Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vraag dv 2007

Discussie gestart

nancyw

He hallo !
een vraag voor iemand die al een greencard heeft gewonnen
en dus evaring heeft .
hoe zit het met vraag 10 van het formulier wat je in moet vullen : country  of eligibility if the applicant's native country is diffrent from country of birth.

wij zijn  in nederland geboren en wonen er nog steeds , dus
nederland invullen of een / ?
wat denken jullie ?

ik wil het gewoon zeker weten want het is tijd om te gaan !

grt nancy :)
#1 - 29-09-2005, 20:44 uur

texas freak

het betekent volgens mij gewoon dat als je in een ander land geboren bent dan waar je nu woont, je dat land in moet vullen om in aanmerking te komen en of dat land eligible is ja of nee
#2 - 29-09-2005, 22:32 uur

FreezeM

Jullie hoeven die vraag niet te beantwoorden. Jullie "Native Country" is gelijk jullie "Country of birth".

Maar stel dat je in Engelend geboren bent terwijl je ouders beide Nederlands zijn. Bijvoorbeeld omdat je ouders daar een paar jaar gewerkt hebben. Je mag dan op basis van de Nationaliteit van je ouders aanspraak maken op Nederlandse "Native" status. Dat wil je dan ook graag want natives van de UK mogen niet meedoen met DV2007. In zo'n situatie zijn je  "Native Country" en "Country of birth" niet gelijk.
#3 - 30-09-2005, 08:22 uur

TigersFan

Zat daar ook aan te denken, want het openlaten van een vraag is altijd eng....

"Ze zullen me toch niet diskwalificeren, omdat...."
#4 - 30-09-2005, 12:27 uur

Chiefram

Bij het invullen van de formulieren staat ergens vermeld dat je niets 'leeg' mag laten. Mocht een vraag niet van toepassing zijn, dan waren wij verplicht 'N/A' in te vullen.
#5 - 02-10-2005, 00:22 uur

FreezeM

Wanneer je een veld leeglaat terwijl je verplicht bent  om het in te vullen lijkt me dat je een melding krijgt. Maar ik kan me dat niet meer herinneren van vorig jaar. Voor de zekerhied inderdaad N/A invullen bij vragen die niet van toepassing zijn.
#6 - 02-10-2005, 13:37 uur

nancyw

Hmm, ga de site toch nog eens goed doorlezen voordat ik iets in ga vullen .
het is  simpel ,maar je wilt toch alles goed hebben ingevuld .
stel je toch voor wordt je uitgeloot ,maar heb je de vraag niet goed
ingevuld .
 
#7 - 02-10-2005, 13:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15