Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waar gaan wonen als de greencard ooit gewonnen wordt

Discussie gestart

ejb

wat maakt het nou uit of de staat Ca rijk is of niet.
als je het zelf maar wordt hehehehe.

gewoon minder uitgeven dan je binnenkrijgt en je wordt vanzelf rijk (jeetje, is dat alles, dat ik daar nooit eerder aan had gedacht :) )

was het maar zo simpel.

Haha, als je lang genoeg doorgaat in ieder geval wel ja.
Het belangrijkste is volgens mij idd niet hoe arm of rijk een staat is. Wel moet je er natuurlijk een baan kunnen vinden die (liefst ook nog enigszins) bij je opleiding en ervaring past.
#76 - 10-03-2006, 00:30 uur



bgroeneveld

Vergeet het Middenwesten niet. Minneapolis/St. Paul is bijvoorbeeld best aardig: bioscopen, theaters, restaurants, muziek. Alleen 's winters koud (al wordt dat minder "dankzij" het opwarmen van de wereld, en 's zomers erg heet (tot 40 graden C!). De mensen zijn een beetje stug, veel Skandinaviers, wij wonen hier "pas" 12 jaar, dus veel mensen hebben we nog niet leren kennen.

New York is voor mij nog altijd de beste stad, iedereen daar komt ergens anders vandaan en je hebt dus makkelijk aansluiting. Plus het is een verzameling wijkjes, je vindt altijd wel iets waar je bij past.
#77 - 10-03-2006, 06:07 uur

Skydriver

Ik zou gaan voor Santa Barbara..Wát een heerlijke plaats!
#78 - 10-03-2006, 09:02 uur
The USA....What else?

TigersFan

Naar aanleiding van mijn zeer recente trip naar Boston heb ik nu drie favoriete, ook al zijn het diverse, steden;

Boston, San Francisco en Las Vegas.... 8)
#79 - 10-03-2006, 09:30 uur

Kasj

Las Vegas is leuk voor een paar dagen, langer zou ik niet echt willen zijn.
Tis er wel heerlijk warm en er is vanalles te zien, maar alles is zo superficial
#80 - 10-03-2006, 15:08 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

dreams

Als ik win of als ik op een andere manier mij daar kan vestigen dan gaat het de staat NY worden en wel dutchess county. Reden is simpel... mijn vriendin woont daar  ;)
Zoals vele ben ik erg driftig en bijna desperate bezig om een werkvergunning of sponsorship te krijgen, ik heb nl al een geruime tijd een relatie met een amerikaanse en aangezien wij beide vrouwen zijn is het een huwlijk geen optie <zucht> . En door omstandigheden kan zij zich ook niet hier vestigen.... bijna een hopeloze zaak maar ik probeer na zelfs een jaar druk solliciteren toch nog positief te blijven.
#81 - 13-03-2006, 22:53 uur

Yessica

Ik zou gaan voor Santa Barbara..Wát een heerlijke plaats!

Is inderdaad een heel charmante plaats! Niet zo grootschalig, maar je hebt er alles. Ik heb er wel eens naar woningen gekeken, maar wat een prijzen! Verder dan een mobile home zou ik daar niet komen  :)
#82 - 17-03-2006, 08:53 uur



Pieter79

Als ik win of als ik op een andere manier mij daar kan vestigen dan gaat het de staat NY worden en wel dutchess county. Reden is simpel... mijn vriendin woont daar  ;)
Zoals vele ben ik erg driftig en bijna desperate bezig om een werkvergunning of sponsorship te krijgen, ik heb nl al een geruime tijd een relatie met een amerikaanse en aangezien wij beide vrouwen zijn is het een huwlijk geen optie <zucht> . En door omstandigheden kan zij zich ook niet hier vestigen.... bijna een hopeloze zaak maar ik probeer na zelfs een jaar druk solliciteren toch nog positief te blijven.

Dat is wel vervelend. Ze kennen helaas ook geen samenlevingscontract dus de enige manier is via een werkvisum, de lottery en door sponsoring. Mijn vriendin woont in datzelfde gebied maar we gaan nog eerst een keer op vakantie. Misschien dat we dan besluiten om te gaan trouwen (we zijn nu beiden 26) en dan kunnen we jou misschien wel sponsoren.... In ieder geval wens ik je nu veel succes met alles!
#83 - 17-03-2006, 18:16 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

bgroeneveld

Dag Dreams.

Ik weet niet hoe ver dat gaat, maar in Massachusetts (en naar ik meen Vermont of een van die noordelijk New England staten) bestaat een "civil ceremony", ongeveer net als in Nederland op het stadhuis trouwen, maar 't wordt in die staten erkent als hetzelfde als een huwelijk (tot woede van een aantal doorgeslagen "christenen"). Het zou best kunnen, dat je vriendin via een dergelijk "huwelijk" wel het recht krijgt om je naar de VS te halen. Ik zou haar eens contact laten opnemen met homo- en lesbiennesorganisaties in die staten, die weten er vast wel meer van.

