Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Winnaars DV 2013?

Discussie gestart

rhtx

Hey allemaal!

Ondanks dat de site af en toe een beetje hapert, kun je hier kijken of je geluk hebt:

https://www.dvlottery.state.gov/ESC/

Ik heb zelf helaas niet gewonnen, hopelijk zitten er op het forum nog wel een aantal winnaars  :)
#1 - 02-05-2012, 00:00 uur

jgeenens

Weer niet bij de gelukkigen.
#2 - 02-05-2012, 07:54 uur

ned in MO

HEb het idee dat er gekloot wordt want ik heb nog maar van eentje gehoord die winnaar is. Dat horen er toch veel meer te zijn en ik las ook dat er in oktober een tweede trekking zal zijn?
#3 - 02-05-2012, 22:10 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

rhtx

HEb het idee dat er gekloot wordt want ik heb nog maar van eentje gehoord die winnaar is. Dat horen er toch veel meer te zijn en ik las ook dat er in oktober een tweede trekking zal zijn?

Dat klopt. Ik kreeg de volgende melding: ''Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time. More entries will be selected in early October 2012, so please keep your confirmation information until at least that time. ''

Dit is nieuw of niet? Ik heb het in ieder geval niet eerder gehoord. Weet iemand hier meer over? Hoeveel mensen zijn er nu eigenlijk op 1 mei geselecteerd en hoeveel mensen worden in oktober nog geselecteerd?
#4 - 04-05-2012, 12:53 uur

tim1984

Helaas niet,

Volgend jaar beter en blijven kijken naar andere opties.

Veel succes en plezier voor de mensen die wel hebben gewonnen.

Groetjes Tim
#5 - 12-05-2012, 15:10 uur

Nickelodeon

Ik ben helaas ook niet geselecteerd. Maar inderdaad RHTX, ik kreeg dezelfde melding, had hier ook nog niet eerder over gehoord. Misschien hebben we in oktober meer geluk!
#6 - 21-05-2012, 08:48 uur
Delaware - Maryland - Massachusetts - New Jersey New York - North-Carolina - Pennsylvania - South-Carolina - Tennessee - Virginia - Washington DC. West-Virginia.

MissFluffy

Ik heb gisteren onze nummers ook gecontroleerd en zoals te verwachten was het hier ook geen succes  . Ik twjfel er ten sterkste aan dat men wel 100000 geselecteerd hebben ,denk dat er iets scheelde aan dat programma en ze het gewoon hebben stilgelegd en verschoven naar later . Want overal blijft het heel stil op een enkeling na .

Gr,
#7 - 21-05-2012, 10:00 uur

jgeenens

Ik vermoed dat er toch nog een loting zal gebeuren in oktober. Er zijn voor de dv 2013 ongeveer 1/4 - 1/3 minder geselecteerd in België en Nederland. Er staat nu al bij de entry status check wanneer de resultaten van die loting online zouden moeten staan: 1 oktober 12h (EDT). Er is dus nog een mini-kansje.
#8 - 28-05-2012, 15:58 uur

rhtx

Ik vermoed dat er toch nog een loting zal gebeuren in oktober. Er zijn voor de dv 2013 ongeveer 1/4 - 1/3 minder geselecteerd in België en Nederland. Er staat nu al bij de entry status check wanneer de resultaten van die loting online zouden moeten staan: 1 oktober 12h (EDT). Er is dus nog een mini-kansje.

Ja, het is ieder jaar slechts een mini-kansje. De kans is groter om op een marriage visa binnen te komen door een leuke Amerikaanse dame (incl southern accent uiteraard) op mijn jaarlijkse rondreis op te zoeken hahaha..
#9 - 29-05-2012, 23:09 uur

Nickelodeon

Inmiddels is het early October en heb ik weer eens even mijn confirmation code door de consular website gehaald, maar schijnbaar kom oktober nog een beetje te vroeg. Kreeg weer de zelfde melding als eerder het jaar: more entries will be selected in early October 2012.

Toch nog een klein kansje dus  ;)
#10 - 02-10-2012, 21:30 uur
Delaware - Maryland - Massachusetts - New Jersey New York - North-Carolina - Pennsylvania - South-Carolina - Tennessee - Virginia - Washington DC. West-Virginia.

MissFluffy

Ik dacht dat de datum nu verschoven is naar 22 oktober  ;)
#11 - 02-10-2012, 22:02 uur

Wallstreet

Laat ons hopen dat we echt nog een 2de kans krijgen.
Ik ben de laatste tijd weer heftig geobsedeerd bezig met checken. :-\
Misschien zijn de gelukkigen reeds gekozen en wordt het mogelijk om pas vanaf de 22ste te kijken.
Who knows...
#12 - 13-10-2012, 18:06 uur

Wallstreet

Is er dan toch een klein sprankeltje hoop om hier iemand te vinden die sinds gisteren werd geselecteerd?
Bij mij in ieder geval not succesful! :'(
#13 - 23-10-2012, 17:25 uur

Yessica

Ik was ook niet bij de gelukkigen. Maar voor mij is het de laatste keer dat ik heb meegedaan. Geen concurrentie meer van mij, dus ik wens iedereen veel succes volgend jaar!
#14 - 23-10-2012, 17:35 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15