Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vraagje dv-2006

Discussie gestart

enny


een agent (geen scamsite) en die applications via internet aanneemt en dus een email stuurt als je wint, niet dat je gelijk de brief zomaar binnenkrijgt weet je. ik hoop dat de state department mischien vanaf nu email gaat sturen
Citaat

Tornedoo,
Het alle eenvoudigste is om het direkt via de state department website te doen. Ik geloof dat het van begin november tot eind december is dit jaar.
als de foto's niet goed zijn, dan word je niet gediskwalificeerd, maar je krijgt een berichtje en je kan het nog een keer proberen.
als je alles zelf doet dan weet je precies hoe alles verzonden is. Chiefram en vele andere hebben het via een
agent gedaan maar dat hoeft helemaal niet want het is net zo makkelijk via de officiele website.
Ik heb het twee keer via een bedrijf gedaan, en vorig jaar zelf via de officiele website. En ik heb dit keer gewonnen. Dat wil helemaal niet zeggen dat dat de beste methode is, maar het maakt echt niet zoveel uit.
Zoals Chiefram al zij er is heel veel papier rompslomp als je wint. Zo werkt het nou eenmaal! Dus denk eraan voordat je ermee begint, ik kan mensen die gewonnen hadden maar er daarna geen zin meer in hadden.
#31 - 29-09-2004, 19:53 uur

tornedoo

maar toch mischien heb je gewonnen en krijg je een brief die nooit binnenkomt.
en die agent die ik wil gebruiken die verzend de webimage van de confirmation dat je application is recieved, hij toont jou dus die de application is binnengekomen via de state department. maar het beste is gewoon dat als jij wint hij je een email stuurt eerst, dus je bent safe, je geeft aan dat je de letter in fedex wilt krijgen en dat is meer veilig, mocht de letter toch niet binnenkrijgen dan kun je altijd naar de KCC bellen en je case number geven ( die je dus via de agent hebt komen te kennen) maar stel voor je wint, en je de letter wordt verzonden via de kcc direkt naar je toe, dan kan die kwijt raken en je kan nooit weten dat je hebt gewonnen!
#32 - 29-09-2004, 20:01 uur

tornedoo

de tweede optie was dus als je niet via een agent meedoet.
#33 - 29-09-2004, 20:02 uur

Chiefram

Pfffff.... Wat een problemen maak je er van zeg!  :-\ ??? :o

Ik geef het op...
#34 - 29-09-2004, 20:51 uur
« Laatst bewerkt op: 29-09-2004, 20:51 uur door Chiefram »

Ebelix

Een wijs besluit.
#35 - 29-09-2004, 20:53 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

enny

Ja . ik sluit me hier ook bij aan
#36 - 29-09-2004, 20:55 uur

schorpioenvrouw

Nu pas.........!!!! ;D ....hahahaha

Dit  :-X is het beste...............
#37 - 29-09-2004, 22:57 uur

heivalido

zouden ze ook dv lotteries hebben voor Belgie??  ;D ;D ;D
#38 - 30-09-2004, 00:30 uur

peter24

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de foto die je moet scannen voor de DV-2006. Ik heb thuis een scanner en ik heb alles gedaan, wat ik nu wil weten is het volgende:
In de instructie staat het volgende over de foto:
Scanner Resolution:
 Scanned at a resolution of 150 dots per inch (dpi).
Dus 150 per inch, betekent dit dat ik de resolutie van mijn scanner moet op 300 dpi zetten omdat die foto is toch 2 inch dus 2 maal 150 is 300,???
Of maakt niet uit ik kies gewoon 150 dpi en dan scan ik gewoon die foto.
welke is goed???
alvast bedankt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#39 - 12-10-2004, 13:01 uur

Frank S

Je moet je scanner instellen op 150 dpi en een foto scannen die aan het formaat voldoet.
#40 - 12-10-2004, 13:12 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Juist, gewoon de foto op maat laten maken, die dan vervolgens inscannen met een resolutie van 150 dpi maar... het is uit den boze de foto uit zijn verband te trekken en/of om bewerkingen te doen waardoor je er 'beter' uit komt te zien dan in werkelijkheid!
#41 - 12-10-2004, 13:24 uur

roonlimburg

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de foto die je moet scannen voor de DV-2006. Ik heb thuis een scanner en ik heb alles gedaan, wat ik nu wil weten is het volgende:
In de instructie staat het volgende over de foto:
Scanner Resolution:
 Scanned at a resolution of 150 dots per inch (dpi).
Dus 150 per inch, betekent dit dat ik de resolutie van mijn scanner moet op 300 dpi zetten omdat die foto is toch 2 inch dus 2 maal 150 is 300,???
Of maakt niet uit ik kies gewoon 150 dpi en dan scan ik gewoon die foto.
welke is goed???
alvast bedankt
 
 
 
 
 
 
 
 
 


dpi zegt het al, dots PER inch, dat betekent dat wanneer je met 150 dpi scant, en de foto is 2 inch breed, dat in de breedte 300 dots zijn, 2 x 150 dus.
Wanneer je de scanner instelt op 300 dpi dan heeft een breedte van 2 inch dus een totaal van 600 dots, en dat is weer niet de bedoeling, de kans is namelijk groot dat het fotobestand dan te groot is.
Wel zorgen dat de foto die je inscant een afmeting heeft van 2 inch bij 2 inch.
Overigens heeft niet iedere fotograaf de mogelijkheid om een foto te produceren van die afmeting, de meesten die dat wel kunnen maken gebruik van een digitale camera, je zou in dat geval de fotograag ook hebben kunnen vragen om de foto's meteen op een cd-rom te zetten.
#42 - 12-10-2004, 15:51 uur
« Laatst bewerkt op: 12-10-2004, 15:53 uur door roonlimburg »

peter24

Hoi,

Hartelijk dank voor de info. Ik had gewoon een pasfoto en die foto heb ik naar een fotograf meegenomen en die had het voor me op maat 2inch maal 2inch vergroot.
De rest wil ik zelf doen. Ik weet het ook niet zeker maar ik kijk toch wel of het me lukt.
Als dat afgewezen wordt, dan ga ik naar die fotograaf.

groeten
#43 - 12-10-2004, 18:06 uur

roonlimburg

Hoe kan je nu een gewone pasfoto vergroten naar 2 x 2 inch?
Een gewone pasfoto is toch niet vierkant maar rechthoekig?
Bedenk je wel even dat de foto een van de belangrijkste gegevens is die je door moet sturen, wanneer de foto niet voldoet aan de eisen dan kan je het vergeten.
#44 - 13-10-2004, 13:21 uur

Chiefram

De fotograaf waar wij onze pasfoto's hebben laten maken heeft gewone portret foto's van ons gemaakt en deze gebruikt om pasfoto's op maat te laten maken.

#45 - 13-10-2004, 13:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15