Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vriendjes met de paus

Discussie gestart

peperzout

ik las net tot mijn verbazing dit bericht

Paus helpt acteur aan visum voor de VS
Gepost door Jeroen (steenz) UIN: 75505500 - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: zondag 14 augustus 2005 @ 12:07
Icoon opmerkelijk nieuws De Poolse acteur Piotr Adamczyk heeft een visum voor de Verenigde Staten gekregen met behulp van de paus. Adamczyk speelt de onlangs overleden paus Johannus Paulus II in een televisiefilm over zijn leven. Toen paus Benedictus XVI hoorde dat Adamczyk Amerika niet in kon om de film te promoten, greep hij direct in.

dus wij hebben gewoon de verkeerde vrienden
hahahhahahahahahahahhahahahahahhahaha
#1 - 14-08-2005, 13:04 uur

visuar

Tsja.... :'(
#2 - 14-08-2005, 17:00 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Dusza

Ik had dit bericht ook in de nieuwsberichten gelezen.
Hoe kan de paus nu eigenlijk een visa verschaffen aan een Poolse acteur? De paus is toch geen Amerikaan?!

Misschien moet ik voorstellen om een verfilming te doen over het leven van een nonneke dat hier in de regio in een klooster zat, en dat de stigmata gekregen heeft. Mijn grootmoeder heeft haar persoonlijk gekend, misschien is dat dan wel voldoende referentie om de hoofdrol re krijgen(WOEHA!), en krijg ik ook een visum.
#3 - 14-08-2005, 22:57 uur

visuar

De paus kent natuurlijk belangrijke mensen in de US he.... Als je veel geld hebt of beroemt bent gaan veel deuren voor je open... (terwijl je het dan vaak veel minder nodig hebt).

Het is als al die mega sterren die gratis kleding en sieraden krijgen terwijl ze zelf omkomen in 't geld...
#4 - 15-08-2005, 22:46 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15