Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zijn er al winnaars in de DV2006 bekent

Discussie gestart

Jez


Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik een Zwitser heb ontdekt die gisteren een brief heeft gekregen, nummer 13xxx.


Hoe ontdek je een Zwitser?
#16 - 01-07-2005, 22:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Is is het Nederlandse snobbisme?  :-X

Probeer eens een Belg te zoeken die ondertussen in Amerika woont...
Haast een onmogelijke taak, tenzij je gaat via 'Vlamingen in de Wereld', dan moet je 40 euro betalen en dan geven ze je een contactadres door...
Maar een forum van Belgen in Amerika of met Amerika-liefde? onbekend
Weblogs van Belgen in Amerika? Welgeteld 1!
Om dan maar niet te spreken over Belgische DV Lotery winnaars! Die lijken van de aardbodem verdwenen te zijn!

Gelukkig heb ik hier dit gezellige Nederlandse clubje ontdekt, met massa's weblogs van Nederamerikanen.   ;D

EUROPE
Belgium........................ Colot Genevieve Marie
Belgium ........................Jacobs Wim
Belgium ........................Boon Michel Armand
Belgium ........................Desomer Chris Gilbert
Belgium ........................Van der Borght Nele Louisa F.

Hier alvast wat namen van Belgische DV winnaars, waarvan Wim Jocobs een DV2006 winnaar is.
#17 - 02-07-2005, 05:37 uur

Chiefram

Ja, precies!

Nadat wij die brief van KCC kregen, wilde ik juist mensen op Internet zoeken die door dezelfde molen moesten gaan, alleen al om te kijken wat je allemaal te wachten staat. Want kom je niet op een forum zoals dit, dan moet alles je toch behoorlijk overvallen als je niet de ervaringen van anderen kunt gebruiken.

Is is het Nederlandse snobbisme?  :-X

Het is zeker bewonderenswaardig dat jij, Chiefram, dagelijks met enthousiasme meedoet met deze forum, heel veel nederlanders die hun green card winnen of krijgen verdwijnen kort nadat zij zich hebben gesettled of wanneer hun vragen beantwoord zijn.   Je blijft enthousiast vragen beantwoorden, geeft mensen hoop (Heivalido's familie die op de nummer zit te wachten is hier een goed voorbeeld van!) en je website is leuk....  

Chiefram for Senate 2020!!!! 8)

<BLUSHING>  8) Ik word hier helemaal rood van, hihi...

Ik vind het juist leuk om mensen te helpen die iets over de gang van zaken betreffende de DV lotterij willen weten, omdat ik dat zelf ook heb meegemaakt.

Daarnaast heb ik erg veel steun gehad van mensen die in eerdere jaren de DV loterij hebben gewonnen en al in de USA woonden, zodat ik niet voor de volle 100% voor onverwachtte verrassingen kwam te staan.

Juist door de tips en adviezen van deze mensen, heb ik vanuit Nederland een hoop voorbereidingen kunnen treffen, welke wij normaal nooit zelf hadden kunnen bedenken.

Daarom help ik graag ook anderen. Ik weet wat ze voelen en meemaken als je die brief van KCC krijgt. Het is niet alleen de blijdschap, maar nog groter is de onzekerheid of je wel de juiste formulieren hebt. Ik ken het gevoel...

;-)

#18 - 02-07-2005, 05:43 uur

Chiefram

Op 14 juni 2003 kregen wij een email van visapeople dat wij tot een van de gelukkige winnaars behoorde. De officiele brief van KCC kregen wij pas 5 dagen erna, welke zelfs met spoed via FedEx naar ons adres in Nederland was gestuurd.

Ik denk daarom dat de brieven voor Nederland een dezer dagen toch echt wel hier en daar binnen moeten komen druppelen...
#19 - 02-07-2005, 05:48 uur

Dusza


EUROPE
Belgium........................ Colot Genevieve Marie
Belgium ........................Jacobs Wim
Belgium ........................Boon Michel Armand
Belgium ........................Desomer Chris Gilbert
Belgium ........................Van der Borght Nele Louisa F.

Hier alvast wat namen van Belgische DV winnaars, waarvan Wim Jocobs een DV2006 winnaar is.

Maar die heb je niet op een forum gevonden, waar zij zichzelf kenbaar maken, raad vragen of raad geven aan anderen...
#20 - 02-07-2005, 09:15 uur

Salis


Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik een Zwitser heb ontdekt die gisteren een brief heeft gekregen, nummer 13xxx.


Hoe ontdek je een Zwitser?

