Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waar gaan wonen als de greencard ooit gewonnen wordt

Discussie gestart

Rebecca

oh en over de optie om te trouwen in een staat waar het huwelijk soort van geaccepteerd is tussen twee mensen van het zelfde geslacht.... dit kan idd... maar jammer genoeg geeft dit niet zelfde rechten als bij een hetro huwelijk dus het is helaas ook geen optie.

Heeft je vriendin niet een leuke broer/neef/goede vriend ofzo waar je voor de schijn mee zou kunnen trouwen? Ik weet het het is wel niet een geheel eerlijke optie, maar dat zou wel een maniet zijn om bij je vriendin te kunnen zijn.

Overigens om even on topic te blijven, wij doen wel niet mee aan de Greencard loterij, maar wij zitten nu wel midden in het proces van het  aanvragen van mijn visum. Wij gaan in Murray, Utah wonen en de reden is heel simpel, al mijn schoonfamilie woont in die omgeving.
#91 - 11-12-2006, 10:50 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Kasj

er is een lijst uigekomen waar het het beste vertoeven is.

Nederland staat boven Amerika in de lijst.

http://www.il-ireland.com/il/qofl07/

vreemd dat Nederland zo hoog staat, of zou een lijst zijn voor terroristen?
#92 - 04-02-2007, 15:33 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Bill

Niets vreemds aan hoor, Nederland is een fantastisch land om in te wonen.
#93 - 04-02-2007, 16:34 uur

Chiefram

er is een lijst uigekomen waar het het beste vertoeven is.

Nederland staat boven Amerika in de lijst.

http://www.il-ireland.com/il/qofl07/

vreemd dat Nederland zo hoog staat, of zou een lijst zijn voor terroristen?

Hahaha, die is goed! LOL!

Wel vreemd, al die lijstjes. Recentelijk was er nog een lijst uitgekomen waar Nederland 2 plaatsen onder Amerika stond als beste landen om te wonen.

#94 - 05-02-2007, 19:11 uur

hollandranch

er is een lijst uigekomen waar het het beste vertoeven is.

Nederland staat boven Amerika in de lijst.

http://www.il-ireland.com/il/qofl07/

vreemd dat Nederland zo hoog staat, of zou een lijst zijn voor terroristen?

Hahaha, die is goed! LOL!


Wel vreemd, al die lijstjes. Recentelijk was er nog een lijst uitgekomen waar Nederland 2 plaatsen onder Amerika stond als beste landen om te wonen.



Frankrijk op 1  2006-10  Waarschijnlijk heeft iedereen nog de kleine plaatsjes in hun hoofd waar je 's morgens je stokbrood met schimmelkaas gaat halen. Volgens mij is elke leuke plek in Frankrijk al in handen van Engelsen en over Parijs zie je alleen nog maar rellen op de TV. Geef mij maar Amerika of Canada, of nog liever Australie of Spanje, of......
#95 - 11-02-2007, 16:12 uur

Anouk

Mocht ik ooit zo'n Greencard winnen, wat er waarschijnlijk niet in gaat zitten met al die pech die ik heb :P Maar dan zou ik denk ik naar West Hollywood, California gaan.. Ik heb echt over heel veel plekken over nagedacht, regio Miami, regio Houston, regio New York City (ja, ik moet wel bij een stad in de buurt zitten) wat mij echt zou trekken enzo, maar sinds ik al eens in de Hollywood area ben geweest (Hollywood Blvd enzo) en ik me daar gewoon fijn en thuis voelde, ga ik nu ook echt voor West Hollywood.. Ook al schijt ik hem als ik denk aan al die grote wegen daar enzo - straks vind ik m'n flatje niet terug!! Maar goed, het zal wel eens goed voor me zijn om eens een angst te overwinnen.. Ik ben een stadsmens, maar zo groot als LA en area zal toch heel iets anders zijn dan Stad, Oost-Nederland :P

Ik begin morgen met een MBO opleiding voor Beveiliger 2, een kennis van mij in LA zei dat er heel veel werk was in die sectoor daar.. Misschien ga ik wel naar Cali volgend jaar om een baan daar te zoeken en hopen dat die werkgever mij kan helpen.. Hoe dan ook, ik wil hier gewoon weg uit Nederland, ik ben hier niet meer happy..
#96 - 11-02-2007, 22:59 uur

hollandranch

Mocht ik ooit zo'n Greencard winnen, wat er waarschijnlijk niet in gaat zitten met al die pech die ik heb :P Maar dan zou ik denk ik naar West Hollywood, California gaan.. Ik heb echt over heel veel plekken over nagedacht, regio Miami, regio Houston, regio New York City (ja, ik moet wel bij een stad in de buurt zitten) wat mij echt zou trekken enzo, maar sinds ik al eens in de Hollywood area ben geweest (Hollywood Blvd enzo) en ik me daar gewoon fijn en thuis voelde, ga ik nu ook echt voor West Hollywood.. Ook al schijt ik hem als ik denk aan al die grote wegen daar enzo - straks vind ik m'n flatje niet terug!! Maar goed, het zal wel eens goed voor me zijn om eens een angst te overwinnen.. Ik ben een stadsmens, maar zo groot als LA en area zal toch heel iets anders zijn dan Stad, Oost-Nederland :P

Ik begin morgen met een MBO opleiding voor Beveiliger 2, een kennis van mij in LA zei dat er heel veel werk was in die sectoor daar.. Misschien ga ik wel naar Cali volgend jaar om een baan daar te zoeken en hopen dat die werkgever mij kan helpen.. Hoe dan ook, ik wil hier gewoon weg uit Nederland, ik ben hier niet meer happy..


