Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie doen er allemaal mee aan de DV-2007

Discussie gestart

Martine

Wij ook voor de eerste keer! Gezin met 2 kinderen van 5 en 2 jaar. Het schiet al op, bijna januari.
Ik heb besloten om in termijnen te wachten. ;) Misschien lijkt het dan minder lang te duren.
#16 - 05-12-2005, 19:54 uur

Bakvet

Eerder dit jaar had ik een keer geroepen dat ik nu toch echt ging meedoen. Heb dat op de valreep dan ook maar gedaan. Op 3 december aangemeld. Zonder vertraging, al kostte het tot op de pixel nauwkeurig scannen van de foto wel de nodige tijd.

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of ik win of niet. Maar als ik win: jammer voor degenen die ernaast grijpen, ik ga lekker toch! ;D
#17 - 05-12-2005, 23:24 uur

ejb

M'n hubbie en ik doen ook weer mee (2e keer) en mijn  ouders en schoonouders doen allebei voor de 1e keer mee (zus en zwager met aanhang krijgen we nog niet zo gek  ;) :P)
#18 - 07-12-2005, 02:30 uur



visuar

Ik doe ook weer mee voor de 2x! Waar kan ik me inschrijven?  ;D Hahahah, grapje :o

Hopelijk meer geluk deze keer. DV-2006 was een trieste aangeledenheid voor dit forum :'( ny-angry
#19 - 23-01-2006, 19:37 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

schorpioenvrouw

Begint het bij sommige al een beetje te kriebelen!!! :o
#20 - 06-03-2006, 10:39 uur

Dusza

Zeg, niet beginnen hé!!!   ny-angry
Het is nog maar maart!

Toen we eind vorig jaar onze formulieren invulden, leek het er nog op dat wij rond april-mei reeds in Amerika zouden zitten voor het werk, dus voor alle zekerheid heb ik dus als adres maar het adres van vrienden opgegeven...  Als die dus in april bellen, zal mijn hart wel telkens een slagje overslaan, vermoed ik. Nadeel is wel dat zij bijna 100 km bij ons vandaan wonen, dus snel over-en-weer om de enveloppe op te halen zal er niet inzitten.
#21 - 06-03-2006, 12:19 uur

coulthard

Ik zou willen dat ik meedoe; heb het via USAFIS gedaan, maar heb geen hoop voor de volgende vier jaar (als het dan nog bestaat)  embarressed
 2006-03

Iedereen succes gewenst!  8)
#22 - 06-03-2006, 13:08 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Gian

Ik heb nog niets weer gehoort van de DV-2007, hoe zit dat eigenlijk.
Heb m'n gegevens allemaal ingevuld, maar toen kwam er een pop up dat ik zoveel moest betalen, dat
heb ik dus maar niet gedaan.

Moet ik gewoon afwacht of toch nog maar weer opnieuw aanmelden???
#23 - 06-03-2006, 13:23 uur

Dusza

Gian, jij hebt dus een poging gedaan via zo'n betalende firma, terwijl deelname volledig gratis is hoor.
Maar je hebt geen betaling gedaan? Dan heb je ook niet meegedaan. En of je nog eens moet proberen? Tja, als je uiteindelijk in Amerika wilt geraken, zou dat geen slecht idee zijn, maar wel op voorwaarde dat er nog een volgende Lottery komt, want momenteel is dat niet eens zo zeker. In ieder geval gaat het dan nog wachten zijn tot eind dit jaar...
Doe hier maar eens een search op 'Lottery' of 'Green Card', en lees dat maar eens goed door tegen dan!  Dan ga je in ieder geval geen geld uitgeven aan zo'n firma! En als je toch persé van je geld vanaf wilt, dan zal ik je mijn rekeningnummer bezorgen.   ;D
#24 - 06-03-2006, 13:59 uur

marleencolorado

Beetje late reactie  :( maar ik doe ook weer mee, voor de tweede keer. Wie weet nu meer geluk dan vorig jaar. Ik hoop ook dat er deze keer teminste 1 forum lid de envelop krijgt, want vorig jaar was er helemaal niemand.  :'( Good Luck everyone! I keep my fingers crossed for all of you!
#25 - 06-03-2006, 15:47 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Gian