Op het eskimo forum; hij vroeg of zijn case nummer current zou worden.
#21 - 02-07-2005, 11:02 uur
I love New England, it's wicked awesome.

Chiefram


EUROPE
Belgium........................ Colot Genevieve Marie
Belgium ........................Jacobs Wim
Belgium ........................Boon Michel Armand
Belgium ........................Desomer Chris Gilbert
Belgium ........................Van der Borght Nele Louisa F.

Hier alvast wat namen van Belgische DV winnaars, waarvan Wim Jocobs een DV2006 winnaar is.

Maar die heb je niet op een forum gevonden, waar zij zichzelf kenbaar maken, raad vragen of raad geven aan anderen...

Nee, dit is het forum dat zelf de namen publiceert van haar winnaars. Ze zetten de nieuwe winnaars van het huidige jaar (nu dus de DV2006) in het vet. De vorige winnaars van de voorgaande jaren staan er ook op, maar niet meer in het vet.

Daarom weet ik dat ene Wim Jacobs dus een DV2006 winnaar is!  ;)
#22 - 02-07-2005, 13:42 uur
« Laatst bewerkt op: 02-07-2005, 13:42 uur door Chiefram »

Dusza

Daarom weet ik dat ene Wim Jacobs dus een DV2006 winnaar is!  ;)

Weet je wat grappig is? Dat mijn man een collega heeft die 'Wim Jacobs' noemt... Er zullen er wel meer zijn in België met die naam, maar mijn man gaat bij gelegenheid toch wel eens informeren...
#23 - 02-07-2005, 14:02 uur

Chiefram

Haha, ja je weet maar nooit!

Misschien heeft hij ook wel zijn mond gehouden richting zijn kollega's, zoals ik ook destijds gedaan had, tot alles 100% definitief is!

Wat zal hij dan vreemd opkijken (als hij het is) en je man konfronteert hem er mee! LOL!
#24 - 02-07-2005, 14:55 uur

Dusza

Haha, ja je weet maar nooit!

Misschien heeft hij ook wel zijn mond gehouden richting zijn kollega's, zoals ik ook destijds gedaan had, tot alles 100% definitief is!

Wat zal hij dan vreemd opkijken (als hij het is) en je man konfronteert hem er mee! LOL!


Het grappige is wel dat die Wim momenteel voor 3 weken in Australië zit, en dat mijn man de idee had dat die daar op vakantie is, maar tevens op 'verkenning', om te kijken of het ginder leuk is om te wonen en te werken.
#25 - 02-07-2005, 16:03 uur

Kinneret

Het zou je gebeuren, kom je net van je vakantie, ligt daar die brief op de mat. Sta je toch ook stomverbaasd van . Wel een leuke thuiswelkomst. :P  
#26 - 03-07-2005, 00:04 uur
« Laatst bewerkt op: 03-07-2005, 00:05 uur door Meinthebox »

visuar

Vorig jaar was er dacht ik iemand die de brief (in NL) kreeg op 15 juli. Daarnaast gaf de officiele site aan van mei t/m juli, dus nog dik 2 weken te gaan. Daarna geef ik pas de hoop op. Misschien is aankomende week een goede, wie weet ;)
#27 - 11-07-2005, 00:20 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Sbull... hou je het nog een beetje uit???

Zul je net zien dat de nieuwe nummers extra lang op zich laten wachten...

#28 - 15-07-2005, 18:17 uur

Sbullthuis

Ja zal wel moeten Chief, tot nog toe geen nummers bekend, tegen heivalido had KCC gezegd bel maar terug op 15 juli, dit gedaan en ze weten nog niks.

Volgens andere  forums is tegen de mensen gezegd duurt nog minstens 1 week voordat nummers bekend zijn.

Het was al zenuwslopend om te wachten op de eerste brief maar dit is nog erger hoor.

Maar we blijven hoop houden.

 :D :D :D :D :D :D :D
#29 - 16-07-2005, 11:25 uur

Chiefram

Weet je, ik schreef het net ook al in een andere rubriek... deze onzekerheid (het niet zomaar 'iets', het zet je hele leven op zijn kop als je wint) verscheurt je!

Maar als jullie nummer er straks wel bij zit, dan valt er een last van je schouders en kun je verdere akties ondernemen. Je kunt niets doen, helemaal niets! Ik weet het.

Hopelijk kunnen jullie over een week ineens heel hard lachen naar elkaar en zeggen dat het het allemaal waard was geweest en dat je die spanning nog wel een keer zou willen voelen, met de zekerheid dat jullie er toch nog wel bij zitten...
#30 - 16-07-2005, 17:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15