#84 - 17-03-2006, 22:11 uur

Wop

Naar aanleiding van mijn zeer recente trip naar Boston heb ik nu drie favoriete, ook al zijn het diverse, steden;

Boston, San Francisco en Las Vegas.... 8)


Als je nog tips voor mij hebt voor de zomer voor Boston, mag he ze hier plaatsten ;)
#85 - 20-03-2006, 22:26 uur
« Laatst bewerkt op: 20-03-2006, 22:28 uur door Wop »

dreams

Als ik win of als ik op een andere manier mij daar kan vestigen dan gaat het de staat NY worden en wel dutchess county. Reden is simpel... mijn vriendin woont daar  ;)
Zoals vele ben ik erg driftig en bijna desperate bezig om een werkvergunning of sponsorship te krijgen, ik heb nl al een geruime tijd een relatie met een amerikaanse en aangezien wij beide vrouwen zijn is het een huwlijk geen optie <zucht> . En door omstandigheden kan zij zich ook niet hier vestigen.... bijna een hopeloze zaak maar ik probeer na zelfs een jaar druk solliciteren toch nog positief te blijven.

Dat is wel vervelend. Ze kennen helaas ook geen samenlevingscontract dus de enige manier is via een werkvisum, de lottery en door sponsoring. Mijn vriendin woont in datzelfde gebied maar we gaan nog eerst een keer op vakantie. Misschien dat we dan besluiten om te gaan trouwen (we zijn nu beiden 26) en dan kunnen we jou misschien wel sponsoren.... In ieder geval wens ik je nu veel succes met alles!


Thanks voor je reactie  :)  sorry dat ik niet eerder van mij heb laten horen maar ik ben weer even weggeweest naar de states.... Ik heb een bedrijf gevonden dat mij een baan wil geven alleen er is nu het probleem dat de visa's tot oktober van dit jaar al zijn uitgegeven  :'(  Maar hij is bereidt te wachten tot oktober dus ik heb goede hoop. Wat leuk dat jouw vriendin daar ook vandaan komt joh.... small world lol Wie weet treffen we elkaar nog wel een keer daar ik wens jullie iig alle succes en geluk van de wereld!!!


oh en over de optie om te trouwen in een staat waar het huwelijk soort van geaccepteerd is tussen twee mensen van het zelfde geslacht.... dit kan idd... maar jammer genoeg geeft dit niet zelfde rechten als bij een hetro huwelijk dus het is helaas ook geen optie.
#86 - 17-04-2006, 06:03 uur

Yessica

Ja, ik weet nu zeker waar ik zou willen wonen!
In Californië, in Calabasas to be exact. Lekker weer en:

Citaat
In February 2006, Calabasas placed a ban on smoking in nearly all public places, including sidewalks, parking lots, patios, and even outdoor balconies in apartment complexes if they were near common areas, making it the city with the most strict anti-smoking laws in the United States. Under the new laws, smoking outside in the city is restricted to selected "smoker outposts." Smoking in undesignated areas under the new law could earn smokers fines of up to $500. The ban went into effect in March 2006, garnering much local and national media attention. The full text of the ordinance may be found at Calabasas' official website on the issue.

 2006-01
#87 - 28-11-2006, 09:24 uur



Nynke

Leuke vraag! Ik heb al een greencard, maar zal de vraag toch beantwoorden :)
Misschien wel ik wel blijven wonen waar we nu zijn (State College in PA -leuk universiteitsstadje!)
Boulder, CO staat ook hoog op mijn lijstje (daar hebben we eerder een jaar gewoond, heerlijk klimaat, geweldig mooie omgeving en leuk stadje). En verder is Maine ook een favoriete staat.. en dan het liefst een plaatsje dichtbij de kust, zoals Bath of Brunswick.


Groetjes, Nynke
#88 - 01-12-2006, 17:17 uur

Topoli & Sarvenaz

We vinden dat Orang cunty (California )  een mooi. veilig , schoon en luxe plek is om te wonen . maar de huizen zijn iets te duur . of San Francisco of San diego.
Dus, waarschijnlijk texes is tweede optie. ietsje goedkoper en makelijker om te beginen .
#89 - 01-12-2006, 18:54 uur

ned in MO

Ik heb 10 jaar geleden de loterij gewonnen en ben begonnen in Branson MO.
Ik kende de omgeving, lage kosten voor levensonderhoud.
prettig klimaat.
Makkelijk werk te vinden om in je levensonderhoud te voorzien en vandaar verder zoeken
#90 - 10-12-2006, 20:30 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15