Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

YESSSSS!!! De (eerste?) KCC brief is binnen!

Discussie gestart

visuar

Vanmiddag in de bus DE brief van de KCC. Ik ben uitgeloot!!! Wahahahahaa....

Dat moest ik even kwijt ;)
#1 - 01-04-2005, 13:09 uur
« Laatst bewerkt op: 01-04-2005, 13:09 uur door visuar »
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

FreezeM

Moet ik je nou feliciteren of is het gewoon 1 april.....
#2 - 01-04-2005, 15:27 uur

ejb

Moet ik je nou feliciteren of is het gewoon 1 april.....
Idd, het is natuurlijk wel heeeel toevallig op één april Aan de andere kant weet ik dat er aan de andere kant van de wereld (Azië en Australië) al een aantal mensen zijn die een brief hebben ontvangen, maar vooral Australië was vorig jaar ook heel vroeg.
Kom op visuar, laat ons niet langer in spanning, kunnen we je echt feliciteren of probeer je ons allemaal extra zenuwachtig te maken op 1 april  ;) ;D
#3 - 01-04-2005, 16:16 uur



Chiefram

Vanmiddag in de bus DE brief van de KCC. Ik ben uitgeloot!!! Wahahahahaa....

Dat moest ik even kwijt ;)

Gefeliciteerd !!!   ;D

Ik geloof niet dat het een 1 april grap is, want dan zou hij alleen zichzelf voor de gek houden, hihi...

Heb je een laag of een hoog case-nummer?  ;)
#4 - 01-04-2005, 17:48 uur

ejb

Vanmiddag in de bus DE brief van de KCC. Ik ben uitgeloot!!! Wahahahahaa....

Dat moest ik even kwijt ;)

Gefeliciteerd !!!   ;D

Ik geloof niet dat het een 1 april grap is, want dan zou hij alleen zichzelf voor de gek houden, hihi...

Heb je een laag of een hoog case-nummer?  ;)
Zichzelf KAN hij natuurlijk NIET voor de gek houden, want hij zou dan weten dat het niet waar is. Chief toch LoL :P ;D ;D
#5 - 01-04-2005, 18:31 uur



Margo Wening

Laten we er maar van uitgaan dat het een 1-april hoax is..... hoewel.... de OC regio is inderdaad al bezig... nah gewoon 1 april... ???

En anders : gefeliciteerd !!! *jaloerse blik en afgekloven nagels*
#6 - 01-04-2005, 18:37 uur
« Laatst bewerkt op: 01-04-2005, 18:38 uur door MarHan »

peperzout

GEFELICITEERD

en nu net als wij gewoon afwachten

heb je een hoog of laag nummer??????????????????
#7 - 01-04-2005, 20:25 uur

Sbull

The Kentucky Consular Center in Williamsburg, Kentucky is responsible for the notification of winners of the DV-2006 diversity lottery. It is not expected that the notification process will begin until sometime in May. Therefore, persons who applied for the DV-2006 lottery should not expect any type of response based on their application before that time. This Visa Bulletin will provide an official announcement when the notification letters have been sent to all winners.
#8 - 01-04-2005, 20:53 uur

Chiefram

Ja, dan is 1 April wel heel erg vroeg! Dat zou betekenen dat de brief er in Maart al is uitgegaan en dat lijkt mij dan ook erg onwaarschijnlijk.

Maar wat ik bedoel met 'zichzelf' voor de gek houden, is dat hij ons niet in de maling kan nemen als hij zegt dat hij alvast een brief van KCC heeft ontvangen. Als dit inderdaad een 1 april grap is, dan zou ik niet weten hoe wij erin moeten trappen. Of hij nu wel of geen brief heeft gekregen van KCC, daar merken wij de gevolgen niet van.

Jee, hoe leg ik dit nu weer uit, hahaha...  :) ???
#9 - 01-04-2005, 21:02 uur

ejb

Ik snap wat je bedoeld Chief, maar ons kan hij wel voor de gek houden in de zin dat we nu allemaal heel zenuwachtig naar onze brievenbussen gaan staren, bij Marhan is het al gelukt hahahaha ;)
#10 - 01-04-2005, 21:18 uur



Sbull

Jij bent ook een expert in het uitleggen Cheif hahahahaha

Maar iedereen heeft het wel begrepen denk ik, ja toch, zo niet dan moeten ze maar even uitleg aan jou vragen.
#11 - 01-04-2005, 21:27 uur

Margo Wening

Ik snap wat je bedoeld Chief, maar ons kan hij wel voor de gek houden in de zin dat we nu allemaal heel zenuwachtig naar onze brievenbussen gaan staren, bij Marhan is het al gelukt hahahaha ;)

Nee hoor ejb, dat deed ik al eerder, voordat Rob zijn mededeling deed :) Maar of het van hem nu een 1-april grap is of niet, de mogelijkheid komt sowieso dichterbij.. !

En ik probeer zo hard om er niet teveel bij stil te staan maar op een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar.. ;D
#12 - 01-04-2005, 22:29 uur

ejb

Ik snap wat je bedoeld Chief, maar ons kan hij wel voor de gek houden in de zin dat we nu allemaal heel zenuwachtig naar onze brievenbussen gaan staren, bij Marhan is het al gelukt hahahaha ;)

Nee hoor ejb, dat deed ik al eerder, voordat Rob zijn mededeling deed :) Maar of het van hem nu een 1-april grap is of niet, de mogelijkheid komt sowieso dichterbij.. !

En ik probeer zo hard om er niet teveel bij stil te staan maar op een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar.. ;D
Ik weet hoe je je voelt, heb  ik ook wel een beetje last van, maar gelukkig kan ik me af en toe weer even op mijn komende bruiloft richten to keep my mind of things  ;)
#13 - 01-04-2005, 22:32 uur
« Laatst bewerkt op: 02-04-2005, 13:03 uur door ejb »



Chiefram

Visuar is ineens in geen velden of wegen meer te bekennen...

 :D
#14 - 01-04-2005, 22:38 uur

ejb

Nee, die is het natuurlijk aan het vieren,..of toch niet  ;) ;D Denk dat het wachten wordt tot na 12ven. ;)
#15 - 01-04-2005, 22:40 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15