Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie doet er mee aan de DV-2006?

Discussie gestart

Jez

Ik ben erg nieuwsgierig wie op dit forum allemaal mee doen aan de DV-2006. (in het kader van "Ken je concurrentie"  ;D )

Ikzelf doe mee, evenals mijn man.
#1 - 02-12-2004, 19:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Margo Wening

Hoi Jez.... wij doen ook mee :)

Het schijnt trouwens dat mensen uit een bepaalde regio van Nederland meer kansen hebben, tenminste dat heb ik ergens gelezen, maar daar hebben wij Grunnegers ons niets van aangetrokken *grijns*

Margo
#2 - 02-12-2004, 19:48 uur

Jez

Hee, wat leuk, ik ben opgegroeid in Grunning'n! Maar geboren in Amsterdam, een paar jaar in Friesland gewoond en sinds 12 jaar in Brabant, dus geografisch gezien moet ik een goede kans maken  ;D
#3 - 02-12-2004, 23:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Margo Wening

Hoi Jez,
ik moet bekennen dat mijn man een echte Grunneger is, ik ben geboren in Den Haag en getogen in Gelderland en Limburg :)

Maar dat zal niet uitmaken denk ik :)
#4 - 02-12-2004, 23:50 uur

Jez

Mag ik vragen, wonen jullie in de provinxie of "ien Stat"?
#5 - 02-12-2004, 23:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Margo Wening

Jez,

we hebben wel heel lang in de stad gewoond maar sinds 1998 wonen we er 12 km. vandaan, lekker rustig, veel ruimte en aan het water. En geen files ( behalve als je 's middags via de ringweg vanuit de stad komt, dan wel..... ik ben zo blij dat ik daar niet meer midden in woon ! )

Margo
#6 - 03-12-2004, 08:31 uur

Kasj

Ik doe ook weer mee, met het hele gezin, vriendin en baby..
#7 - 04-12-2004, 12:45 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Jez

Hoi Margo,

Aan het water; is dat automatisch één van de kanalen? (Stads, Mussel, etc.) Ik ben zelf opgegroeid in Eenrum, bij Pieterburen. Dus bijna in de waddenzee. Zat wel in de stad op school; in die tijd was de Grote Griet favoriet!

Jez
#8 - 04-12-2004, 23:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Frank S

Ik doe mee, evenals mijn vrouw.
#9 - 05-12-2004, 10:18 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Wop

Jah , wij ook ...

( ik dus + vrouw en 2 kids )
#10 - 05-12-2004, 11:07 uur

ejb

Mijn vriend (oeps, aaanstaande man, is nog steeds wennen ;))en ik doen ook mee (voor 't eerst dit jaar).
Vinden jullie het ook zo spannend? 'T is wel een lange zit tot mei-juli....  :(:) ;)
#11 - 05-12-2004, 12:06 uur
« Laatst bewerkt op: 05-12-2004, 12:07 uur door ejb »



heivalido

Alle deelnemers heel veel succes gewenst met de DV-2006, houdt moed en blijf geduldig, Chiefram is het bewijs dat je op het allerlaatste moment toch nog bij de gelukkigen kan horen en wijzelf zijn het bewijs dat het ook allemaal heel snel kan gaan, dit geheel afhankelijk van je "lotnummer"
#12 - 05-12-2004, 20:56 uur

roonlimburg

Ook ik en mijn vrouw doen weer mee dit jaar, voor de derde keer.
Overigens is het niet waar hoor dat je in een bepaalde regio van Nederland meer kansen hebt,  er zijn toevallig een paar "winnaars" op dit forum die uit dezelfde regio komen.
Wel zal het aantal mensen uit de randstad hoger zijn dan uit de rest van Nederland aangezien daar nu eenmaal veel mensen wonen en in die verhouding dus ook meer mensen meedoen.
#13 - 06-12-2004, 19:28 uur

Jez

Iemand enig idee hoeveel Nederlanders er mee doen? Ik heb ergens gelezen dat er 94 Nederlanders de DV-2005 hebben gewonnen. Maar ja, als je niet weet hoeveel er hebben meegedaan, zegt het niet zoveel.
#14 - 06-12-2004, 19:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Ook ik en mijn vrouw doen weer mee dit jaar, voor de derde keer.
Overigens is het niet waar hoor dat je in een bepaalde regio van Nederland meer kansen hebt,  er zijn toevallig een paar "winnaars" op dit forum die uit dezelfde regio komen.
Wel zal het aantal mensen uit de randstad hoger zijn dan uit de rest van Nederland aangezien daar nu eenmaal veel mensen wonen en in die verhouding dus ook meer mensen meedoen.

Ik denk ook dat mensen uit de drukke Randstad het ook eerder beu raken in dit overvolle kikkerlandje dan iemand uit een knus rustig dorpje in het Noord-Oosten of zo, waar niet elke dag Moord en Brand in de plaatselijke krant staat. Daarom denk ik doen er in verhouding meer mensen mee uit deze regio en zijn er dus (bij toeval) wat meer winnaars uit deze omgeving op dit forum.
#15 - 06-12-2004, 22:48 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15