Gian, jij hebt dus een poging gedaan via zo'n betalende firma, terwijl deelname volledig gratis is hoor.
Maar je hebt geen betaling gedaan? Dan heb je ook niet meegedaan. En of je nog eens moet proberen? Tja, als je uiteindelijk in Amerika wilt geraken, zou dat geen slecht idee zijn, maar wel op voorwaarde dat er nog een volgende Lottery komt, want momenteel is dat niet eens zo zeker. In ieder geval gaat het dan nog wachten zijn tot eind dit jaar...
Doe hier maar eens een search op 'Lottery' of 'Green Card', en lees dat maar eens goed door tegen dan!  Dan ga je in ieder geval geen geld uitgeven aan zo'n firma! En als je toch persé van je geld vanaf wilt, dan zal ik je mijn rekeningnummer bezorgen.   ;D

Hey Dusza, Ik heb begin vorig jaar eens een poging gedaan via USAFIS, krreg hier toen direct te horen dat ik absoluut niet met hen in zee moest gaan, dat heb ik dus ook niet gedaan (Heb niets betaald).
Nu kreeg ik vanmorgen een telefoontje van de USAFIS dat ik m'n Visanumemr effe moest doorgeven dan konden ze mij in de procedure zetten
en dat zou dan maar ....dollar kosten, ik heb ze afgewimpeld voor de zoveelste keer, dat ik niet met hun in zee wil en dat ze mij uit het systeem moeten halen. Hopelijk gebeurd dat nu dan ook !!!
Ik wil absoluut niet van m'n geld af Dusza ... kan het straks wel gebruiken als ik naar Framingham ga ... haha...

Maar heb je een "link" waar ik dan wel, zonder betaling of iets dergelijks, kan meespelen voor een green card naar de states?
Want zo langzamerhand weet ik 't ook niet meer wie nou wel en wie nou niet te vertrouwen is.
Vind het prima als ik moet betalen om mee te dingen naar een green card, maar wil dan wel zeker weten dat ik niet belzaerd wordt :)
#26 - 07-03-2006, 09:14 uur

schorpioenvrouw

Gian,

Dit is de enige echte link om je in te schrijven: http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html
Helaas moet je wachten tot eind van dit jaar, omdat de DV-2007 begin januari is gesloten  :(.

Veel succes in ieder geval...
#27 - 07-03-2006, 09:26 uur

Dusza

Nu kreeg ik vanmorgen een telefoontje van de USAFIS dat ik m'n Visanumemr effe moest doorgeven dan konden ze mij in de procedure zetten
en dat zou dan maar ....dollar kosten, ik heb ze afgewimpeld voor de zoveelste keer, dat ik niet met hun in zee wil en dat ze mij uit het systeem moeten halen.

Dreig misschien een volgende keer eens om een klacht neer te leggen!
(en de link, die heb je ondertussen al van een ander behulpzaam forumlid gekregen)
#28 - 07-03-2006, 10:07 uur

Kasj

wij doen ook weer mee (vrouw, kind en ik) voor de vierde keer.

#29 - 09-03-2006, 11:13 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

WesWesley

Wij, gezin met 4 kinderen tussen de 2 en 12 jaar, doen dit jaar voor de tweede keer mee en net als bij iedereen begint het ook bij ons nu te kriebelen. Was het maar vast Mei.
Wij proberen het nog wel een paar jaar via de lottery, maar we zullen ons ook gaan richten op de mogelijkheid van het hebben van een eigen bedrijf aldaar (hebben hier ook een eigen bedrijf).
Succes alvast voor iedereen !!
#30 - 23-03-2006, 08:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15