Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zakenpartner gezocht voor bedrijf in de VS.

Discussie gestart

WagTheDog

Misschien loopt u ook rond met het idee om in de VS een bedrijf te beginnen of overnemen net zoals ik, maar wil dat niet alleen doen. Ik heb nog geen concrete plannen, maar ben benieuwd of hier meer mensen in geinteresseerd zijn. PM me. Tips zijn ook welkom.
#1 - 17-08-2010, 15:41 uur

Johan

Interessante vraag!

Wat ik me door een dergelijke oproep afvraag is het volgende: waarom wil je dat niet alleen doen? Meestal betekend dat dat iemand of geen geld heeft om het zelf te doen of niet het vermogen heeft zelf iets te bedenken. Soms betekend het dat iemand bang is de stap zelfstandig te nemen. Ik zeg niet dat dit allemaal in jou geval zo is dus daarom vraag ik het.

Kortom wat is je reden dat je op zoek bent naar een business partner? En ik nodig je vooral uit om niet per PM maar gewoon in de discussie te reageren.
#2 - 17-08-2010, 20:32 uur

WagTheDog

Ja misschien was het wat vaag.
Na alle visa mogelijkheden bekeken te hebben, lijkt me deze het meest haalbaar.

Ideeen heb ik wel, geld ook, commercieel/sales ben ik niet, dat is wat ik zoek in een e.v.t. zakenpartner, die misschien kwaliteiten mist die ik weer wel heb.

Ik dacht, laat ik eens een balletje opgooien hier.
#3 - 17-08-2010, 21:04 uur

Johan

Oke duidelijk, ben benieuwd, laat ons in ieder geval horen hoe het gaat en of er reacties komen.
#4 - 17-08-2010, 22:55 uur

WagTheDog

In eerste instantie was ik van plan om 'gewoon' ( <- don't miss the quotes ) een bedrijf over te nemen en dan een Amerikaan zien te vinden die voornamelijk de commercie wil doen, waarbij ikzelf werknemer en aandeelhouder ben.

Ik dacht later dat dichter bij huis zoeken wat eenvoudiger was, vandaar de vraag. Maar nu ik er zo over na denk, kan ik beter het oude plan gaan uitvoeren, heb ik meteen een FTE voor de visa.

Zeer nuttige en informatieve site deze trouwens, complimenten en bedankt hiervoor! (ga er even rucksichtlos vanuit dat jij de eigenaar bent als admin).
#5 - 17-08-2010, 23:43 uur

Johan

Wij bieden alleen de randvoorwaarden voor het forum, dus de server enzo. De moderatoren en de leden die berichten posten zijn degene die we moeten bedanken ;-)

En succes met het vormgeven van de zakelijke dingen in Amerika. Als ondernemer in Amerika weet ik wat je allemaal moet doen om het voor elkaar te krijgen ;-)
#6 - 18-08-2010, 15:03 uur

Tiel


Denk dat je daar ook zelf zou gaan wonen
Zou als ondernemer in eerste instantie zelf de touwtjes in handen willen houden
Grotere bedrijven genoeg waarin je als DGA kunt functioneren omdat er al een goed team loopt.
Kun je de kat uit de boom kijken en zien wat er zoal gaande is.
Het is daar toch even iets anders dan hier in Nederland.
Heb je zelf de boel eenmaal door dan kun je nog besluiten wat je ga doen.
Niemand verplicht je om mee te werken, maar het is voor een Amerikaanse ondernemer al moeilijk genoeg als hij alles 100% aan zijn personeel over moet laten.
Wel zul je een meerderheids belang moeten hebben om voor een E2 in aanmerking te komen
#7 - 18-08-2010, 23:03 uur

ned in MO

Ik weet nog wel een leuk bedrijf in Amerika te koop. Het is een van de top campings van KOA in Amerika. Eigenaren zijn Nederlanders.
#8 - 20-08-2010, 18:32 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15