Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Voldoen aan de eisen

Discussie gestart

androb

Hoi allemaal,

De tijd voor het inschrijven komt er weer aan dus begin ik weer (net als de vorige keren dat we meededen) te twijfelen over of ik me alleen moet inschrijven of mijn man ook. Het probleem is dat mijn man zijn Havo niet helemaal heeft afgerond, hij heeft maar 3 certificaten ipv het diploma. Daarna is hij gaan werken en heeft nog geen dag thuisgezeten zeg maar. Hij werkt nu al jaren in de branche van de sociale verzekeringen en bedrijfsverzekeringen en heeft dus echt al een jaar of 12 ervaring op dat gebied. Ook heeft hij diverse diploma's daar voor behaald. volgens de site van de lottery staat. "OR you must have two years of work experience within the last five years in an occupation that requires at least two years of training or experience to perform" En elke keer twijfel ik maar of hij er nu wel of niet aan voldoet. Uit angst schrijf ik hem dan maar niet in omdat ik er niet aan moet denken dat je wint en dan alsnog niet mag omdat hij toch niet voldeed. Maar dubbele kansen spreken me natuurlijk ook aan ;D. Wie o wie kan mij er iets over zeggen.
Groetjes
Andrea
#1 - 23-08-2005, 10:52 uur

Ebelix

Je man voldoet aan de eisen en je kan hem opgeven. Hij voldoet aan de werkcriteria.

Good luck
#2 - 23-08-2005, 12:11 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Inderdaad, je moet gewoon (is toch gratis) beiden meedoen. Je man heeft de gevraagde werkervaring.
#3 - 23-08-2005, 16:08 uur

FreezeM

inderdaad, inschrijven! Je man voldoet ruim, dubbele kans...
#4 - 23-08-2005, 17:03 uur

androb

Bedankt allemaal,
We gaan er voor!!!!!! ;D
#5 - 24-08-2005, 08:54 uur

FreezeM

Success! We zullen hier tijdens de inschrijfperiode elkaar helpen met invullen. Het is allemaal vrij simpel maar misschien een prettig idee om er niet alleen voor te staan.
#6 - 24-08-2005, 08:58 uur

androb

Ik heb het vorig jaar ook zelf gedaan en het is inderdaad alles behalve moeilijk, maar het is zeker ZEER prettig om het er met mensen over te hebben die niet meteen zo  ??? kijken. en vragen wat je in hemelsnaam in Amerika wil gaan doen. Dat is toch een land vol met gekken met geweren en pistolen??? Gek word ik van die standaard reactie. Zelfs mijn moeder vond het leuk om te zeggen dat ze, als ik zou gaan, helemaal geen contact meer zou willen, maar dat was meer omdat ik 2 van haar kleinkinderen meeneem. En natuurlijk is ze wel weer bijgedraaid hoor. Maar over het algemeen dus ongelovelijk veel onbegrip als je verteld dat je naar Amerika zou willen emigreren
#7 - 25-08-2005, 09:34 uur

RedBaron

Ik heb het vorig jaar ook zelf gedaan en het is inderdaad alles behalve moeilijk, maar het is zeker ZEER prettig om het er met mensen over te hebben die niet meteen zo  ??? kijken. en vragen wat je in hemelsnaam in Amerika wil gaan doen. Dat is toch een land vol met gekken met geweren en pistolen??? Gek word ik van die standaard reactie. Zelfs mijn moeder vond het leuk om te zeggen dat ze, als ik zou gaan, helemaal geen contact meer zou willen, maar dat was meer omdat ik 2 van haar kleinkinderen meeneem. En natuurlijk is ze wel weer bijgedraaid hoor. Maar over het algemeen dus ongelovelijk veel onbegrip als je verteld dat je naar Amerika zou willen emigreren


Ja ik ken dat probleem had laatst ruzie met een collega omdat ik na amerika wou imigreren. Ze vond de regels daar niet goed en ze zei dat ook met die geweren. Ik vind als iemand ergens naar toe wil gaan dat die dat moet doen het is zijn leven en je leeft maar 1x dus ik zeg maar zo doe wat je wil doen  8)
#8 - 25-08-2005, 11:50 uur

androb

Ja ik ken dat probleem had laatst ruzie met een collega omdat ik na amerika wou imigreren. Ze vond de regels daar niet goed en ze zei dat ook met die geweren. Ik vind als iemand ergens naar toe wil gaan dat die dat moet doen het is zijn leven en je leeft maar 1x dus ik zeg maar zo doe wat je wil doen  8)

 ;D ja een bekend verhaal he, zou het een typisch nederlands trekje zijn dat iedereen maar aan de ander wil vertellen hoe hij zijn leven moet inrichten??? Of kom je dat in Amerika net zo erg tegen??
#9 - 25-08-2005, 15:10 uur

Kinneret

ik had er laatst ook een discussie met een vriend over, dan valt hij terug op het kat in magnetron verhaal, en dat hij het malloten etc. vind, daar kun je maar beter niet ingaan, want ze baseren die meningen op niets. Gewoon negeren, je weet zelf waar je het over hebt en die ander niet, jij weet voor jezelf wat juist is en dat moet je volgen!
#10 - 25-08-2005, 17:34 uur

FreezeM

Van de week vroeg iemand me: "Naar Amerika? Wat is daar dat je hier niet hebt?"

Hahaha... tja, als ik daar antwoord op moet geven, dat kan wel even duren.... en dan natuurlijk nog de vraag: Wat is daar niet, wat hier wel is.
#11 - 26-08-2005, 08:51 uur

androb

ha ha, allemaal dezelfde problemen dus. Mijn standaard vraag is, ben je ooit in Amerika geweest???? Dan blijkt meestal dat die scheeuwers er dus nog nooit geweest zijn. En volgt dan de zin. "ik niet ik heb daar niets te zoeken" Dan zeg ik altijd dan kan je er ook niet over oordelen! Einde discussie, maar ik heb sommige mensen ook wel overtuigd van de logica erachter (hi,hi) ga daarin natuurlijk niet te ver want anders willen ze ook en dan wordt de kans op winnen kleiner ;)
#12 - 26-08-2005, 09:29 uur

RedBaron

hij laat ze lekker hier blijven ze niet wakker schudden ja 8) deste meer kans hebben wij in de loterij dus laat het hier maar lekker verder regenen  ;D
#13 - 26-08-2005, 11:53 uur

Kinneret

hahah ja laat ze maar lekker in hun domme fantasie leven, intussen trekken de amerika liefhebbers weg en dan in no time gaan ze zelf over nederland klagen over het weer, belastingen en blablabla, en dan beseffen ze: had ik maar naar hem/haar geluisterd.
#14 - 26-08-2005, 12:51 uur

FreezeM

De vraag over de redenen waarom mensen naar Amerika willen emigreren heb ik een eigen onderwerp gegeven:

http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=24;action=display;threadid=2171
#15 - 27-08-2005, 15:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15