Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

We hebben hem.

Discussie gestart

heivalido

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! dat was mijn eerste reactie toen ik een klein wit envelopje in de bus vond. We hebben hem, de uitnodiging voor het interview. We hebben alleen nog geen datum voor de medische keuring erbij, Chiefram, weet jij of die later nog komt of moeten we ff bellen? En de formulieren die erbij zitten, die moet de keuringsarts invullen lijkt mij? want de meeste vragen kunnen we zelf niet beantwoorden. Ik hoor het wel Chief.
Verder zijn we nu gewoon dol gelukkig. En we hebben de mazzel dat alles precies in onze vakantie valt.  

Ik weet nu hoe Chiefram zich voelt.

de adrenaline loopt bijna uit mijn neus. hahahahah
#1 - 05-09-2004, 00:22 uur

Jackiebean

Gefeliciteeeeerd!!  ;D
#2 - 05-09-2004, 00:58 uur

luvie

COOL man eindelijk ..... alhoewel jullie so lucky
julie vast voor geluk geboren jha
maaaaaaaaaaaaaaar  de toekomst ziet er een stukkie gekleurder uit toch !!!!!!!!!!!!!!
lekker bruin van de florida zon en kies maar leuk huissie want je heb al snel  plaats te kort he hahahahahahahahahahahahahahahhhaa
maar ons hart maakte ook dubbele salto hoor vanavond  ;)
#3 - 05-09-2004, 01:06 uur

luvie

maar pas je wel beetje op met die neus van jou
anders weer voor reparatie jha
#4 - 05-09-2004, 01:07 uur

luvie

whe are so happy for you both
and for us also  ::)
#5 - 05-09-2004, 01:09 uur

Chiefram

Ik wist het! Wij krregen hem ook op een zaterdag!!!

Maar... je hebt een kleine witte envelope gekregen zei je? Wel van KCC of heb je een brief gekregen van het Consulaat.

KCC stuurde ons namelijk een grote witte envelope en kort daarna (2 dagen later ofzo) stuurde het consulaat een kleine witte envelope.

Je moet bellen met een van de twee  (keurings)artsen die in de brief van KCC staan en daarna (zie achterzijde van die brief) naar Medisch Centrum Jan van Goyen. Die moet je wel als laatste bellen, maar je afspraak is daar wel het eerst.

Jullie gaan met z'n tweeen emigreren he? Dus heb je ook 2 setjes a 4 formulieren gekregen. Die mag je natuurlijk niet zelf invullen, maar je moet wel je naam, adres, paspoortnummer en DV nummer enzo invullen, dus ALLEEN DE KOP van al die formulieren.

Ik heb vaag het idee dat jullie die formulieren van het Consulaat in Amsterdam hebben gekregen en niet de brief van KCC, want daar staan namelijk de instrukties in.

Ik had gebeld met die keuringsarts en je moet de volgende dingen meenemen:

- per persoon 2 stuks pasfoto's (speciale eisen);
- paspoorten;
- vaccinatieboekjes;
- formulieren, waarvan elke formulier alleen de kop ingevuld met naw gegevens en DV-nummer;
- cash geld in euro's, maar MAXIMAAL 50 euro biljetten worden geaccepteerd!
#6 - 05-09-2004, 01:17 uur

Chiefram

TROUWENS:

G E F E L I C I T E E R D !!!

Jullie gaan ECHT in Florida wonen !!!  :D ;D
#7 - 05-09-2004, 01:17 uur

Sbull

Het is al laat maar voel me opeens weer lekker en wakker.
Sjonge sjonge  wat is dit een heerlijk iets om te horen.
Gefeliciteerd jullie twee en ook wij zelf gefeliciteerd
HOERA WE GAAN NU ECHT!!!!!!!!!
 :) ;) :D ;D
#8 - 05-09-2004, 01:41 uur

heivalido

iedereen bedankt, we gaan inderdaad echt. ;D ;D
#9 - 05-09-2004, 01:57 uur

heivalido

we hebben hem, we hebben hem, WE HEBBEN HEM!!!! happy happy, joy joy. Helaas word ik waarschijnlijk afgekeurd op S5 hahahahaha
#10 - 05-09-2004, 02:26 uur

Wop

we hebben hem, we hebben hem, WE HEBBEN HEM!!!! happy happy, joy joy. Helaas word ik waarschijnlijk afgekeurd op S5 hahahahaha

[size=20]GEFELICITEERD![/size]

Gelukkig voor jou bestaat s5 niet meer, ze verzinnen vast wel wat anders  ;D
#11 - 07-09-2004, 13:41 uur
« Laatst bewerkt op: 07-09-2004, 13:43 uur door Elmo »

heivalido

bedankt, het geluk lijkt aan onze zijde
Nu maak ik ook nog eens een grote kans al een baan te hebben daar.
#12 - 10-09-2004, 19:45 uur

tornedoo

hi ten eerste gefiliciteerd!!! ten twede ik had en vraagje... heft iemand van jullie( de winnende) megedaan via en green card site waar je dus moest betalen? ik hhop op reactie
#13 - 27-09-2004, 22:34 uur

heivalido

Wij hebben het gewoon gedaan, kosteloos via de website van de Amerikaanse overheid. En dit is onze eerste keer en we zitten gelijk bij de gelukkigen.
#14 - 27-09-2004, 22:46 uur

tornedoo

bedankt voor jullie reactie ik had een vraagje die ik net gepost heb op lottery' willen jullie die aljeblieft lezen? jullie zijn namelijk de enige die online zijn denk ik haha.

en ik wou ok van jou weten chiefram, hoe heb jij meegedaan?
want er was en verhaal van twe mensen op amerika.nl die hadden volgenens mij wel meegedaan via en site en ik wou graag weten welke site,want ze werden genotificeerd via email.

en nog en keer:

CONGRATULATIONS
#15 - 27-09-2004, 23:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15