Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Werk Visum aanvragen in amerika?

Discussie gestart

Jake Kaliber

Is het mogelijk om een werk visum aan te vragen in amerika als je daar op vakantie bent? Aan een bedrijf,
En is het mogelijk als je wilt studeren in amerika dat je daar ook permanent woont. Ik heb informatie wel doorgelezen maar een kennis van mij zei dat hij naar Amerika gaat verhuizen en dat hij een Studie Visum had en dat hij daar permanent mag verblijfen?
#1 - 22-07-2016, 02:10 uur

bgroeneveld

Nee, je mag niet werken als je in de VS op bezoek bent. En ja: je mag in de VS verblijven als je studeert, maar je mag niet werken, alleen een paar uurtjes per week op de universiteit als je het geluk hebt zo'n baantje te vinden. En na je studie moet je het land uit!

En wat vrienden en kennissen zeggen (en veel Amerikanen) is niet altijd (of liever altijd niet) waar, vooral niet over emigratie naar de VS. Je gelooft hopelijk ook niet alles wat je op het internet leest.

Ik zou eens in de VS op vakantie gaan (op een Esta, maximaal 90 dagen) en dan eens binnenlopen bij een echte immigratie advocaat (niet een of ander louche kantoortje waar ze je van alles beloven). Als je een bedrijf tegenkomt dat je echt wilt hebben, dan moeten zij dat regelen via een advocaat.


#2 - 22-07-2016, 14:40 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15