Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wonen in Amerika.

Discussie gestart

rubyquin

 ;)

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw hier en heb alles eens doorgespit..zoek programma gebruikt...maar vind geen antwoorden waar ik mee verder kan.

Wat wil ik graag weten...is er een mogelijkheid om alleen maar te wonen in the USA...en dan niet voor 3 of 6 maanden maar gewoon pernament.
We willen er een huis kopen en het enigste wat we inbrengen in de Amerikaanse economie zijn onze uitgaven ten behoeve van levensonderhoud.
Heeft iemand kennis van deze materie...of wat goede tips..???
Heb alle visa soorten die ik kon vinden uitgepluist...maar geen enkele die ook maar iets in de richting komt waar we naar opzoek zijn.
Maar je zou toch verwachten dat het mogelijk moet zijn...???

Groetjes.

Peter.


]
#1 - 11-02-2008, 18:12 uur

hollandranch

;)

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw hier en heb alles eens doorgespit..zoek programma gebruikt...maar vind geen antwoorden waar ik mee verder kan.

Wat wil ik graag weten...is er een mogelijkheid om alleen maar te wonen in the USA...en dan niet voor 3 of 6 maanden maar gewoon pernament.
We willen er een huis kopen en het enigste wat we inbrengen in de Amerikaanse economie zijn onze uitgaven ten behoeve van levensonderhoud.
Heeft iemand kennis van deze materie...of wat goede tips..???
Heb alle visa soorten die ik kon vinden uitgepluist...maar geen enkele die ook maar iets in de richting komt waar we naar opzoek zijn.
Maar je zou toch verwachten dat het mogelijk moet zijn...???

Groetjes.

Peter.


]


Simpelweg Forget it, klinkt hard, maar is niet anders, je moet wat toevoegen aan de Amerikaanse samenleving anders krijg je geen visum of je moet per ongeluk de Greencard lottery winnen, see ya
#2 - 11-02-2008, 18:52 uur

fanshawe

Hallo,

het is inderdaad niet zomaar mogelijk, maar er zijn wel wat manieren om het mogelijk te maken. Je zou kunnen investeren in een bedrijf(je) bijvoorbeeld.
misschien moet je een keer mailen met visaversa; zij weten erg veel en het eerste email contact is gratis, voor een echt consult betaal je 150 euro. www.visaversa.com
[email protected]
Veel succes!
Claire
#3 - 11-02-2008, 19:15 uur
i'm on my way...

hollandranch

Hallo,

het is inderdaad niet zomaar mogelijk, maar er zijn wel wat manieren om het mogelijk te maken. Je zou kunnen investeren in een bedrijf(je) bijvoorbeeld.
misschien moet je een keer mailen met visaversa; zij weten erg veel en het eerste email contact is gratis, voor een echt consult betaal je 150 euro. www.visaversa.com
[email protected]
Veel succes!
Claire

Hoi Claire, ze willen niet investeren of werken, puur wonen en dat mag niet, see ya, Hans
#4 - 11-02-2008, 19:25 uur

PBBI

Citaat
het is inderdaad niet zomaar mogelijk, maar er zijn wel wat manieren om het mogelijk te maken. Je zou kunnen investeren in een bedrijf(je) bijvoorbeeld.
Grappig, in een andere topic vraag je advies over het investeerders visum en nu geef je zelf al advies, snelle leerling.
Hoe zit het nu met je eigen vraag over investeren in onroerend goed? In het algemeen vind ik dat veel van de vragenstellers op de forums graag hun vragen beantwoord zien maar er zijn er maar enkelen die ook hun ervaringen weer met anderen willen delen. :(
#5 - 11-02-2008, 20:54 uur

hollandranch

Citaat
het is inderdaad niet zomaar mogelijk, maar er zijn wel wat manieren om het mogelijk te maken. Je zou kunnen investeren in een bedrijf(je) bijvoorbeeld.
Grappig, in een andere topic vraag je advies over het investeerders visum en nu geef je zelf al advies, snelle leerling.
Hoe zit het nu met je eigen vraag over investeren in onroerend goed? In het algemeen vind ik dat veel van de vragenstellers op de forums graag hun vragen beantwoord zien maar er zijn er maar enkelen die ook hun ervaringen weer met anderen willen delen. :(

Wij doen ons best  ;)
#6 - 11-02-2008, 21:04 uur

ned in MO

Investeren in onroerend goed alleen is niet genoeg.
Als je nu een appartementen complex kocht en daar werkten een aantal amerikanen in, dan wel want dan is het een bedrijfje
#7 - 11-02-2008, 23:07 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

fanshawe

wacht effe; wie reageert er nu op wie?
ik heb inderdaad ondertussen alweer wat meer informatie; heb ook contact met visaversa. ik ben zelf van het investeer idee agestapt (in ieder gaval voor nu) en probeer nu mijn oorspronkelijke plan van een o-visum te realiseren. Hierover heb ik op deze site ook vragen gesteld...

ik suggereerde de oorspronkelijke vraagsteller om een bedrijf te beginnen oid omdat wat hij/zij wil niet kan; alleen maar daar heen gaan en er 'rentenieren'.
het lijkt me dat je, als je echt in amerka wil wonen, je er misschien wel wat voor over hebt om dat voor elkaar te krijgen.
#8 - 11-02-2008, 23:37 uur
i'm on my way...

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15