Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

We hebben hem.

Discussie gestart

roonlimburg

Zonder baan zal het zonnige snel verdwijnen, de zon zal wel blijven maar het zonnige niet. Of je moet voldoende geld hebben. Vergeet niet dat sommige dingen duurder zijn dan hier, bijv. de ziektekosten verzekering. Goede raad, sluit die hier af. Om een beetje te kunnen leven heb je een inkomen nodig van minimaal $ 30,000 en daar kun je geen aparte dingen mee doen.

Betreffende bedrijven, we hebben ons kantoor in Florida maar we kunnen via collega bedrijfsmakelaars in andere Staten bedrijven aanbieden door de gehele US.  Neem maar eens rechtstreeks contact met me op, wie weet kunnen we je helpen of advies geven.

Helaas heeft dus niet iedereen een sok met 100,000 dollar. Ik heb vorig jaar een leuk bedrijfje te koop zien staan in Montana, de prijs was een lachertje vergeleken met wat je er in Nederland voor zou neer moeten tellen, maar helaas, zonder een bak met geld kom je niet ver.
#61 - 10-10-2004, 00:27 uur

roonlimburg

we zijn gelukkig goed op de hoogte van wat ons te wachten staat en gaan er alles aan doen om het "zonnig" te houden. Ik hoop stiekum nog steeds een beetje op UPS als ik daar eenmaal ben, en als dat niets wordt dan neem ik iedere eerlijk betaalde baan aan die ik vinden kan.  Mijn vrouw denkt precies zo, eerst een baan vinden en dan serieus gaan zoeken naar een baan hahahahah

In de hele VS zijn er altijd wel banen te vinden in de koerier sector, het enige nadeel is dat je geen Amerikaanse rijervaring hebt om aan te tonen, maar werkervaring telt ook altijd zwaar.
#62 - 10-10-2004, 00:31 uur

heivalido

Ik laat UPS een Engelse werkgevers verklaring opstellen als ik daar Maart weg ga, Ik denk dat dat toch best wel een goeden indruk geeft bij solicitaties omdat UPS toch een bepaalde status heeft in de USA. Verder kan ik ze mijn 3 rijbewijzen (die daar overigens niet geldig zijn) tonen en ook mijn chauffeurs diploma die ik beedigt vertaalt heb. Dus kansloos acht ik mezelf zeker niet.
#63 - 10-10-2004, 11:07 uur

PBBI

Helaas heeft dus niet iedereen een sok met 100,000 dollar. Ik heb vorig jaar een leuk bedrijfje te koop zien staan in Montana, de prijs was een lachertje vergeleken met wat je er in Nederland voor zou neer moeten tellen, maar helaas, zonder een bak met geld kom je niet ver.

Je doelt waarschijnlijk op het feit dat je met $100,000 via de aankoop van een bedrijf een visum aan kunt vragen. Voor Heivalido en Chiefram geld dit niet meer, die hebben geen last meer van deze eis en zouden zelfs een bedrijfje van $ 20,000 kunnen kopen. (Dat levert alleen niet voldoende op om van te leven,maar is voor hun wel mogelijk)
En ja, de prijzen van de bedrijven ten opzichte van het rendement (je inkomen)  is in de VS anders dan in NL. We kunnen je zonder probleem bedrijven aanbieden van bijv. $150,000 die een inkomen geven van $60,000 / $70,000 per jaar. Daar hoef je hier niet om te komen, als je hier een bedrijf koopt dan ben je de eerste jaren kwijt om de goodwill af te betalen.
#64 - 10-10-2004, 12:23 uur

Chiefram

En aan wat voor soort bedrijven moet ik dan denken? Wij kunnen wel 100.000 US dollar betalen voor een eigen zaak.

