Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

zaak

Discussie gestart

Karina

Weet je wat ik mis in Nederland? Een restaurant zoals TGI Fridays. In Oostenrijk ben ik er wel al eens geweest. En in Londen. Maar nu zag ik online dat ze naar een franchisenemers in Rotterdam, Utrecht, Den Haag zoeken. DUs er worden er er blijkbaar een paar  geopend binnenkort. Het werd tijd. Een familierestaurant zoals dat kon ik hier niet vinden in NL.

Ben benieuwd wat Nederlanders van dit concept vinden.
#16 - 02-10-2013, 10:01 uur

ned in MO

Ik vind TGIF een redelijk restaurant om te eten maar ook niet meer dan dat. Dat vind ik van de meeste keten restaurants trouwens. OK eten maar niks speciaals. Miscchien ook omdat ik het al zovaak heb gehad.
#17 - 07-10-2013, 04:17 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Ebelix

TGIF is al in Nederland geweest en heeft zich heel snel weer teruggetrokken. Nederlanders lopen niet warm voor dit concepten indien de kaart niet is aangepast aan de Nederlandse smaak. Dat ze het nu weer gaan proberen verbaast me.
#18 - 08-10-2013, 12:29 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15