Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

De keuzes zijn:

Chicago
10%
3 (10%)
Boston

0 (0%)
New York
20%
6 (20%)
Hartford (Connecticut)
3.3%
1 (3.3%)
San Diego
20%
6 (20%)
San Fransisco
30%
9 (30%)
Salt Lake City
16.7%
5 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 26

Waar zouden jullie willen wonen, en waarom?

Discussie gestart

stinger

Het lijkt mij heel moeilijk om te kiezen,er zijn zoveel mooie,leuke, interresante,te gekke steden.
Ik vind de staten montana en wyoming,heel erg mooi,al die leuke kleine dorpjes die je daar hebt,dan zie ik mezelf al helemaal als boerin met een paar paarden en koeien rondhobbelen.ik vind Las Vegas,ook heel erg gaaf,ik zou helemaal los gaan als ik daar woon,elke avond stappen,dansen,noem maar op,maar volgens mij ben ik dan na een jaar 10 jaar ouder en helemaal kapot.
Ook vind ik Arlington VA een heel mooie stad.Ook Orlando vind ik erg leuk,het weer,de stad,de pretparken.........Moeilijk.

Zie je het is heel moeilijk,daarom blijf ik er maar op vakantie naar toe gaan,dan kan ik elke keer een ander deel zien.

Groetjes Stinger
#46 - 04-03-2005, 16:09 uur

pauldr

Sorry,

Geen 1 van de steden. Waar wij gaan wonen is Dandridge ( bij Knoxville Tennessee) Plotje aan het meer uitzicht op de smokies,  huis erop. Eigen zaak in tourisme en fitness beginnen.

Hopelijk is dat volgend jaar rond
#47 - 07-03-2005, 14:47 uur

Chiefram

Ik heb toch het vage vermoeden dat we de volgende keer hier ALLE plaatsnamen van geheel Amerika moeten vermelden, want iedereen heeft zijn of haar eigen favoriete plaats waar ze zouden willen wonen! LOL!
#48 - 07-03-2005, 15:36 uur

ejb

Ik heb toch het vage vermoeden dat we de volgende keer hier ALLE plaatsnamen van geheel Amerika moeten vermelden, want iedereen heeft zijn of haar eigen favoriete plaats waar ze zouden willen wonen! LOL!

Maak jij de opzet dan? LoL
#49 - 07-03-2005, 19:54 uur



Chiefram

Uhhh... heb je een jaartje de tijd om te wachten tot ik mijn lijstje dan klaar heb? Dan ga ik er direkt mee beginnen, hahahaha!!!  ;) ;D
#50 - 07-03-2005, 21:13 uur

ejb

Uhhh... heb je een jaartje de tijd om te wachten tot ik mijn lijstje dan klaar heb? Dan ga ik er direkt mee beginnen, hahahaha!!!  ;) ;D
Is goed hoor, we wachten wel hahahahahaha
#51 - 08-03-2005, 00:06 uur



Chiefram

 :-X
#52 - 08-03-2005, 03:07 uur

TigersFan

Even een gekke vraag. Iemand bekend met de 'quality of life' in Colorado. Te weten in de buurt van Gunnison? Ja, dat klinkt erg specifiek, maar ik ben even nieuwsgierig...
#53 - 08-03-2005, 21:55 uur

Loek

Wat is jouw definitie van de "Quality of life"?  "Quality of life" is een persoonlijke beleving, dat ervaart ieder op zijn eigen manier.  Dus ik zou zeggen ga een tijdje in Gunnison wonen en ervaar het zelf.  Ik kom weleens in Gunnison en vind het een leuk dorpje om te zien als ik er zo doorheen rijdt, maar het zit voor mij een beetje te ver van de "civilized world".   Ik ben voor inkomen afhnakelijk van een grotere stad met een redelijk aanbod van werk in loondienst verband, vandaar dat ik heb gekozen voor Denver.  Mogelijk dat ik in Gunnison ook wel gelukkig zou zijn, maar waarschijnlijk werkeloos  :D
#54 - 09-03-2005, 04:03 uur

TigersFan

Dank voor je reactie, Loek. En dat een tijdje gaan wonen wil ik wel, maar om het nou illegaal te gaan doen? ;)

#55 - 09-03-2005, 14:19 uur

Chiefram

Je zou natuurlijk (net als ik) bij een groot bedrijf kunnen gaan werken die in een gebied ligt waar de salarissen beduidend hoger liggen dan het landelijk gemiddelde en zorgen dat je vanuit je huis werk (Home Office).

Tenslotte kunnen die grote bedrijven niet in elke staat een kantoor openen en zo hier en daar een 'mannetje' in het land zetten (ik doe heel de Midwest area = 12 staten), is voor hun niet alleen goedkoper, maar ook gemakkelijker voor de klanten in die regio.

Ik kan en mag in feite wonen waar ik wil, zolang ik maar binnen die 12 staten blijf. Nu woon ik in een zeer duur gebied, maar de bedoeling is dat wij volgend jaar toch wel ergens gaan kijken naar een afgelegen bos- en waterrijk gebied. Dan kun je een gigantische woning kopen met alles erop en eraan voor heel wat minder geld dan nu het geval is...

En of er dan werk in de omgeving te krijgen is, of als de lokale salarissen heel erg laag zijn, ach... het zal me een worst zijn in ons geval, omdat we ons salaris toch vanuit PA krijgen.  ;D
 ;)
#56 - 09-03-2005, 17:16 uur
« Laatst bewerkt op: 09-03-2005, 17:18 uur door Chiefram »

TigersFan

Moet ik eerst mijn broer zover krijgen dattie mijn helft van het bedrijf overneemt, dat wordt de zwaarste klus... ;)
#57 - 09-03-2005, 17:23 uur

PeterKoedyk

Waar ik het liefst zou willen wonen, waarschijnlijk in rural Minnesota.... veel meren, koude winters (kan je ook nog schaatsen) en milde zomers. Veel natuur en geen gestres. Fantastisch toch?

Verder hier in Central Illinois ook prima naar mijn zin. Alleen is de werkloosheid erg hoog in dit gebied. Een goed betaalde baan kun je hier niet zomaar vinden. Verder zijn de huizenprijzen hier wel heel erg aantrekkelijk. Ons huis (2 badkamers, 3 slaapkamers zgan met dubbele garage en een acre tuin erbij kostte ons 75000 dollar, omgerekend 57700 euro's, geen geld! Vergelijk dat maar eens met Nederland!  :)
#58 - 24-03-2005, 06:58 uur

Jez

Hee Cheif, jij woont toch in Highland Park? Daar staan een aantal huizen van Frank Lloyd Wright. Heb je die wel eens gezien? (Of woon je er soms in, dat je property tax zo hoog is, hihihi)
#59 - 27-04-2005, 23:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Die staan hier inderdaad en ja, ik heb ze gezien! Er worden zelfs een keer per jaar rondleidingen in gegeven. Dit was recentelijk nog het geval. Heb het helaas niet gedaan...

Wij wonen wel in een modern 'ding', maar ik betwijfel het of het van die beroemde architekt is! LOL!
#60 - 27-04-2005, 23:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15