Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

werkvergunning aanvragen.

Discussie gestart

vhyen78

Beste mensen,
Mag ik u even voorstellen? Ik ben een Vietnamese vrouw, ik ben 26 jaar oud, ik ben een 2e jaar studente van Hogeschool Rotterdam.
Ik wil a.s. zomer naar Florida gaan werken en daar ook een Engelse taal cursus volgen. Mijn Engelse taal is nu niet goed, daarom wil ik daar naar toe voor mijn Engelse taal beter worden. Die heb ik nodig voor mijn beroep en mijn toekomst. Bovendien ik heb in Florida een vriendin, ik kan bij haar wonen en bij haar ouders werken. Haar ouders hebben een nagels-studio.
Ik wil een visum en werkvergunning aanvragen maar ik weet niet of dat mogelijk is voor me. Want ik heb alleen een Vietnamese paspoort en verblijfsvergunning van Nederland. Ik ben hier in Nederland met mijn vriend samenwonen en ik heb hier een huis samen met hem gekocht. Mijn vriend is een Nederlandse man.Ik woon hier tot nu toe bijna 4 jaar ( nog 9 dagen).
Kunt u mij misschien helpen. Heel hartelijk bedankt.
#1 - 11-11-2004, 15:29 uur

heivalido

Kijk eens op http://www.usemb.nl/consul.htm daar vind je waarschijnlijk antwoord op je vragen. Je kan ook bellen met het 020- nummer op deze site. Via dit nummer werden wij ook goed geholpen met onze vragen over de emigratie.

Succes.
#2 - 13-11-2004, 12:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15