Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vraag over 'formulierenbrigade'lottery

Discussie gestart

ejb

Ik ben alleen nog maar in Florida geweest, ik zou afgelopen Oktober in California op vakantie zijn geweest maar dat moesten we om een of andere stomme reden annuleren, een of ander interview of zo hahahahahaha. Ik kan dus ook niet oordelen. Maar Florida heeft mij na 1 bezoekje al overtuigt dat ik daar wil wonen. :P
Ik weet precies wat je bedoelt, wij zijn ook pas één keer in Florida geweest en wij zouden er morgen heen vliegen als we een greencard kregen (okay, misschien zouden we nog een maandje ofzo wat zaken regelen  :P)!
#31 - 12-02-2005, 01:06 uur
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 13:51 uur door ejb »



heivalido

In Florida zeggen ze niet voor niets, "when you have the sand of Florida in your shoes, sooner or later, you will return here to stay and live here for the rest of your life.
#32 - 13-02-2005, 00:26 uur

ejb

In Florida zeggen ze niet voor niets, "when you have the sand of Florida in your shoes, sooner or later, you will return here to stay and live here for the rest of your life.
And this just might be true for us too! (en voor jullie is het dat al  ;))
#33 - 13-02-2005, 01:02 uur



Sbull

This is true,

We know because we will follow them
#34 - 13-02-2005, 01:07 uur

ejb

This is true,

We know because we will follow them
Ik hoop dat jullie idd ook weer zo snel mogelijk terug kunnen naar 'the sand'!
Goh, als ik zo voor iedereen blijf hopen dat ze de DV 2006 winnen wordt onze eigen kans natuurlijk wel heel klein hihihihihihi ;D. Nee hoor, ik hoop voor iedereen van dit forum die mee heeft gedaan dat ze winnen, desnoods moeten ze maar wat extra visa voor NL uitgeven  ;) ;D ;D :P
#35 - 13-02-2005, 13:44 uur



Sbull

wij zijn nog steeds in de running voor DV2005.
In ons geval nog 4000 cut off numbers to go.

Dus wij hopen op ongeveer juli of aug voor het interview.

Kan wel zeggen dat het zenuwslopend is.

Maar we blijven hopen dat de nummers goed doorlopen.
#36 - 13-02-2005, 20:48 uur

heivalido

En dat gaat allemaal goedkomen. Dat interview komt er wel.
#37 - 13-02-2005, 23:45 uur

Chiefram

100% zeker weten!

 ;) :D ;D
#38 - 14-02-2005, 05:45 uur

ejb

Nou ik zou het wel weten, wat moet je nou in California??? hahahahahaha Go Bucs!!!!!  8)
Ja, maar jij bent ook nog niet in Californië geweest, toch?? Ik ook niet hoor, maar dat is ook de reden waarom ik het nog niet weet. Voorheen zei ik altijd dat ik naar Californië wilde, maar Florida beviel in ieder geval heel goed. Nu maar hopen dat de huwelijksreis me naar Californië brengt...maar dat weet ik eind mei pas
Naar aanleiding van bovenstaand bericht, ik ben nu op huwelijksreis en tik dit berichtje nu vanuit een hotel in Los Angeles, helemaal super dus!
#39 - 29-05-2005, 05:27 uur



Chiefram

En... als je nu zou moeten kiezen... ???

 ???
#40 - 29-05-2005, 05:57 uur

ejb

Ben hier net een dag, maar moet zeggen dat California qua landschap veel meer afwisseling bied (alleen al in L.A.), dus denk dat ik toch voor CA zou gaan, maar kom hier na onze honeymoon nog wel even op terug
#41 - 29-05-2005, 06:03 uur



Sbullthuis

Sorry EJB was het vergeten:
Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk
Ja laat ons horen hoe je CA ervaart, al blijft voor ons Florida nr.1.

Geniet van jullie huwelijksreis.

Oh,ja, tot nog toe zijn er voor Europa naar wat ik op de andere forums lees nog geen brieven binnengekomen.
Iedereen is echt op de forums bezig met een nervesbreakdown. De enige brieven die binnen zijn voor west europa zijn voor die gene die momenteel al in de USA wonen, gisteren was er iemand uit Frankrijk die in de USA leeft die zijn brief heeft gekregen case nr. EU000001XX dus men is nog niet echt begonnen.


#42 - 29-05-2005, 12:47 uur

ejb

Bedankt voor de felicitaties Sbull.
Dat is trouwens wel het voordeel van op reis zijn, je maakt zoveel mee dat je maar weinig tijd hebt om je met de lottery bezig te houden, maar ik hoop natuurlijk toch wel dat er zo'n 'mooie' enveloppe op de deurmat ligt als we thuis komen.
En voor jullie hoop ik dat het nu eindelijk eens op gaat schieten met het cut off number, jullie hebben lang genoeg in spanning afgewacht!

Ik begrijp dat Florida voor jullie nr. 1 blijft, wij hebben het er nu al over om in CA te beginnen en met ons pensioen, hoewel dat nog een heel eind weg is, naar Florida te gaan, hebben we a bit of both  ;)
#43 - 29-05-2005, 13:40 uur
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 13:50 uur door ejb »



Ebelix

Hoi ejb,

Heel lomp van mij om je niet eerder te feliciteren.

Heel hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk en dat jullie nog heeeeeeeeeeeeeeel erg lang gelukkig mogen zijn. Hopelijk winnen jullie als huwelijkskado de greencard loterij.

Hoe was de trouwerij?
#44 - 30-05-2005, 17:18 uur
« Laatst bewerkt op: 30-05-2005, 17:21 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

ejb

Hé Ebelix, thanks! Trouwerij was super, net als de honeymoon! We zitten nu in Lone Pine en gaan via Fresno, San Fransisco en San Simeon terug naar L.A., waar we nog iets meer dan een week blijven.
The West is the best  ;)
(ps. sorry voor de late reactie, maar we zijn een aantal dagen internetloos geweest...)
#45 - 05-06-2005, 17:25 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15