Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

De keuzes zijn:

Chicago
10%
3 (10%)
Boston

0 (0%)
New York
20%
6 (20%)
Hartford (Connecticut)
3.3%
1 (3.3%)
San Diego
20%
6 (20%)
San Fransisco
30%
9 (30%)
Salt Lake City
16.7%
5 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 26

Waar zouden jullie willen wonen, en waarom?

Discussie gestart

ejb

In mei 2004 zijn we in Florida geweest en dat is ons heel erg goed bevallen, we zouden het zeker geen straf vinden om daar naartoe te verhuizen  ;)  :) ;D. Toch heeft L.A. mij altijd getrokken, maar ik ben daar nog nooit geweest, dus ik heb geen idee of ik er ook nog zo over denk als ik er wel geweest ben. Wat me trouwens wel opvalt is dat de huizenprijzen nogal verschillen tussen de West kust van Florida (gebied rond Tampa) en L.A.. Mochten we de DV2006 winnen (ja, we blijven optimistisch toch ?!  ;D ;D :P), dan willen we in het begin (waarschijnlijk de eerste paar jaar) een niet een al te dure woning kopen, we zitten te denken aan een bedrag zo rond de $ 250.000. In florida moet dat voor zover ik heb kunnen zien wel aardig gaan lukken, maar rond L.A. wordt dat volgens mij geen haalbare kaart. Of zie ik dat helemaal verkeerd? ???
#31 - 31-01-2005, 00:00 uur
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 00:01 uur door ejb »



schorpioenvrouw

Yartac,

Wat is volgens jou te definitie van een "redneck". Mijn vriend (hij woont in OK) vindt namelijk dat ik er eentje ben. Ik ben dus benieuwd of jouw definitie dezelde is als die van hem. Ik ben het trouwens niet met hem eens.
#32 - 31-01-2005, 15:39 uur

Poison ArroW

uhm miss alabama hoe heetje ook alweer Yartac r'dam grote stad? valt wel mee hoor, amsterdam heeft nog niet eens 1 miljoen usa city's zijn heel anders dan NL city's he :P en whaha ik heb altijd in zo een dorpje gewoont nou dorp is eigenlijk wel een stadje maar ik ben groot gewend hoe meer vrouwen hoe beter LOL zal wel zijn omdat ik 18 ben :P
#33 - 31-01-2005, 18:21 uur

roonlimburg

In mei 2004 zijn we in Florida geweest en dat is ons heel erg goed bevallen, we zouden het zeker geen straf vinden om daar naartoe te verhuizen  ;)  :) ;D. Toch heeft L.A. mij altijd getrokken, maar ik ben daar nog nooit geweest, dus ik heb geen idee of ik er ook nog zo over denk als ik er wel geweest ben. Wat me trouwens wel opvalt is dat de huizenprijzen nogal verschillen tussen de West kust van Florida (gebied rond Tampa) en L.A.. Mochten we de DV2006 winnen (ja, we blijven optimistisch toch ?!  ;D ;D :P), dan willen we in het begin (waarschijnlijk de eerste paar jaar) een niet een al te dure woning kopen, we zitten te denken aan een bedrag zo rond de $ 250.000. In florida moet dat voor zover ik heb kunnen zien wel aardig gaan lukken, maar rond L.A. wordt dat volgens mij geen haalbare kaart. Of zie ik dat helemaal verkeerd? ???

Ik denk dat de prijsklasse van de woning meer zal af moeten hangen van het inkomen dat je daar zou hebben. De inkomens in Florida zullen waarschijnlijk een stuk verschillen met die van LA.
#34 - 08-02-2005, 13:41 uur

BlaZeR

geef mij maar New York broadway 5th avenue!!
hmm ik droom dat ik er al loop ;D
#35 - 12-02-2005, 16:38 uur

persianBrit

hey ik ben ook persian trouwens! half.. haha

Het probleem voor mij is eigenlijk dat ik niet zo van zon hou... Ik hou meer van kou, ja ik weet het, mensen verklaren me ook gek, maar toch!...

San Fransisco vind je niks? PB?

