Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vraag over 'formulierenbrigade'lottery

Discussie gestart

ejb

Dan MOET je als je ooit de kans krijgt een Live Game bezoeken, dan weet ik zeker dat je verkocht bent, als is het maar vanwege de super ambiance in het stadion. Het is mij ook overkomen, ik ben 1 keer naar de Buccaneers tegen de Vikings geweest in 2000 (41-13 overwinning) dat was zo'n geweldige ervaring dat ik gelijk Bucs en NFL verslaafd ben geworden.  ;D Het was vooral zo geweldig omdat bij deze sport de fans WEL door elkaar kunnen staan. Probeer dat maar eens met Ajax - Feyenoord.
Wil ik inderdaad zeker een keer doen als ik de kans krijg, de sfeer alleen al lijkt me super en als de game dan ook nog een beetje leuk is  ;). Veel plezier trouwens met de wedstrijd, ik heb hem ook aan staan !
#16 - 06-02-2005, 23:57 uur



heivalido

Veel plezier van de game, Ik ben bij hoge uitzondering voor de Eagles  ;D
#17 - 07-02-2005, 00:01 uur

ejb

Veel plezier van de game, Ik ben bij hoge uitzondering voor de Eagles  ;D
Dan hoop ik voor jou dat de Eagles winnen, want ik heb nog geen voorkeur  ;D
#18 - 07-02-2005, 00:10 uur



heivalido

slaap je al Ejb???? hahahahaha, de pot is goed begonnen, er gebeurt al genoeg  ;D
#19 - 07-02-2005, 00:52 uur

ejb

slaap je al Ejb???? hahahahaha, de pot is goed begonnen, er gebeurt al genoeg  ;D
Nee, ik slaap zeker nog niet, maar moet nog wel in de spelregels komen hoor  ;)
#20 - 07-02-2005, 01:00 uur



ejb

Veel plezier nog met de wedstrijd, Eagles staan voor, dus voor jou Heilvalidoo is het volgens mij tot nu toe een super nacht! Ik ga zo naar bed, moet toch wel redelijk vroeg op. Moet me nog maar eens in de spelregels gaan verdiepen, dan wordt het volgens mij nog leuker om naar te kijken.
#21 - 07-02-2005, 02:06 uur



heivalido

Dat wil wel helpen denk ik hahahahahaha, het is een ingewikkeld strategisch spel met een heel simpel doel  ;) Maar de plays die de coaches verzinnen zijn vaak zo ingewikkeld dat zelfs de coach ze zelf niet snapt hahahahahah.

Weltrusten en werk ze morgen, ik heb mazzel, ik begin pas om 10 uur.  ;D
#22 - 07-02-2005, 02:13 uur

ejb

Hoor net dat de Patriots toch weer gewonnen hebben, jammer voor je Heilvalido, maar je hebt vast toch wel een leuke wedstrijd gehad, toch?!
#23 - 07-02-2005, 08:39 uur



heivalido

Absoluut, het was een mooie spannende pot, het kon alle kanten op, jammer voor de Eagles, maar mijn support voor de Eagles was toch maar eenmalig hahahaha.

GO BUCS!!!!!
#24 - 07-02-2005, 21:37 uur

ejb

Absoluut, het was een mooie spannende pot, het kon alle kanten op, jammer voor de Eagles, maar mijn support voor de Eagles was toch maar eenmalig hahahaha.

GO BUCS!!!!!
Ik hoop dat je de Bucaneers heel vaak in levende lijve kan gaan zien winnen!
#25 - 07-02-2005, 22:26 uur



heivalido

Als ze blijven spelen zoals ze dit seizoen deden zal dat een zeldzame gebeurtenis worden vrees ik :'( Dus duimen dat ze de vorm van 2003 weer terug krijgen  :D :D :D
#26 - 08-02-2005, 22:57 uur

ejb

Als ze blijven spelen zoals ze dit seizoen deden zal dat een zeldzame gebeurtenis worden vrees ik :'( Dus duimen dat ze de vorm van 2003 weer terug krijgen  :D :D :D
Ik zal voor je duimen, wie weet wordt het ook ooit 'mijn' team. Mochten wij de DV 2006 winnen zitten we namelijk te twijfelen tussen Florida (Clearwater) of Californië (omgeving L.A.). Als het Clearwater wordt moet in natuurlijk wel een Bucs fan worden  ;) ;D
#27 - 09-02-2005, 02:02 uur



heivalido

Nou ik zou het wel weten, wat moet je nou in California??? hahahahahaha Go Bucs!!!!!  8)
#28 - 10-02-2005, 21:47 uur

ejb

Nou ik zou het wel weten, wat moet je nou in California??? hahahahahaha Go Bucs!!!!!  8)
Ja, maar jij bent ook nog niet in Californië geweest, toch?? Ik ook niet hoor, maar dat is ook de reden waarom ik het nog niet weet. Voorheen zei ik altijd dat ik naar Californië wilde, maar Florida beviel in ieder geval heel goed. Nu maar hopen dat de huwelijksreis me naar Californië brengt...maar dat weet ik eind mei pas
#29 - 10-02-2005, 22:10 uur



heivalido

Ik ben alleen nog maar in Florida geweest, ik zou afgelopen Oktober in California op vakantie zijn geweest maar dat moesten we om een of andere stomme reden annuleren, een of ander interview of zo hahahahahaha. Ik kan dus ook niet oordelen. Maar Florida heeft mij na 1 bezoekje al overtuigt dat ik daar wil wonen. :P
#30 - 11-02-2005, 23:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15