn laatste Trappist want dat is niet het meest voorkomende biertje in Florida, maar met Bud neem ik ook wel genoegen hoor.
#91 - 06-03-2005, 23:15 uur

ejb

Een lekkere Trappist zorgt ervoor dat ik wel zal slapen hahahahha, waarschijnlijk ook mijn laatste Trappist want dat is niet het meest voorkomende biertje in Florida, maar met Bud neem ik ook wel genoegen hoor.
Geniet dan maar van die laatste Trappist  ;) (Da's inderdaad iets wat ik wel zou missen in de States, al die speciaal bieren (wist wel dat er toch wel IETS zou moeten zijn wat ik aan NL zou gaan missen  :P ;D). En voor zo welterusten, droom maar lekker over jullie avontuur!!!
#92 - 06-03-2005, 23:18 uur



heivalido

het is er wel te krijgen hoor, maar moet je wel zoeken en niet te veel wakker liggen om de prijs  ;D Weltrusten allemaal. het volgende bericht op deze topic komt vanuit Spring Hill. (geldt niet voor andere topics)  ;D ;D


#93 - 06-03-2005, 23:23 uur
« Laatst bewerkt op: 06-03-2005, 23:36 uur door heivalido »

TigersFan

Heel veel succes en plezier ook in ieder geval alvast daar in FL.
#94 - 07-03-2005, 00:19 uur

Jez

hahahahaha, ik heb mijn bericht stiekum gecorrigeert  :P

Oh hè?!   >:(
(hihihi, dat knopje had ik zelf ook al gevonden)
 ;D  ;D ;D ;D ;D
#95 - 07-03-2005, 00:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Pppffff, de Douane houdt onze container wel erg lang vast, ik wil mijn bankstel!!!!! :'( TV kijken op de grond gaat snel vervelen.
#96 - 31-03-2005, 01:07 uur

FreezeM

Vervelend dat het zo lang duurt. Zijn ze alles aan het uitpakken ofzo? Helaas zal het in dit geval niet helpen dat je container uit Nederland duurt. Er schijnt wel eens wat XTC te worden verscheept van hier naar de VS  :o
#97 - 31-03-2005, 15:11 uur

Chiefram

Pppffff, de Douane houdt onze container wel erg lang vast, ik wil mijn bankstel!!!!! :'( TV kijken op de grond gaat snel vervelen.

Hou vol... het heeft bij ons twee maanden geduurd!!!
#98 - 31-03-2005, 17:48 uur

peperzout

niet liegen heivalido

je heb twee tuinstoelen en die zitten niet slecht
hahhahahahahahahahahahahhahahahahahaha

maar hoop ook wel dat het nu niet te lang meer
gaat duren voor de spulletjes

enne weet je  ik mis jullie heeeeeeeeeeeeel  erg
dikke knuffelkussiesenkroellies.
#99 - 01-04-2005, 20:25 uur

heivalido

Wij missen jullie ook, dat jullie maar snel terug kunnen.

En we kregen vandaag te horen van de verhuizer hier dat onze container Randomly is selected voor een uitgebreid onderzoek met x-rays en zo, dus het gaat nog wat langer duren  :'(
#100 - 02-04-2005, 02:10 uur

ejb

Dat is pech, hopelijk gaat het niet al te lang meer duren nu, kan me voorstellen dat jullie heeeel graag jullie spullen willen hebben!
#101 - 02-04-2005, 02:14 uur



Chiefram

Wij missen jullie ook, dat jullie maar snel terug kunnen.

En we kregen vandaag te horen van de verhuizer hier dat onze container Randomly is selected voor een uitgebreid onderzoek met x-rays en zo, dus het gaat nog wat langer duren  :'(

Dat is balen, want dat gaat je nog extra geld kosten ook...  :-[
#102 - 02-04-2005, 04:47 uur

ejb

Hoezo gaat het hem extra geld kosten? ???
#103 - 02-04-2005, 11:01 uur



Chiefram

Dat staat in het kontrakt. Alles in inklusief, zolang er maar geen steekproeven bij de doune worden gedaan. Deze kosten zullen op de eigenaar worden verhaald.

Wij werden ook ineens met $258 dollar EXTRA belast omdat de doune waarschijnlijk iets langer de tijd nodig had om onze inventarislijst in te zien. Gelukkig werd onze kontainer niet eens extra doorgelicht...

Daarna werden we nog eens voor EXTRA $225 dollar belast, omdat het Amerikaanse verhuisbedrijf geen truck kon kon regelen op vrijdag, waardaar onze goederen 3 dagen extra lang op het railstation moest blijven tot na het weekend.

Kosten konden wij nergens verhalen, omdat dit buiten de schuld van de verhuizer is. Zouden wij niet betalen, dat lieten ze gewoon de kontainer staan en werden wij elke dag met $75 dollar belast. Nou, dan betaal je wel hoor, ook al is het onder protest.

Dit heeft overigens helemaal NIETS met De Gruijter in Nederland te doen, maar met het Amerikaanse verhuisbedrijf Nelson Westerberg uit Elk Grove, IL.

In Amerika word je aan alle kanten belazert als je de weg niet weet te vinden. Dat hebben wij meerdere keren ondervonden helaas. Maar goed, het is leergeld en wij worden ook steeds harder.
#104 - 02-04-2005, 16:32 uur

ejb

Da's behoorlijk balen. Raar dat zo'n bedrijf dat soort dingen niet incalculeert in de kostprijs, is toch raar dat dit allemaal op de particulier verhaald wordt. Helemaal het feit dat het verhuisbedrijf geen truck kon regelen, dan hadden ze beter moeten plannen en anders zou het m.i. gewoon bedrijfrisico en niet het risico van de klant moeten zijn. Maar ja, met mijn mening ben je natuurlijk nog niet geholpen...
#105 - 02-04-2005, 20:43 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15