Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Winnaars DV2012?

Discussie gestart

ned in MO

Ik heb al van verscheidenen mensen gehoord dat er winnaars waren.

Hier nog mensen die dat nieuws hebben gehad?
#1 - 01-05-2011, 19:29 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

markie

Hoi allemaal,
 
wij dus niet.  Klinkt redelijk bot, of niet??
Ik zal mezelf even voorstellen.

Ik ben getrouwd en heb twee zonen, van 10 en 13 jaar oud.

Ik ben voor het eerst in de VS geweest in 1994, samen met een vriend lekker in een mustang cabrio het zuiden van de de VS onveilig gemaakt.
Daarna in '96 met mijn vrouw(toen nog vriendin) dezelfde route genomen om hierna eigenlijk de VS te vergeten.
In 2008 (intussen 2 zonen verder) een keertje in de mei vakantie naar Kissimmee geweest, en sindsdien heimwee als we er niet zijn.
We gaan dus elk jaar elk jaar minimaal één keer.
Dus vandaar(andere redenen) onze deelname aan de DV2012 loterij.
Beetje jammer, maar er zijn meer wegen die naar Florida leiden.
Ik heb sindsdien hier en daar een lijntje uitgegooid en ben ervan overtuigd dat onze toekomst in de VS ligt.
Wij gaan er, hoe dan ook, komen.

Groeten,

Mark




#2 - 01-05-2011, 20:21 uur

glelisa

Helaas wij hebben allebei niet gewonnen dit jaar. :'(
Ik las op een ander forum dat er veel koppels dit jaar gewonnen hebben.
Wij deden voor de eerste keer mee. Volgend jaar beter.
Vooronsios hetook nog altijd mogelijk om op een andere manier naarde USA te emigreren. Alleen de tijd dringt voor ons omdat onze  zoon l17 jaar is. Weten jullie misschien vanaf welke leeftijd je mee mag doen aan de green card??
Gr. Wilma
#3 - 01-05-2011, 20:25 uur
familie schellekens

Yessica

Helaas, ik ben ook 'not selected'...

Gelukkig heb ik voor het eerst sinds de 6 jaar dat ik meedoe nu ook een andere troef achter de hand  :)
#4 - 01-05-2011, 21:05 uur



MissFluffy

Hier is het ook niets geworden  :-\

#5 - 01-05-2011, 21:44 uur

BibiS

Hoop echt dat er nog wat winnaars bij zitten :D Gun het iedereen van harte...
#6 - 02-05-2011, 00:04 uur

ned in MO

Ik denk dat ik de eerste DV winnaar op dit forum ben. Dat was die van 1996 en woon hier dus al weer 15 jaar.
Ik ging eigenlijk niet eens voor de loterij maar zou beginnen aan een fiance visum en toen ik bericht kreeg dat er ook zoiets bestond als een greencard loterij daar dus ook maar aan meegedaan. Ben nooit met mijn toenmalige verloofde getrouwd maar kreeg dus twee maanden nadat ze de relatie verbrak bericht dat ik was ingeloot. Het was wel wat anders toen  dan nu. Er was bijv nog geen internet en ik hoefde nog niet alles in het engels vertaald te hebben
#7 - 02-05-2011, 02:44 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

BibiS

Hij bestaat dan ook sinds 1996 of toch wat eerder Ned in MO? Ben wel nieuwsgierig... wel sonde dat er tot nu toe op t forum geen winnaars zijn...hoop echt dat er iemand nog zo door de kamer aan t stuiteren is dat diegene nog geen tijd heeft gehad zich te melden :D
#8 - 02-05-2011, 12:11 uur

Pieter79

Heb 5 jaar meegedaan maar nooit 'gewonnen'. Via fiancee visum alweer ruim 2 jaar in de States. Binnenkort mag ik m'n tijdelijke 2-jarige 'Green Card' omzetten naar een onbeperkte geldigheidsduur.
#9 - 02-05-2011, 22:04 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

ned in MO

Hij bestaat dan ook sinds 1996 of toch wat eerder Ned in MO? Ben wel nieuwsgierig... wel sonde dat er tot nu toe op t forum geen winnaars zijn...hoop echt dat er iemand nog zo door de kamer aan t stuiteren is dat diegene nog geen tijd heeft gehad zich te melden :D
1994 was het eerste jaar als het goed is
#10 - 03-05-2011, 04:08 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

MiamiHeat

Heb 5 jaar meegedaan maar nooit 'gewonnen'. Via fiancee visum alweer ruim 2 jaar in de States. Binnenkort mag ik m'n tijdelijke 2-jarige 'Green Card' omzetten naar een onbeperkte geldigheidsduur.

En dan scheiden zeker! :-)
#11 - 03-05-2011, 15:25 uur

Pieter79

Heb 5 jaar meegedaan maar nooit 'gewonnen'. Via fiancee visum alweer ruim 2 jaar in de States. Binnenkort mag ik m'n tijdelijke 2-jarige 'Green Card' omzetten naar een onbeperkte geldigheidsduur.

En dan scheiden zeker! :-)

Yep, dat is m'n plan.

Gr. Pieter
#12 - 03-05-2011, 22:14 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

BibiS

Serieus Pieter?
#13 - 03-05-2011, 23:05 uur

Johan

Tuurlijk niet ;-)))
#14 - 03-05-2011, 23:07 uur

BibiS

Oeps haha ik wat ben ik toch altijd goed gelovig  ;D ;D
#15 - 03-05-2011, 23:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15