En heb je het dan over zaken waar je het personeel ook mee overneemt of zijn het eenmanszaken?
#65 - 10-10-2004, 12:55 uur

PBBI

Om voor een E2 visum in aanmerking te komen moet je een bedrijf overnemen met minimaal 2 of 3 werknemers. Omdat je al een greencard hebt is dit niet op jou van toepassing. Als je op onze website kijkt www.pbbi.nl dan kun je onder bedrijven te koop een zoekmachine vinden waar ruim 3500 bedrijven te koop staan. Deze zijn vnl. in Florida en Georgia omdat wij zijn aangesloten bij de BBF, Business Brokers of Florida maar in andere Staten zijn ook dergelijke listings te vinden. Wat ik altijd wel belangrijk vind is dat je ervaring moet hebben met een eigen bedrijf of het leiden van een bedrijf. Anders moet je er eigenlijk niet aan beginnen.
#66 - 10-10-2004, 13:58 uur

Chiefram

Hey bedankt!

Wij hebben altijd een eigen bedrijf gehad en hebbend dat in 2000 met zeer veel winst kunnen verkopen.

Ik ga gelijk op de site kijken, bedankt voor de tip!!!

#67 - 10-10-2004, 19:07 uur

heivalido

vergeet je niet wie je vrienden zijn Chief hahahahahaha  ;D ;D ;D
#68 - 10-10-2004, 19:32 uur

Chiefram

vergeet je niet wie je vrienden zijn Chief hahahahahaha  ;D ;D ;D

Hahaha... Ook opzoek naar 'rijke' vrienden en relaties in de US? LOL!  :D ;) :)

Ik zat zojuist even serieus op die website te kijken en er zitten wel een aantal zeer interessante ondernemingen tussen. Het lijkt mij wel wat moet ik eerlijk zeggen... Ik ga zeker de hele site eens uitspitten.
#69 - 10-10-2004, 19:39 uur

Chiefram

Ik zie trouwens dat PBBI in dezelfde straat zijn office heeft waar het allermooiste en liefste meisje van Tiel woont!
#70 - 10-10-2004, 19:43 uur

PBBI

Ik zie trouwens dat PBBI in dezelfde straat zijn office heeft waar het allermooiste en liefste meisje van Tiel woont!

En wie zou dat dan moeten zijn? Ben je bekend in Tiel?
#71 - 10-10-2004, 19:57 uur

Chiefram

Ik werk in Tiel en ken heel veel Tielenaren, hihi...

Als je uit Tiel komt dan moet je mijn beste vriendin Esther wel kennen...  :P
#72 - 10-10-2004, 20:01 uur

PBBI

Ik woon zelf al een aantal jaren niet meer in Tiel maar heb net mijn broer gebeld die een zaak heeft op de markt ( al jaren), daar dus waar het mooiste en liefste meisje van Tiel woont maar die kennen zo ook geen Esther. Heb je wat meer info? Is op zich wel leuk.
Als je toch in Tiel werkt kunnen we een keer rond de tafel gaan zitten.
#73 - 10-10-2004, 20:09 uur

Chiefram

Je broer moet haar wel kennen als ze haar ziet denk ik. Ze woont ook op de Markt, maar ik kan hier natuurlijk geen persoonlijke dingen over haar vertellen, maar geloof mij maar: ze is lekker!  :P

(25 jaar, slank, strak, halflang donkerblond haar en ze rijdt in een oude bruine Renault).  :P :P

We kunnen wel eens om de tafel zitten, ik ben (uiteraard) vaak in Tiel. Misschien is dat wel interessant, je weet maar nooit.  ;)
#74 - 10-10-2004, 20:16 uur
« Laatst bewerkt op: 10-10-2004, 20:17 uur door Chiefram »

PBBI

Nog even gevraagd, niet bekend. Woont zeker ergens boven een winkel? Maakt ook niet uit.
Je hebt mijn nummer nu ook, bel me maar een keer, beste is eerst mobiel, ben vaak thuis aan het werk en niet in Tiel.
Groeten,
Hans
P.S. mijn achternaam zie je rechts naast de Hema.  
#75 - 10-10-2004, 20:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15