*edit*
Interessant berichtje:

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=573&e=20&u=/nm/life_fatcities_dc

natuurlijk is san fransisco ook fantastisch.
maar wat mij het meest aanspreekt in San diego is het "neighbourhood" gevoel.
voor mijn gevoel is het gewoon veel gezelliger om laten we zeggen in een plek als El cajon te wonen dan in New York Manhattan.

wil dat zeggen dat ik San fransisc and Manhattan niets vindt?

natuurlijk niet..., hoewel ik Manhattan nog niet heb bezocht denk ik dat het fantastisch zou zijn om het eens een keer te mogen bezoeken...
in Manhattan wonen echter lijkt me niet zo'n goed idee.
ik hou meer van een layed back buurt als El cajon San diego..
#36 - 12-02-2005, 18:59 uur

TigersFan

van de keren dat ik naar de US geweest ben zijn 3 steden mijn favorieten gebleven;

Washington DC
Chicago
San Francisco ----> even oversteken naar Sausalito mag ook...  8)
#37 - 01-03-2005, 15:24 uur

Chiefram

Ondanks ik al helemaal geen grote steden mens ben (ik ben meer een woestijnrat, haha) zijn er toch een aantal grote steden die geen straf voor mij zijn:

- Denver (altijd op nummer 1) !!! I love it !!!
- San Francisco
- Chicago
- Kansas City (ben ik vorige week donderdag en vrijdag nog geweest en heb er gelijk de Harley Davidson plant bezocht: gaaf!)

#38 - 01-03-2005, 16:30 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2005, 16:31 uur door Chiefram »

Loek

Ondanks ik al helemaal geen grote steden mens ben (ik ben meer een woestijnrat, haha) zijn er toch een aantal grote steden die geen straf voor mij zijn:

- Denver (altijd op nummer 1) !!! I love it !!!
- San Francisco
- Chicago
- Kansas City (ben ik vorige week donderdag en vrijdag nog geweest en heb er gelijk de Harley Davidson plant bezocht: gaaf!)


Hey Chief, valt het jou ook op dat er geen steden worden genoemd bij de keuzes die wat meer landinwaarts liggen?  Waarom worden deze steden niet genoemd:

- Denver
- Colorado Springs
- Albuequerque
- Santa Fe
- San Antonio
- Tucson
- Scottsdale
- Dallas
- St. Louis
- Nashville
- Oklahoma City
- Kansas City

Allemaal zeeeeeeeer mooie steden om te wonen.  
#39 - 01-03-2005, 16:39 uur

Chiefram

Tucson, AZ... Ohhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

IK WIL HELEMAAL NIET IN ILLINOIS WONEN, HELP !!!
Ik wil echt naar het (zuid)westen van de USA !!!

 :D ;) :)
#40 - 01-03-2005, 16:41 uur

Loek

Kom maar.  Het logeerbed staat klaar.  ;D
#41 - 01-03-2005, 16:46 uur

Chiefram

Kom maar.  Het logeerbed staat klaar.  ;D

Wij komen echt hoor! LOL!  ;)
#42 - 01-03-2005, 16:47 uur

heivalido

Yartac,

Wat is volgens jou te definitie van een "redneck". Mijn vriend (hij woont in OK) vindt namelijk dat ik er eentje ben. Ik ben dus benieuwd of jouw definitie dezelde is als die van hem. Ik ben het trouwens niet met hem eens.

Zoek eens op Google naar " you know you're a redneck" dan krijg je duizenden herkenningspunten hahahaha.
#43 - 02-03-2005, 19:09 uur

schorpioenvrouw

Ik heb dus ff gegoogled. Grappig.................
Mijn conclusie is nou, dat ik dus geen redneck ben........hahhahaha

Verder ken ik van de bovengenoemde steden alleen OKC, maar ik zou er dus niet willen wonen.......
#44 - 04-03-2005, 12:52 uur

enny

Wij zitten 20 minuten rijden van New York af, daar ben je nooit uitgekeken! vorige week nog met mijn twee meiden naar broadway show "little women" geweest en daarvoor lekker noodles gegeten. Je raakt hier nooit uitgekeken. Oh ja, trouwens voor dat we naar broadway gingen nog even door het central park gelopen en het nieuwe kunstwerk (het hele park staat vol met een soort poorten waar een oranje kleurige stof aan zit) bewonderd.
Er is altijd wel wat te beleven in deze stad!!! :D
#45 - 04-03-2005, 13:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15