Hoi Anouk, klinkt goed, maar is het daar niet verschrikkelijk duur?
#97 - 11-02-2007, 23:22 uur

YvonneTD

Tja, mocht ik 'm winnen dan is er twijfel tussen Sedona en Vancouver WA....., denk dat mijn man dan toch voor het laatste kiest!  :)
#98 - 11-02-2007, 23:35 uur

Anouk

Mocht ik ooit zo'n Greencard winnen, wat er waarschijnlijk niet in gaat zitten met al die pech die ik heb :P Maar dan zou ik denk ik naar West Hollywood, California gaan.. Ik heb echt over heel veel plekken over nagedacht, regio Miami, regio Houston, regio New York City (ja, ik moet wel bij een stad in de buurt zitten) wat mij echt zou trekken enzo, maar sinds ik al eens in de Hollywood area ben geweest (Hollywood Blvd enzo) en ik me daar gewoon fijn en thuis voelde, ga ik nu ook echt voor West Hollywood.. Ook al schijt ik hem als ik denk aan al die grote wegen daar enzo - straks vind ik m'n flatje niet terug!! Maar goed, het zal wel eens goed voor me zijn om eens een angst te overwinnen.. Ik ben een stadsmens, maar zo groot als LA en area zal toch heel iets anders zijn dan Stad, Oost-Nederland :P

Ik begin morgen met een MBO opleiding voor Beveiliger 2, een kennis van mij in LA zei dat er heel veel werk was in die sectoor daar.. Misschien ga ik wel naar Cali volgend jaar om een baan daar te zoeken en hopen dat die werkgever mij kan helpen.. Hoe dan ook, ik wil hier gewoon weg uit Nederland, ik ben hier niet meer happy..


Hoi Anouk, klinkt goed, maar is het daar niet verschrikkelijk duur?


Hier in Nederland hou ik anders ook niet zo erg veel per maand over hoor ;) Mijn verzekering is vorig jaar met zo'n 50% omhoog gegaan, en weer met 10 euro omhoog begin dit jaar.. Het gaat mij erom dat ik gelukkig kan wezen, en hier kan ik dat niet.. En om gelukkig te zijn hoef ik niet perse in een 4 slaapkamer en 5 badkamer huis te zitten, een leuk klein appartementje dichtbij Sunset Blvd (ofzo) is alles wat ik nodig heb ;) Ik voel me hier in Nederland een soort van gevangen ofzo, je kunt jezelf hier niet zijn zonder een RACIST stempel op je te krijgen.. Je mag hier geen Nederlander meer zijn en ook niet meer jezelf, je moet hier echt letten op alles wat je doet.. Volgens mij kun je in Hollywood/LA gewoon jezelf zijn..
#99 - 11-02-2007, 23:45 uur

hollandranch

Mocht ik ooit zo'n Greencard winnen, wat er waarschijnlijk niet in gaat zitten met al die pech die ik heb :P Maar dan zou ik denk ik naar West Hollywood, California gaan.. Ik heb echt over heel veel plekken over nagedacht, regio Miami, regio Houston, regio New York City (ja, ik moet wel bij een stad in de buurt zitten) wat mij echt zou trekken enzo, maar sinds ik al eens in de Hollywood area ben geweest (Hollywood Blvd enzo) en ik me daar gewoon fijn en thuis voelde, ga ik nu ook echt voor West Hollywood.. Ook al schijt ik hem als ik denk aan al die grote wegen daar enzo - straks vind ik m'n flatje niet terug!! Maar goed, het zal wel eens goed voor me zijn om eens een angst te overwinnen.. Ik ben een stadsmens, maar zo groot als LA en area zal toch heel iets anders zijn dan Stad, Oost-Nederland :P

Ik begin morgen met een MBO opleiding voor Beveiliger 2, een kennis van mij in LA zei dat er heel veel werk was in die sectoor daar.. Misschien ga ik wel naar Cali volgend jaar om een baan daar te zoeken en hopen dat die werkgever mij kan helpen.. Hoe dan ook, ik wil hier gewoon weg uit Nederland, ik ben hier niet meer happy..


Hoi Anouk, klinkt goed, maar is het daar niet verschrikkelijk duur?


