Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Working in the USA: How to get the Visa that's best for You Workshop

Discussie gestart

newengland

Welliswaar de concurrent maar misschien toch leuk voor de geinterreseerde???



http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=1733
#1 - 28-03-2005, 18:58 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

FreezeM

Ik heb me toch maar opgegeven, zal wel niet veel nieuws te horen krijgen maar toch....
#2 - 31-03-2005, 15:12 uur

newengland

Ik weet zelf ook al best veel over visa's & dergelijken maar ik denk dat ik er toch nog wel wat van opsteken kan.
#3 - 02-04-2005, 20:37 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

FreezeM

Je weet nooit, er zal maar net die ene gouden tip worden gegeven die je tot nu toe alsmaar over het hoofd hebt gezien :)
#4 - 04-04-2005, 08:58 uur

newengland

Zijn er nog mensen geweest???? Ik wel ik vond het best wel leerzaam moet ik zeggen.
#5 - 04-04-2005, 22:18 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

visuar

Ik kon niet, maar wat vond je leerzaam enzo dan? Schrijf gerust het een en ander op wat je voorbij hebt horen komen  :)
#6 - 04-04-2005, 23:27 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

FreezeM

Ja, ik ben wel gegaan. Vond het jammer dat het zaaltje maar voor een uur gehuurd was want het was wat gehaast daardoor. Leuk dat Nancy Biasi van het consulaat daar was om meer te vertellen over het J visum en om vragen te beantwoorden.  Heeft nog meer waarde dan wat een advocaat zegt omdat zij uiteindelijk visa interviews doet en visa vertrekt, of niet natuurlijk.

Wat heb ik geleerd?
J visum is reteduur (was ik ook niet zo in geintresseerd want ik wil daar blijven)
Er zijn duidelijke gevolgen verbonden aan het langer blijven dan je visum toelaat. Blijf je 6 maanden langer dan mag je 3 jaar de VS niet in. Blijf je 12 maanden langer dan mag je 10 jaar de VS niet in. Niet doen dus!
Als je, met wat voor visum dan ook, de VS binnenkomt, vraag dan nooit binnen 60 dagen na aankomst een statuswijziging aan want dan zijn de ambtenaren verplicht een fraude onderzoek te starten. En dan wil je niet ;)
Het maakt niet uit hoeveel visa en stempels er in je biometrische paspoort hebt staan, je kan altijd nog toegang worden ontzegd aan de grens. Dus wees beleeft en maak geen grapjes over drugs/bommen.

@newengland: waar zat jij dan? :)
#7 - 05-04-2005, 08:51 uur

newengland

Ik was diegene die te laat binnekwam. (als laatste zeg maar)
#8 - 05-04-2005, 11:41 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

FreezeM

Even kijken hoor, was je alleen? Dan had je wel een van de beste plekken toch? Gelijk vooraan? Ik zat bij het raam en had soms wat moeite om het te verstaan door geluiden van buiten. En niet iedereen was het er mee eens om het raam dicht te doen, bang dat het dan te warm zou worden.
#9 - 05-04-2005, 11:50 uur

newengland

Nee ik met me vriendin. in de fel gele broek. had jij ook nog een vraag gesteld?
#10 - 05-04-2005, 14:06 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

newengland

dan weet ik denk ik al wie je bent
#11 - 05-04-2005, 14:06 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

FreezeM

Dan heb je vlak naast me gestaan :)
Ik had geen vragen gesteld, ik zat tussen dat meisje uit Italie en die twee Amsterdamse studentes in.

#12 - 05-04-2005, 14:19 uur

newengland

Ik zat helemaal bij de beamer op het hoekje bij de deur. dan weet ik al wie je was
#13 - 05-04-2005, 14:45 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

visuar

Ik had geen vragen gesteld, ik zat tussen dat meisje uit Italie en die twee Amsterdamse studentes in.

goed voor mekaar  ;) hihi
#14 - 11-04-2005, 12:24 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15