Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waar gaan wonen als de greencard ooit gewonnen wordt

Discussie gestart

Anouk

Ik heb 2 keer oud & nieuw meegemaakt in de US.. Maar echt spectaculair was dat nou ook weer niet.. Eerst zat ik gewoon thuis in Louisiana and daarna bij vrienden in Memphis, TN.. Lekker bbq-en en toen begon het te sneeuwen ;D
#106 - 26-02-2007, 23:51 uur

hollandranch

Jessica en ik (Noel) zouden het liefst bij L.A. in de buurt willen gaan wonen. Dus b.v. Hollywood of meer aan de kust als Long Beach. Niet goedkoop, maar wel veel mogelijkheden (qua werk) en heerlijk veel te doen. Bovendien heb ik familie wonen in Lakewood, Long Beach, Murrietta en Temecula.
Arizona (waar ik ook familie heb wonen) is ook schitterend. Een stuk goedkoper (kwa huizen e.d.), maar (nog) niet veel te doen (als muzikant in iedergeval). Wel lekker heet daar. Ik hou van hitte. Ik ben zo'n idioot die tijdens afgelopen Hollandse hittegolf alleen maar aan het genieten was, terwijl de rest van Nederland moest schuilen om verkoeling te krijgen.  :D

We zijn al aan het plannen om dit jaar weer op vakantie te gaan. We komen er alleen niet uit WANNEER! Vlak na de zomer? Dan is er nog veel te doen en we kunnen nog naar een familielid gaan in Colorado. Of gaan we toch met de kerst. Dat wil ik nog es meemaken. Alleen om dan ook naar Colorado te rijden lijkt me niet leuk. Sneeuw!!!!
Snow blows, dude!
Wie heeft er al weer eens oud-en-nieuw meegemaakt in the USA?


Is Texas niets, veel muzikanten, vooral in Austin. Ik heb dit jaar oud en nieuw meegmaakt in Texas, lag om 11 uur te slapen vanwege jetlag  2006-20  2 jaar geleden zat ik met kerst en oud en nieuw in Orlando, niets bijzonders, maar ben ook niet meer zo'n feestnummer, maar vermoedt dat er in Nederland meer wordt gedaan. Amerikanen liggen wel 2 weken voor kerst in de stress om cadeautjes te kopen en vanalles te bakken, beetje overdone, maar wel grappig.
#107 - 27-02-2007, 00:35 uur

Hans B

In 1998 - 1999 kerst en oud/nieuw meegemaakt in Disney Florida.
Een geweldige happening met veel spektakel en vuurwerk.
Voor het overige buiten het pretpark was er afgezien van wat verlichting aan de huizen niets te beleven.

Hans
#108 - 27-02-2007, 15:56 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hollandranch

In 1998 - 1999 kerst en oud/nieuw meegemaakt in Disney Florida.
Een geweldige happening met veel spektakel en vuurwerk.
Voor het overige buiten het pretpark was er afgezien van wat verlichting aan de huizen niets te beleven.

Hans

Wij zaten in een fishcamp bij Boggy Creek, Orlando, het enigste vuurwerk bij ons waren geweerschoten  :o
#109 - 27-02-2007, 16:31 uur

FreezeM

Ik sluit het onderwerp. We zijn behoorlijk afgedwaald en niemand gaat die 78 pagina's lezen :)
#110 - 28-05-2007, 10:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15