Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie doen er allemaal mee aan de DV-2007

Discussie gestart

theSnellies

Wij doen ook mee ...kijk op      http://spaces.msn.com/thesnellies/
 :)
#31 - 14-04-2006, 16:08 uur

towncar59

Begrijp ik nou uit het verhaal op je website dat je al een stuk grond hebt in de US en een mobile home wil gaan kopen terwijl je nog geen zicht hebt op een evt. visum of green-card ?  ???

Ron
#32 - 14-04-2006, 17:23 uur

edkaas

Wij doen ook weer mee (ik, vrouw en dochter).
#33 - 22-04-2006, 09:25 uur
We love the U.S.A

Salis

Hallo allemaal,
Ik ben al lang niet meer op het forum geweest (schaam schaam), maar ik doe dit jaar, net als vorig jaar weer mee aan de lottery. Mijn ouders doen ook voor de tweede keer mee. En het is nu mei, dus de spanning begint nu echt! Hopelijk is er minstens één persoon op het forum die wint, vorig jaar was toch een beetje een ontgoocheling vond ik. Had toch wel een winnaar verwacht hier.
Maar goed, ik ga in september voor 2 jaar naar Amerika om te studeren, dus ik heb toch al iets om naar uit te kijken. Zal wel pijnlijk zijn als ik dan na twee jaar weer terug naar Belgie moet, bah.

Veel succes iedereen en laten we hopen dat we dit jaar meer geluk hebben!!
#34 - 02-05-2006, 12:55 uur
I love New England, it's wicked awesome.

Dutch_girl

Mijn ouders (Lida) hebben zich ook ingeschreven. Apart zodat er ook meer kans is  ;).
Dat is dan voor m'n ouders, m'n zusje (14) en ikzelf (16).
#35 - 02-05-2006, 15:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15