Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vraagje dv-2006

Discussie gestart

Chiefram

HAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!

Schitterend, dit! Hahaha... Ik rol hier helemaal door mijn kamer heen, hahahahaha...!!!!!!!!!!!!!!!!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
#16 - 28-09-2004, 22:27 uur

tornedoo

nou ja zeg ik snap er niks van!
#17 - 28-09-2004, 22:37 uur

heivalido

Kijk je uit dat je je niet bezeert...... lastig vliegen hoor, met je hele lijf in`t gips  :P ;D :-\
#18 - 28-09-2004, 22:37 uur

tornedoo

nou ja ik zelf ook te lachen om dat jij zo lacht nou ja !
#19 - 28-09-2004, 22:38 uur

heivalido

zolang we lachen is het goed toch, beter dan huilen, ja toch :)
#20 - 28-09-2004, 23:11 uur

tornedoo

yep ik had nog een vraagje:

als ik via een agent ga meedoen en niet via een de state department website is het slim als ik me nu alvast inschrijf of zal ik w8ten tot november?
#21 - 28-09-2004, 23:13 uur

Chiefram

nou ja zeg ik snap er niks van!

 ;) Wat ben je toch een heerlijk jong!  :D ;)
#22 - 29-09-2004, 08:31 uur

Chiefram

yep ik had nog een vraagje:

als ik via een agent ga meedoen en niet via een de state department website is het slim als ik me nu alvast inschrijf of zal ik w8ten tot november?

Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt je nu al bij zo'n agent aanmelden en je gegevens en pasfoto indienen. Zij kijken het na en kontroleren je gegevens op juistheid en houden het vast tot de officiele state dept site voor de DV lotery opengaat en dan dienen zij het binnen de gestelde tijdsduur voor je in.

Het voordeel is dat ze ook je pasfoto kunnen inscannen en op een zodanige manier kunnen 'wegschrijven', dat het ook aan de eisen voldoet die eraan gesteld zijn.

Wel eventjes goed lezen hoe men de pasfoto van je wil hebben, volgens de DV2006 regels. Dat verschilt nog wel eens van jaar tot jaar.
#23 - 29-09-2004, 08:35 uur

tornedoo

maar ik begrijp dat het eigenlijk niks uitmaakte, ik bedoel ze zeiden dat je de foto op elke formaat kunt sturen en dat zij het op de juiste formaat zullen maken, ik weet niet of dat mogenlijk is eigenlijk
#24 - 29-09-2004, 18:48 uur

Chiefram

Kijk, je hebt eisen die KCC aan de pasfoto's stelt. Hiermee bedoel ik de houding en verhouding op de foto. Deze regels moet de 'agent' je kunnen verstrekken.

Deze pasfoto's moeten daarnaast ook aan bepaalde eisen voldoen qua aantal pixels enzo.

Nu kun je twee dingen doen:

1: Je gaat met deze instrukties van KCC naar een fotograaf je je zegt pasfoto's te willen die aan deze eisen voldoen. Deze pasfoto's wil je niet afgedrukt op papier, maar bewaard (dus weggeschreven) op een cd-rommetje, want je het een .jpg bestandje nodig. Deze foto kun je dan per e-mail of op welke digitale manier dan ook naar die 'agent' sturen.

2: Idem als onder 1, echter sommige fotozaken mogen geen pasfoto's branden op cd-rom en hebben alleen maar de mogelijkheid om pasfotos af te drukken op papier. In dit geval kun je (en dit is dus het antwoord op je vraag) je pasfoto op papier gewoon per post opsturen, zodat die 'agent' je foto zal inscannen en zodanig bewerken, dat het voldoet aan de eisen die KCC eraan stelt.

Nog een opmerking: Die 'agent' mag dus NIET je foto 'verkrachten'! Dus zorg dat de foto gemaakt is zoals de eisen zijn. Als die 'agent' de pasfoto moet verlengen of verbreden, dus je hoofd wordt te lang of te breedt in verhouding, dan is die foto al bij voorbeeld afgekeurd. Let daar wel op!
#25 - 29-09-2004, 19:20 uur
« Laatst bewerkt op: 29-09-2004, 19:22 uur door Chiefram »

tornedoo

ik wordt hier gek van dat gedoe! de agent die ik wil gaan gebruiken die neemt alleen applications via post aan. dat is echt k'
#26 - 29-09-2004, 19:23 uur

Chiefram

Tja... zucht...  :-\ Het is of het een... of het ander...

Wil je eigenlijk wel echt, of zou je er niet nog een jaartje over nadenken wat je nu precies wil?  :-\
#27 - 29-09-2004, 19:28 uur

tornedoo

ik weet al wat ik wil maar kan het nergens vinden.

een agent (geen scamsite) en die applications via internet aanneemt en dus een email stuurt als je wint, niet dat je gelijk de brief zomaar binnenkrijgt weet je. ik hoop dat de state department mischien vanaf nu email gaat sturen
#28 - 29-09-2004, 19:32 uur

Chiefram

Hahaha... maar je MOET die brief binnen krijgen van KCC!

Hoe kun je anders de originele dokumenten ontvangen die je als bewijs moet meenemen?

Volgens mij wil je alles verborgen houden voor je ouders, die mogen het dus niet weten begrijp ik?  :-\
#29 - 29-09-2004, 19:38 uur

tornedoo

nee hoor das niet waar maar ik wil dat ik die brief krijg van een agent nadat ik email heb gekregen van notificatie en niet dat ie brief wordt opgestuurd terwijl ik het niet weet
#30 - 29-09-2004, 19:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15