Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

mogelijkheden verblijf VS

Discussie gestart

JDenalane

@ Dusza
Nee, niet om een jaar van te leven. Voor ik daar zit en alles geregeld heb duurt nog wel even. Nog wel even aan tijd om te gaan sparen. En ik hoef ook niet binnen 6 maanden weg perse.
#16 - 19-05-2007, 00:03 uur

bgroeneveld

Hoor overigens van collega vertalers (ik heb vele petten) dat je een BTW vergunning moet aanvragen en allereli paperassen moet invullen en bijhouden. Daar zou ik iemand voor moeten inhuren, want ik ben niet zo bijhouderig.

Of ik had natuurlijk leraar kunnen blijven, dan zou ik vanzelf allerlei opslagen en naberekeningen gekregen hebben. Volgend leven dan maar.

#17 - 19-05-2007, 00:03 uur

JDenalane

Bedankt voor de reacties iig. Ik ben niet echt veel wijzer geworden, maar het was het proberen waard. Ik ga gewoon op zoek naar een goede fotografieopleiding of cursus in de VS. Liefst LA of San Francisco. Denk dat dat het beste is.
#18 - 19-05-2007, 14:42 uur

Adriaan47

Good decision...only determination will bring you there !!!
Have a impressive portfolio ready and GOOD LUCK  gewenst van een oude rot in het vak.
#19 - 19-05-2007, 15:36 uur

JDenalane

Thanks! Gaat wel lukken. Volste vertrouwen in.
#20 - 19-05-2007, 19:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15