Hier in Nederland hou ik anders ook niet zo erg veel per maand over hoor ;) Mijn verzekering is vorig jaar met zo'n 50% omhoog gegaan, en weer met 10 euro omhoog begin dit jaar.. Het gaat mij erom dat ik gelukkig kan wezen, en hier kan ik dat niet.. En om gelukkig te zijn hoef ik niet perse in een 4 slaapkamer en 5 badkamer huis te zitten, een leuk klein appartementje dichtbij Sunset Blvd (ofzo) is alles wat ik nodig heb ;) Ik voel me hier in Nederland een soort van gevangen ofzo, je kunt jezelf hier niet zijn zonder een RACIST stempel op je te krijgen.. Je mag hier geen Nederlander meer zijn en ook niet meer jezelf, je moet hier echt letten op alles wat je doet.. Volgens mij kun je in Hollywood/LA gewoon jezelf zijn..

Kijk als je je meer thuisvoelt in Amerika dan moet je proberen om daar te komen, zeker weten. Betreft het racisme, dit is in Amerika bijna hetzelfde als in Nederland, alleen zijn de Marokanen vervangen door Mexicanen en die zijn met heel veel   embarressed Voorbeeld in Texas: in een dorp werd er minder gedaan aan kerstuitingen om de islamitsche bewoners niet de beledigen, komt bekend voor, dus ook in Amerika is discriminatie een hot item. Vandaag nog een reportage van een restauranteigenaar in California die een sticker op zijn ruit had geplakt waarop hij vroeg omdat dit Amerika is dat mensen graag het eten in Engels wilden bestellen. Geeft gelijk een rel, belachelijk toch
#100 - 11-02-2007, 23:52 uur

Anouk

Ja het is ook belachelijk!! Mensen horen zich aan te passen aan het land waar ze gaan willen wonen.. Waarom zou een bestaand land zich aan moeten passen aan mensen die erheen verhuizen om een "beter" leven te krijgen en dat terwijl de immigranten tegelijkertijd het land financieel leegzuigen? Het is absurd gewoon, en erg tragisch dat landen zoals Nederland, Engeland, Amerika etc. etc. etc. dat zolang hebben toegestaan totdat er geen enkele weg meer terug is.. Individuele landen verliezen zo gewoon hun identiteit.. Dutch Village nabij Holland, Michigan is nog meer Nederlands dan Nederland zelf!! Belachelijk..

Sorry hoor, ik kan me hier erg kwaad om maken.. Hoewel ik weet dat het absoluut niks meer uitmaakt, de politici doen er werkelijk geen reet aan :( Je kunt niks doen behalve ja en amen zeggen of je krijgt een mes tussen je ribben..
#101 - 12-02-2007, 01:13 uur
« Laatst bewerkt op: 12-02-2007, 01:15 uur door Anouk »

hollandranch

Niet alleen vanwege de camping, maar ook vanwege al het stadsgeweld hebben wij besloten om zo ver mogelijk van alles te gaan wonen, maar toch nog in de buurt van de bewoonde wereld, want blijf toch een beetje stadsmens. Hier op het platteland gaat nog veel zoals vroeger en lekker relaxed en binnen een uur zijn we binnen een grote stad en binnen 2 uur in Houston of Dallas  2006-20
#102 - 13-02-2007, 05:00 uur

Anouk

Ik zou ook wel naar Texas willen gaan.. Houston is een van mijn favo steden.. En San Antonio vond ik ook geweldig.. Don't Mess With Texas!! ;D
#103 - 13-02-2007, 08:41 uur

hollandranch

Ik zou ook wel naar Texas willen gaan.. Houston is een van mijn favo steden.. En San Antonio vond ik ook geweldig.. Don't Mess With Texas!! ;D

Here you go  cheer  cheerb  cheerg  cheerr
#104 - 15-02-2007, 03:31 uur

Jessica & Noel

Jessica en ik (Noel) zouden het liefst bij L.A. in de buurt willen gaan wonen. Dus b.v. Hollywood of meer aan de kust als Long Beach. Niet goedkoop, maar wel veel mogelijkheden (qua werk) en heerlijk veel te doen. Bovendien heb ik familie wonen in Lakewood, Long Beach, Murrietta en Temecula.
Arizona (waar ik ook familie heb wonen) is ook schitterend. Een stuk goedkoper (kwa huizen e.d.), maar (nog) niet veel te doen (als muzikant in iedergeval). Wel lekker heet daar. Ik hou van hitte. Ik ben zo'n idioot die tijdens afgelopen Hollandse hittegolf alleen maar aan het genieten was, terwijl de rest van Nederland moest schuilen om verkoeling te krijgen.  :D

We zijn al aan het plannen om dit jaar weer op vakantie te gaan. We komen er alleen niet uit WANNEER! Vlak na de zomer? Dan is er nog veel te doen en we kunnen nog naar een familielid gaan in Colorado. Of gaan we toch met de kerst. Dat wil ik nog es meemaken. Alleen om dan ook naar Colorado te rijden lijkt me niet leuk. Sneeuw!!!!
Snow blows, dude!
Wie heeft er al weer eens oud-en-nieuw meegemaakt in the USA?
#105 - 26-02-2007, 22:46 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15