Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

We hebben hem.

Discussie gestart

tornedoo

ja ik doe zelf ook mee maar ja mijn ouders hoeven alleen elke drie maanden te vliegen totdat het niet meer nodig is ze hoeven niet voor 'al hun leven' te vliegen en tja ze zouden als ik zelf win mij ook komen bezoeken of niet? en ik zal wel zelf de de ticket betalen
#31 - 28-09-2004, 22:25 uur

heivalido

Ik denk toch niet dat het allemaal zo makkelijk zal gaan, de Amerikaanse Immigration is niet zo makkelijk in dit soort zaken. Ik geef je op de manier die je aangeeft, weinig kans van slagen.
#32 - 30-09-2004, 00:14 uur

roonlimburg

en hadden jullie de brief van de (sate department neem ik aan) via fedex gekregen of normaal?

Heeft Indonesie ook een DV loterij?? ;D
#33 - 30-09-2004, 15:16 uur

heivalido

 ;D ;D ;D
#34 - 30-09-2004, 15:18 uur

roonlimburg

cool mensen cool!
ik denk dat ik via een service ga meedoen omdat ik dat brief gedoe niet vertrouw ik wet niet waarom, en ik laat men ouders ook medoen,haha, anders wordt ik boos!
haha

Via de officiele gratis manier moet je je aanmelding via internet doen en niet via een brief.
Wanneer je getrokken wordt dan zal je toch gegevens via de post of bijvoorbeeld UPS moeten opsturen, of je nu via een service meedoet of rechtstreeks.
#35 - 30-09-2004, 15:19 uur

heivalido

Ik neem aan dat de bedrijven van websites het voor je opsturen nadat ze de brieven hebben nagekeken op fouten en zo, en die luxe heb je als je meedoet via de website van de ambassade niet.
#36 - 30-09-2004, 15:23 uur

roonlimburg

dwingen!! nee ze gaan me gewoon helpen.
wat ik weet is dat je zowel als je je visa hebt of je greencard je het land niet langer dan drie of zes maanden mag verlaten.als men ouders dat doen elke drie maanden opnieuw komen dan geburt er denk ik niks.ze gaan niet echt verhuizen en nederland verlaten dat willen ze niet hebben ze al gezegd.natuurlijk moet ik ze eerst overhalen om dat drie maanden gedoe wel te doen,(ik ga der echt vanuit alsof ik win he)haha

Een paar jaar geleden ging dat nog een stuk makkelijker, tegenwoordig wordt er veel strenger op gelet. Wanneer ze in de gaten krijgen dat je ouders alleen om de 3 maanden een paar dagen in de VS verblijven (dat kunnen ze makkelijk nagaan, iedere keer dat je het land verlaat of binnenkomt wordt dat geregistreerd) zullen ze al vlug gaan vermoeden dat ze niet de intentie hebben om zich serieus te vestigen in de VS en lopen ze een groot risico dat hun Greencard wordt ingetrokken.
#37 - 30-09-2004, 15:51 uur

roonlimburg

Ik neem aan dat de bedrijven van websites het voor je opsturen nadat ze de brieven hebben nagekeken op fouten en zo, en die luxe heb je als je meedoet via de website van de ambassade niet.

Maar wat valt er na te kijken? De spelling van je naam? Geboortedatum? Geboorteplaats? De gegevens die je door moet geven zijn van dien aard dat een buitenstaander een fout niet zal ontdekken.
#38 - 30-09-2004, 15:54 uur

heivalido

ik doel eingelijk meer op fouten in zinsopbouw en taal, wij hebben bijvoorbeeld onze werkhistorie zelf in het Engels opgesteld. Daarin zou je dus nog fouten kunnen maken. Ook als spreek je goed Engels dan is zo`n opstel toch ff iets anders. Gelukkig was dat van ons blijkbaar voldoende.
#39 - 30-09-2004, 18:34 uur

tornedoo

ne hor fouten zijn er nooit..vooral met de nieuwe manier van de state department, want de state department sinds je via internet moet inschrijven kan er niks mis gaan, ik bedoel als je fot niet klopt zeggen dat ie niet klopt enzevoort, dus er kan niks mis gaan, maar het gaat mij alleen om de email notificatie dat vertrouw ik gewoon meer.
#40 - 30-09-2004, 20:19 uur

roonlimburg

ne hor fouten zijn er nooit..vooral met de nieuwe manier van de state department, want de state department sinds je via internet moet inschrijven kan er niks mis gaan, ik bedoel als je fot niet klopt zeggen dat ie niet klopt enzevoort, dus er kan niks mis gaan, maar het gaat mij alleen om de email notificatie dat vertrouw ik gewoon meer.

Dan moet de brief natuurlijk wel bij die firma aankomen voordat ze jou een mailtje kunnen sturen dat ze een brief hebben ontvangen, de post blijft er toch tussenzitten, maar de afstand is een stuk korter.
#41 - 30-09-2004, 20:24 uur

heivalido

wat dat betreft weet je het nooit 100% zeker, een email kan ook verkeerd gaan.
#42 - 01-10-2004, 18:53 uur

peperzout

je maakt de topic waar he

jullie zijn er

VAN HARTE GEFELICITEERD

en geloof maar dat we snel zullen volgen
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
#43 - 06-10-2004, 17:22 uur

heivalido

we wonen nog niet in de USA of we worden al gevolgd  ;D ;D ;D Jullie komen gewoon A.S.A.P.  
Het interview is perfect verlopen en we zijn nu de gelukkigste mensen ter wereld  :) :) :)
#44 - 06-10-2004, 18:00 uur

roonlimburg

we wonen nog niet in de USA of we worden al gevolgd  ;D ;D ;D Jullie komen gewoon A.S.A.P.  
Het interview is perfect verlopen en we zijn nu de gelukkigste mensen ter wereld  :) :) :)


P R O F I C I A T   ;) ;D :)


Het wordt nog leeg hier in Nederland hahaha
#45 - 06-10-2004, 18:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15