Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

YESSSSS!!! De (eerste?) KCC brief is binnen!

Discussie gestart

Icecold699

We zijn al over de helft (maand April). :D

It can happen any moment now  ;D  ;D
#31 - 16-04-2005, 21:08 uur

visuar

"concluded by July".... is dat tot July of tot en met?
#32 - 18-04-2005, 22:52 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Margo Wening

Volgens mij tot en met juli, Rob  ;D

( Maar goed dat de zomervakantie laat begint dit jaar ! )

#33 - 19-04-2005, 08:31 uur

visuar

Als ik op vakantie ga wordt het zo als het nu lijkt laatste 2 week september en eerste week oktober.... dus ik heb nog even de tijd ;)
#34 - 19-04-2005, 15:56 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ejb

Wij gaan vanaf  eind mei drie weken op vakantie en hebben mijn schoonouders al geïnstrueerd de brievenbus in de gaten te houden en natuurlijk niet te schromen het ons te laten weten als er een dikke enveloppe van KCC op de mat ligt  ;) ;D.
Ik weet trouwens niet waar ik heen ga op vakantie, het is namelijk onze honeymoon en mijn vriend heeft het helemaal geregeld, ik kan dus alleen maar stiekem hopen dat ik nu eindelijk (daar wil ik inmiddels geloof ik al bijna 20 jaar naartoe) naar het Westen van de VS mag  ;) ;D
#35 - 20-04-2005, 22:06 uur



Chiefram

Oei... Weet hij ook dat je daar graag naar toe wilt? Mocht hij iets anders hebben geboekt (centerparks ofzo), dan moet dat een flinke klap in het gezicht zijn denk ik. Zou het huwelijk dit dan nog overleven?

 ;D ;)
#36 - 20-04-2005, 22:31 uur

ejb

Na bijna tien jaar relatie weet hij geloof ik inmiddels wel een beetje wat ik wel en niet leuk vind  ;). Dus het zal hoe dan ook vast wel iets worden wat ik leuk vind, maar of het 'the ultimate' :P wordt, da's natuurlijk afwachten.
Ja, overleeft mijn huwelijk drie weken Center Parcs, overleeft een huwelijk drie weken Center Parcs  :P ;D
#37 - 20-04-2005, 22:40 uur



Jez

Hahahaha!!!!!!!!
Maar naar Centerparcs moet je toch je hele familie meenemen? Ouders, schoonouders, broers & zussen+gezin............. Niet echt geschikt voor een honeymoon!

Veelplezier in elk geval met en op je grote dag en we zijn benieuwd waar je met manlief eindigt!
#38 - 24-04-2005, 22:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15