Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

VOG

Discussie gestart

SouthCarolinagirl

Ha allen,

snelle vraag: moet ik zelf mijn VOG
opvragen of doet de ambassade dat? Ik lees verschillende antwoorden hierop...Wie weet het zeker?

Grtz
Claudia
#1 - 16-05-2016, 21:20 uur

Pieter79

In 2008 hoefde ik dat niet zelf te doen. Ik woonde toen nog in Nederland.

Gr. Pieter
#2 - 16-05-2016, 21:54 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

us outsider

Je moet VOG zelf opvragen. Jarenlang was Ned. een uitz. op de regel en deed het US Consulaat aldaar de aanvrage.
Nu dus niet meer.

For instructions how to request a Records Check or Police Certificate go to travel.state.gov and search for Documents Reciprocity by Country. Use the appropriate link. In the search box enter the Country in question. Scroll down to the listing of Documents.

Voor Nederland:
https://www.justis.nl/producten/vog/vog-aanvragen/

Als je in een ander land dan Ned. hebt gewoond voor enige tijd, kan het zijn dat je ook van dat land een Police Certificate nodig hebt.

#3 - 26-05-2016, 23:08 uur
« Laatst bewerkt op: 26-05-2016, 23:12 uur door us outsider »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15