Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat te doen na school ?? ( Om in Amerika/L.A te kunnen werken )

Discussie gestart

Anouk

Nee niet doen.. Altijd blijven proberen en hopen wink Ik wil ook echt niet in Nederland blijven wonen en ik realiseer me ook dat de kans om Amerika binnen te komen onwijs klein is, maar je moet gewoon blijven proberen anders kom je natuurlijk nooit ergens wink Het is jammer maar helaas: het gaat nou eenmaal niet vanzelf.. Niet de moed opgeven, en onthou - naast Amerika zijn er ook nog andere leuke landen om te wonen wink Zelfs al verhuis je naar het zuiden van Frankrijk, daar is het leven al heel anders dan hier.. Het ligt echt helemaal aan jezelf en wat je zelf van het leven maakt..
#16 - 23-02-2007, 18:44 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 18:46 uur door Anouk »

Fluff

Thx, maar voor mij is het toch echt Amerika of Nederland, en dan natuurlijk het liefste Amerika.
Engeland spreekt me op de een of andere manier niet aan, Frankrijk al helemaal niet..Maar ik
blijf proberen en ga ervoor knokken, maar ik vind het echt balen dat het zo moeilijk is .......
#17 - 23-02-2007, 18:59 uur

Anouk

Heb je al eens aan Australië gedacht? Ook een onwijs mooi land hoor!! Het is ook een onmogelijk land om binnen te komen.. Maar ik dacht ergens te lezen dat je een beroep wou waar je mensen kon helpen en mee kon kletsen? Of zoiets.. Denk eens aan de kappers school ;) Het schijnt dat er heel veel vraag is naar kappers in Australië wink
#18 - 23-02-2007, 19:02 uur

Fluff

Haha nee Australie spreekt me niet aan, te heet, te veel giftige spinnen.

En ja, daar baseer ik mijn keuze op  ;D ;D
#19 - 23-02-2007, 19:33 uur

Anouk

Het is niet overal zo heet in Australië hoor.. In fact, Melbourne ligt niet zoveel verder van de Zuidpool dan dat Nederland van de Noordpool af ligt.. En in LA kan het ook aardig heet worden hoor, vergis je daar maar niet in.. Die bosbranden bij LA blijven maar doorbranden in de zomer, door die hitte daar..De hitte is ook niet het ergste, het is de luchtvochtigheid wat het ergste is.. Ik ben zelf nog nooit in de zomor in LA geweest, maar heb 2 jaar in Louisiana gewoont en op een gegeven moment kwam de thermometer wel erg dicht bij de 50 graden, maar die hitte is veel beter uit te houden dan die 30 graden hier in Nederland..
#20 - 23-02-2007, 19:39 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 19:43 uur door Anouk »

Fluff

Ik maakte maar een grapje over de hitte  wink wink

Het zal een prachtig land zijn maar het spreekt me
gewoon niet aan, australische mannen schijnen wel
heel stoer te zijn lol. Tenminste ZEGGEN ze dan he

;D ;D
#21 - 23-02-2007, 19:46 uur

Anouk

Stoerder dan die (metro)mannen in LA in ieder geval ;D
#22 - 23-02-2007, 19:50 uur

hollandranch

Stoerder dan die (metro)mannen in LA in ieder geval ;D

Daarom zijn wij tn Texas gaan wonen  2006-05
#23 - 24-02-2007, 01:21 uur

hollandranch

Heb je al eens aan Australië gedacht? Ook een onwijs mooi land hoor!! Het is ook een onmogelijk land om binnen te komen.. Maar ik dacht ergens te lezen dat je een beroep wou waar je mensen kon helpen en mee kon kletsen? Of zoiets.. Denk eens aan de kappers school ;) Het schijnt dat er heel veel vraag is naar kappers in Australië wink

uuhh, ten eerste is dit een Amerikaforum  2006-20 en het schijnt dat het op dit moment zelfs moeilijker is om Australië en Nieuw Zeeland binnen te komen dan Amerika, een logischer alternatief zo zijn Canada. Californië en Canada liggen redelijk bij elkaar, voor Amerikaanse begrippen dan  2006-04
#24 - 24-02-2007, 01:26 uur

Anouk

uuhh, ten eerste is dit een Amerikaforum  2006-20 en het schijnt dat het op dit moment zelfs moeilijker is om Australië en Nieuw Zeeland binnen te komen dan Amerika, een logischer alternatief zo zijn Canada. Californië en Canada liggen redelijk bij elkaar, voor Amerikaanse begrippen dan  2006-04

Ten eerste gaf ik een suggestie, dat er ook andere opties zijn behalve Amerika.. Daarnaast was ik ook degene die in een ander topic zei dat het zo moeilijk was Australië in te komen, dus dat weet ik allang! En logish is Canada echter niet omdat ze 2 keer zei dat ze LA ook leuk vond voor het zonnige weer daar.. En in Canada is het koud de grootste deel van het jaar..
#25 - 24-02-2007, 11:37 uur

Liberator

Het is niet overal zo heet in Australië hoor.. In fact, Melbourne ligt niet zoveel verder van de Zuidpool dan dat Nederland van de Noordpool af ligt.. En in LA kan het ook aardig heet worden hoor, vergis je daar maar niet in.. Die bosbranden bij LA blijven maar doorbranden in de zomer, door die hitte daar..De hitte is ook niet het ergste, het is de luchtvochtigheid wat het ergste is.. Ik ben zelf nog nooit in de zomor in LA geweest, maar heb 2 jaar in Louisiana gewoont en op een gegeven moment kwam de thermometer wel erg dicht bij de 50 graden, maar die hitte is veel beter uit te houden dan die 30 graden hier in Nederland..

Het mooie in dat gebied is nou juist dat het er warm is met een LAGE luchtvochtigheid.
Dat zie je bijna nergens. Ik heb 2 wekende luchtvochtigheid niet hoger zien stijgen dan 1%. Vooral richting Vegas is het heeeeeerlijk. Maar ik ben dan ook fan van een temperatuur van rond de 30 :)
Florida lijkt weer meer op het type hitte wat wij hier kennen,.. klamme zweetlucht.
#26 - 15-03-2007, 12:46 uur
American Patriot living in Europe

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15