Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wachten op uitslag van DV-2008 en nu DV 2009.

Discussie gestart

Adriaan47

Daan je kan altijd naturaliseren maar je verliest dan het Nederlandschap zoals mijn zoon deed.
#46 - 02-05-2007, 19:13 uur

Adriaan47

Persoonlijk ben ik van mening dat het Engels education system is the meest internationale en ook een van de beste.
New Zealand is niks meer dan een verlengstuk van dit system.
#47 - 02-05-2007, 19:16 uur

DaanRademaker

Oke, thnks voor de info. Maar Engeland zelf zou mij niets lijken. Maar nieuw zeeland is volgens mij echt een super land ook qua natuur enzo.
#48 - 02-05-2007, 19:23 uur

Adriaan47

Ik vind sommige nadelen van New Zealand dat het is een eiland.
Ook vind ik dat er een form van racism is welke ik niet fijn vind..en ik denk dan aan gelijke oportunities voor personen.
Het is een typical British kolonial culture waar hard van weg te komen is.
Oportunities are lower scaled in work careers maar niet als je jong bent.
Dit betekend wel dat als je zonder werkt komt en ouder bent dan40 of 50 je haast niet meer aan de bak komt en dus moet zorgen je schaapjes voor die tijd op het drogen te hebben.
Infra structure is poor en gevaarlijk.
Huizen prijzen te hoog liggen in verhouding met income.
Ze erg slecht voetbal spelen.hehehe..

Wie heeft het nou over Engeland om te emigreren Daan?

#49 - 02-05-2007, 19:31 uur

DaanRademaker

Sorry, ik dacht dat je daar naar linkte, mijn excuses. Maar dat is inderdaad wel een nadeel. Maar als Amerika niet wilt lukken hebt ik er in iedergeval een hele goede backup bij :)
#50 - 02-05-2007, 19:39 uur

Tekkel

Heej Bart,
Dat is wel super! Maar wat voor opleiding heb jij gedaan dan? Wat voor mensen hebben ze dan nodig in Australie?

greets,
Ik heb 2 MTS dipoma's (werktuigbouw en motorvoertuigen)
Ik zit in de metaal, voornamelijk het programmeren en in werking stellen van lasrobots.
Ook programmeer ik nog wel eens een lasersnijmachine en een ponsnibbelmachine.
En wat ze nodig hebben in OZ?
Van alles, van timmerman tot accountant, daar is een hele lijst voor.

Maar als je er meer info over wilt, kan je beter eens op een daarvoor bestemd forum gaan rondneuzen.

Bart
#51 - 04-05-2007, 13:08 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

ejb

Volgens mij is het wachten weer voorbij, oftewel, op naar de volgende ronde  :( ;). Natuurlijk doe ik dan zeker weer mee, uiteindelijk zal het vast een keer lukken, of via de lottery, of via werk, maar lukken zal het  ^-^.
#52 - 04-08-2007, 23:39 uur



Rebecca

Ik zal voor je duimen meid!  1smile
#53 - 05-08-2007, 04:04 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Pieter79

een collega op het werk die ik goed ken vertelde me vandaag iets verontrustends.
haar vader werkte in Amerika tot voor een paar maanden terug voor een grote Amerikaanse multinational.
opzich niet is mee, maar hij moest weer naar Nederland voor het werk.
Nou kreeg hij van de KCC een telefoontje dat hij dit jaar maar mee moest doen met de DV lottery.......

erg vreemd hoor, maar ik twijfel niet aan mijn collega omdat deze niet de persoon is om iets te verzinnen.
zou er dan toch een deel of zelfs meer doorgestoken kaart zijn in de loterij om de greencards.....? ? ?

ik zal het in mei weten denk ik.
als haar vader dan uitgeloot wordt, dan weet ik genoeg.

Heeft haar vader gewonnen?
#54 - 13-10-2007, 08:51 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

FreezeM

Ik geloof er niets van. Ze zal vast gebeld zijn dat ze mee moet doen met de DV Lottery maar niet door KCC, eerder door een commercieel bemiddelingsbureau.
#55 - 13-10-2007, 09:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15