Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Winnaars DV2012?

Discussie gestart

Pieter79

Serieus Pieter?

Ja echt, zo kan ik op mijn beurt weer iemand in Nederland aan een verblijf helpen!
#16 - 04-05-2011, 00:44 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Helaas, ook in de herkansing ben ik not selected.
Maar minder getreurd dan voorgaande jaren aangezien ik nu andere wegen kan bewandelen  ;)

Hopelijk zijn er hier mensen met meer succes!
#17 - 16-07-2011, 10:51 uur



jgeenens

Ben ook niet geselecteerd. Gelukkig maar tot oktober wachten om weer mee te doen. Het moet toch ooit eens lukken. 't Was nog maar de tweede keer.
#18 - 16-07-2011, 11:36 uur

ned in MO

ik weet tot nu toe 3 belgen en 2 nederlanders
#19 - 17-07-2011, 04:47 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

markie

Wij zijn geselecteerd, of mijn vrouw dan. En dat na de eerste keer meedoen. Hoe is het mogelijk.

groeten Mark.
#20 - 25-07-2011, 09:53 uur

Yessica

Wij zijn geselecteerd, of mijn vrouw dan. En dat na de eerste keer meedoen. Hoe is het mogelijk.

groeten Mark.

Wauw! Fantastisch!!!  :D

Hebben jullie een laag casenummer?
#21 - 25-07-2011, 10:14 uur



markie

Wat is laag, 5557??
#22 - 25-07-2011, 12:04 uur

Yessica

Tot 50.000 is laag  ;)
#23 - 25-07-2011, 12:12 uur



Old Faithful

Proficiat markie.  :afro:

Heb je al een idee waar je in Amerika (letterlijk) aan de weg gaat timmeren?
#24 - 25-07-2011, 12:53 uur
Groet,

Old Faithful

markie

Florida, iets in het property management.
#25 - 25-07-2011, 13:00 uur

Johan

Klinkt stoer: Florida property management!

Ik heb veel klanten die property manager zijn en ik kan je zeggen het is geen rozegeur en maneschijn op dit moment hier in Florida tenzij je al een bestaand (goedlopend) bedrijf opkoopt. Dus ben benieuwd hoe je dat voor ogen ziet, alhoewel eerste prio natuurlijk door de greencard procedure heenkomen is. Maar ik ben als Florida ingezetene toch wel nieuwsgierig ;-)

Afijn in ieder geval heel erg gefeliciteerd met deze eerste stap richting Amerika!!!!
#26 - 25-07-2011, 23:13 uur

Pieter79

Het zuiden van de US is goed om op vakantie te gaan en om met pensioen te gaan. Het noorden is beter als je nog gewoon moet werken ;)
#27 - 26-07-2011, 04:40 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

markie

Ik ben ervan overtuigd dat je het met hard werken overal kunt maken. Het overnemen van een bestaand property management heeft ook mijn voorkeur, maar ik sluit andere bedrijfstakken niet uit. Verder hoop ik met de verkoop van ons huis genoeg reserves te hebben om het eerste jaar zonder te veel problemen door te komen. Het moet i.m.o. wel redelijk risicoarm zijn i.v.m. de kinderen. Als ik kijk hoe ver mijn vrouw en ik het hebben geschopt in Nederland, en dat zonder al te hoge opleiding (zegt i.m.o. namelijk ook niks over iemands werk cq denk niveau), ben ik ervan overtuigd dat we het in Florida ook wel zullen redden. Niet geschoten is altijd mis.
#28 - 26-07-2011, 09:19 uur

Johan

Je mentaliteit spreekt voor je, das goed! Weet niet of je nu een eigen bedrijf hebt of bij een werkgever zit maar op het moment dat je besluit als ondernemer te gaan opereren neem je per definitie wat meer risico. En daar is niets mis mee. En ja Markie das het leuke van opleidingen alleen (sommige) mensen met hoge opleidingen zeggen vaak dat je zonder opleiding wat dommer bent ;-)

Hou ons op de hoogte als je wilt aangaande je selectie zodat we mee kunnen duimen met je!

En mocht je vragen hebben: shoot! Ik woon zelf in Florida, heb de greencard loterij doorlopen met succes en ben ondernemer dus whatever ik kan doen om je te helpen, ik doe het graag.
#29 - 26-07-2011, 14:17 uur

markie

Je mentaliteit spreekt voor je, das goed! Weet niet of je nu een eigen bedrijf hebt of bij een werkgever zit maar op het moment dat je besluit als ondernemer te gaan opereren neem je per definitie wat meer risico. En daar is niets mis mee. En ja Markie das het leuke van opleidingen alleen (sommige) mensen met hoge opleidingen zeggen vaak dat je zonder opleiding wat dommer bent ;-)

Hou ons op de hoogte als je wilt aangaande je selectie zodat we mee kunnen duimen met je!

En mocht je vragen hebben: shoot! Ik woon zelf in Florida, heb de greencard loterij doorlopen met succes en ben ondernemer dus whatever ik kan doen om je te helpen, ik doe het graag.


Ik heb zelf geen eigen bedrijf, maar mijn vrouw runt een winkel( zij is overigens niet de eigenaar). Qua ondernemerschap zit het bij haar wel goed. Ik denk verder dat het risico ook voor een groot deel afhankelijk is van je budget. Wij hebben al een keer met elkaar gemailt via jou zakelijke mailadres in juni 2010, waarin ik je wat vragen betreffende het financiele plaatje heb gesteld. Nog dank daarvoor. We hadden zelf al het idee, mochten we niet worden uitgeloot, om te gaan proberen op een E2 visum die kant op te gaan. Zoals het nu gaat wordt het allemaal wel iets makkelijker.
#30 - 26-07-2011, 15:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15