Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Good news or bad ? You decide - Immigration bill survives Senate challenges

Good news
55.6%
5 (55.6%)
Bad news
22.2%
2 (22.2%)
To early to tell
22.2%
2 (22.2%)
No clue

0 (0%)
Don't care

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Good news or bad ? You decide - Immigration bill survives Senate challenges

Discussie gestart

Liberator


Read:  Immigration bill survives Senate challenges
Here:  http://www.cnn.com/2007/POLITICS/06/27/immigration.congress/index.html
#1 - 28-06-2007, 07:20 uur
American Patriot living in Europe

Liberator

"covering all of them in the country at the end of 2006."
Als ik vorige vakantie in de US was gebleven dan had ik een kans gehad op citizenship  ny-angry

Ik hoop dat er met deze bill wel nieuwe mogelijkheden bijkomen om de US binnen te komen op een legale manier.
Ik ben echter bang dat dat alleen geld voor laag opgeleiden en juist helemaal niet voor hoog opgeleiden.
Aan de andere kant,.. als ze meer richting een point based system gaan dan kan dat sterk in mijn voordeel werken

All in all,.. het huidige systeem werkt imho slecht en ondanks dat dat de nieuwe bill geen super oplossing is neig ik toch richting good news vanwege het temporary worker program en het point based sytem
#2 - 28-06-2007, 08:01 uur
American Patriot living in Europe

hollandranch

Zolang de grenzen langs Mexico niet dichtzit maakt het niet uit wat voor bill er gemaakt wordt, gedoemd te mislukken, 20 jaar geleden hebben ze eigenlijk hetzelfde al een keer gedaan, toen met 4 miljoen illegalen, zie het resultaat.
#3 - 28-06-2007, 14:52 uur

Liberator

Je hebt eigenlijk 2 hoofdnoten,.. de relevantie van de bill betreffende illegal immigration en betreffende legal immigration.
Voor de mensen op dit forum is het laatste vooral van direct belang.

Er zitten wel een hoop border security measures in maar het zel idd niet afdoende zijn om de mexicanen tegen te houden. Ik denk dat je een grote zet kunt zetten als je dat soort mensen een soort manual labor visa geeft. Een soort detacheering visa zeg maar :) Geen citizenship maar tijdens het werk mogen ze er wel wonen.
#4 - 28-06-2007, 15:11 uur
American Patriot living in Europe

hollandranch

Ik heb me nog niet helemaal verdiept in de nu bijna 400 pagina dikke voorstel, blijkbaar de meeste Senatoren ook nog niet, sterker nog, op dit moment wordt er nog aan geschreven heb ik begrepen. In Amerika heeft men nu al een probleem om paspoorten uit te geven, duurt 4 maanden op dit moment, wat gebeurt er als 20 miljoen Mexicanen een visum gaan aanvragen? De regering Bush heeft beloofd om honderden kilometers dubbele muur aan te leggen voor september, ze zijn nu 6 maanden verder met een paar kilometer enkele muur. Natuurlijk moet er wat gebeuren, om te beginnen de bedrijven aanpakken die illegalen inhuren, want als er geen werk is komen er ook geen illegalen, maar hier zit het geld en de vriendjes van Bush en collegas's die hun campagnes sponsoren.
#5 - 28-06-2007, 15:29 uur

Willem goes Miami

Ik denk dat ik maar via de Border naar de US of A ga. Wel illegaal natuurlijk want dan mag je blijven. Legaal proberen is te moeilijk.
#6 - 29-06-2007, 07:11 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

bgroeneveld

Je kunt natuurlijk altijd via Canada gaan. Om een of andere reden komt langs die grens GEEN hek.

Misschien omdat die grens te lang is. Of omdat vanuit Canada 'natuurlijk' alleen blanken de VS in komen.
#7 - 29-06-2007, 13:59 uur

Loek

Of omdat vanuit Canada 'natuurlijk' alleen blanken de VS in komen.

Volgens mij zijn de immigranten uit het zuiden ook blank.  De definitie van deze immigranten is "white of hispanic decent".
#8 - 29-06-2007, 19:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15