Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

sollicitatiegesprek in Amerika en immigratiedienst/inreis?

Discussie gestart

FreezeM

Ik zou het niet over 'business meetings' hebben, maak slapende honden wakker.


Het hebben van een Business Meeting is juist WEL toegestaan onder het visa waiver programma. Maar nu gaat het om een sollicitatiegesprek en daaruit blijkt een intentie om in de VS te blijven, dat is wat het nu lasatig maakt. Probeer vandaag gewoon de ambassade nog een keer.
#16 - 21-02-2006, 06:52 uur

avoort

Hallo iedereen, bedankt voor jullie adviezen. Ik vertrek vandaag richting de V.S. Ik laat in ieder geval even weten hoe het gegaan is.

Dennis
#17 - 21-02-2006, 07:07 uur

Poison ArroW

Hallo iedereen, bedankt voor jullie adviezen. Ik vertrek vandaag richting de V.S. Ik laat in ieder geval even weten hoe het gegaan is.

Dennis

ja hou ons op de hoogte naam genoot  2006-01 duim voor je
#18 - 21-02-2006, 09:39 uur

avoort

Iedereen bedankt voor alle reacties. Ik ben inmiddels weer terug uit de VS.
De inreis was geen probleem: Ik heb gewoon vermeld dat ik een sollicitatiegesprek had voor een specialty occupation met korte toelichting over mijn achtergrond, en vermeld dat ik enkele dagen later weer terug zou gaan naar NL.
De immigration officer wenste mij zelfs een aangenaam verblijf in de US.
Sollicitatiegesprek verliep zeer positief, en ik zit momenteel in de finale met nog 1 andere kandidaat. Ik hoop binnen enkele dagen meer te horen.

Dennis
#19 - 03-03-2006, 13:01 uur

Mrjn

Spannend! Ik hoop voor je dat het wat wordt!
#20 - 03-03-2006, 13:28 uur

B-man

Volgens mij ga jij het worden  ;)

B-man
#21 - 03-03-2006, 13:29 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

FreezeM

Gaaf Dennis! Ik zal voor je duimen!
#22 - 03-03-2006, 18:45 uur

Poison ArroW

gaaf khoop het voor je  2006-01
#23 - 04-03-2006, 01:09 uur

avoort

Het sollicitatiegesprek verliep prima! De werkgever wil mij volgens mij wel hebben maar......er zijn geen H-1B visa's meer beschikbaar voor dit jaar, en de werkgever kan niet wachten tot oktober. HELP!!!! Ik zal hier even een nieuwe post in het forum van maken. misschien heeft iemand goede tips?

#24 - 09-03-2006, 00:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15