Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie doet er mee aan de DV-2006?

Discussie gestart

peperzout

ja ik ben er van overtuigd dat wij ook aan de beurt
komen hoor
en het leukste uis dat wij wel een retirement visa hebben dus we kunnen wel al weg maar moeten dan iedere 6 maanden minimaal 24 uur terug naar het land van herkomst
en we mogen dan ook niet werken
dus we wachten nog gewoon ff rustig af he maar het gaat allemaal goed komen hoor
en net wat jij zegt bij chief heeft het ook 14 maanden geduurd

en dit heeft ook zo zijn voordelen hoor
want als het goed is is ons huis dan helemaal klaar als we komen ;)
#76 - 12-01-2005, 00:07 uur

ejb

Citaat
en het leukste uis dat wij wel een retirement visa hebben dus we kunnen wel al weg maar moeten dan iedere 6 maanden minimaal 24 uur terug naar het land van herkomst
Is dat standaard bij een retirement Visa? Maakt het wel kostbaar elk halfjaar heen en weer vliegen!  :o Heb je enig idee waar die regel toe dient?  ???
#77 - 12-01-2005, 01:20 uur



Saba

waar in de Usa wil je graag gaan wonen Saba???

Ik zat te denken aan Orlando ozo.. Wil graag movie producer worden dus ben wel bezig met college te zoeken.. Maarja dit is me DROOM!, heb nu iets van fok nederland
#78 - 18-01-2005, 13:31 uur

visuar

Producer? toe maar. Ik zit zelf ook een klein beetje in de film wereld en dat zou ook een mooie droom zijn ja. Helaas is het niet zo makkelijk om in die wereld binnen te komen zonder contacten. Maar vanwaar Orlando? Is LA (of omgeving) of NYC niet wat handiger dan?
#79 - 18-01-2005, 19:10 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Saba

Producer? toe maar. Ik zit zelf ook een klein beetje in de film wereld en dat zou ook een mooie droom zijn ja. Helaas is het niet zo makkelijk om in die wereld binnen te komen zonder contacten. Maar vanwaar Orlando? Is LA (of omgeving) of NYC niet wat handiger dan?

Ja.. ik weet het. Hier in Nederland werkt me oom aan aantal fims mee. Hij heeft ook aan Ocean's twelve meegewerkt. en hji werkt nu aan een sinterklaas film met ali b ofzoiets :) maar ik kan so meelopen

en waarom orlando.. Nou omdat ik meer een warm weer mens ben.. dus elke dag lekker warm weer enzo. LA zou ook daarin passen ja

Add me anders op msn ofzo
#80 - 19-01-2005, 00:10 uur

spreeuw

Hallo wij mijn partner en ik doen ook mee voor de eerste keer  8).
Wij wonen in Noord holland.
 
ps mijn accedant is boogschutter dan zit ik toch ook goed??? ;D
#81 - 08-04-2005, 13:54 uur
« Laatst bewerkt op: 08-04-2005, 14:05 uur door spreeuw »

spreeuw

Hihi, laten we het hopen  :D

Groetjes van een mede boogschutter!

zou dit ook voor acedant boogschutter zijn????? :-*
#82 - 08-04-2005, 13:59 uur

PBBI

Citaat
en het leukste uis dat wij wel een retirement visa hebben dus we kunnen wel al weg maar moeten dan iedere 6 maanden minimaal 24 uur terug naar het land van herkomst
en we mogen dan ook niet werken

Een retirement visum bestaat niet in de VS.
Ik weet dat er onder de huizenbezitters in o.a. Florida gebruik gemaakt wordt van het toeristen visum en dan af en toe het land uit te gaan. Dit is heel lang goed gegaan maar de teugels worden steeds strakker aangehaald. Degene die dit doen lopen nu het risico om voor 2, 5 of 10 jaar uit het land verbannen te worden, afhankelijk van hun visa overstay.

Officieel is de regel dat iemand met een toeristen visum dezelfde tijd het land uit moet als hij binnen is geweest. Ben je dus 3 maand in de VS geweest, moet je 3 maanden eruit om weer terug te kunnen. Als je dus na 6 maand, wat dus de uiterlijke toegestane tijd is met een toeristen visum een week naar Nederland gaat en weer terug vliegt, heb je kans dat je het land niet meer inkomt en zelfs op de lijst komt te staan van ongewenste gasten.  
#83 - 08-04-2005, 14:24 uur

visuar

ps mijn accedant is boogschutter dan zit ik toch ook goed??? ;D

vast wel! ;) :P
#84 - 11-04-2005, 12:27 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15