Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

VisaPro Green Card Lotery iemand ervaring?

Discussie gestart

RedBaron

beste mensen,

ik heb me ingeschreven bij visapro zoals da al staat (http://GreenCardLottery.VisaPro.com ) 2 weken geleden ze hebben echter het geld wel al afgehouden maar als ik bij mijn status kijk staat er dat ik nog moet betalen. Raar dus vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen ik hoorde ook dat je niet zomaar naar een andere kan gaan nu om daar ook in te schrijven want dan kan je gediskwalificeert worden.Maar ik wil wel graag mee doen aan de lotery weet iemand wat ik nu het beste kan doen

B.V.D Roger
#1 - 19-08-2005, 17:39 uur

RedBaron

ow ja heb ze natuurlijk ook al een AANTAL emails gestuurd ma die gasten sturen niks terug :-\

#2 - 19-08-2005, 17:57 uur

Chiefram

Ik snap niet waarom iedereen nog steeds via buro's zich laat inschrijven, terwijl hier op dit forum al duizenden keren is verteld dat het merendeel allemaal scam is!!!

 ???
#3 - 19-08-2005, 22:58 uur

FreezeM

ow ja heb ze natuurlijk ook al een AANTAL emails gestuurd ma die gasten sturen niks terug :-\

Ik zou de betaling terugdraaien en ze bellen om uit te leggen dat je niet langer van hun diensten gebruik wilt maken.
#4 - 20-08-2005, 09:18 uur

Chiefram

ow ja heb ze natuurlijk ook al een AANTAL emails gestuurd ma die gasten sturen niks terug :-\

Ik zou de betaling terugdraaien en ze bellen om uit te leggen dat je niet langer van hun diensten gebruik wilt maken.

Ja, maar probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen! Als zo'n scammer je eenmaal in haar klauwen heeft, dan kun je echt geen medewerking meer verwachten. De enige mails/antwoorden zijn alleen nog maar om meer geld los te kunnen peuteren...
#5 - 20-08-2005, 16:21 uur

FreezeM

Je belt je Credit Card maatschappij. Zegt dat het bedrijf niet geleverd heeft en dat je de betaling wilt laten terug draaien. Volgens mij moet dat kunnen.
#6 - 21-08-2005, 21:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15