Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Heb je al eens meegedaan met de DV lottery? Zo ja, hoe vaak en heb je wel of niet gewonnen?

nog nooit meegedaan
35.5%
11 (35.5%)
1x meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
1x meegedaan, gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
2x meegedaan, niet gewonnen
16.1%
5 (16.1%)
2x meegedaan, gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
doe voor het eerst mee en weet het dus nog niet
22.6%
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

DV lottery

Discussie gestart

ejb

moet eerlijk zeggen dat ik daar ook last van heb, was eigenlijk nooit zo geintresseerd in de post, nu is het toch een ander verhaal. ;D

maar zitten we nu niet met z'n allen een beetje te vroeg naar die brievenbus te gapen? Ze sturen de winnaars toch pas in mei / juni een bericht? ???
Ja, daar heb je wel een beetje gelijk in, dat het wat vroeg is. Maar voorgaande jaren werd er ook gezegd dat er vanaf mei/juni verstuurd zou gaan worden en dan werd er vaak al vanaf april verstuurd, dus als je het zo bekijkt, dan hebben we wel al een reden voor dat 'gapen'  ;) ;D
#76 - 10-04-2005, 14:45 uur



Icecold699

het was mijn vriendin ook al opgevallen dat ik wat vaker naar de brievenbus ging dan normaal. ???

nu ik haar heb verteld dat het misschien ook mogelijk is dat we eerder bericht kunnen ontvangen dan mei / juni, begrijpt ze plotseling ook mijn meer dan normale interesse in de brievenbus ;D
#77 - 10-04-2005, 14:54 uur

Icecold699

Als er al in april berichten worden verstuurd, dan zal het ongetwijffeld eind april zijn, lijkt mij.

Ik ben bang dat we nog een paar weekjes naar die brievenbus moeten blijven "gapen" om het o zo verlossende bericht van KCC mogen te verwelkomen.
#78 - 10-04-2005, 15:01 uur

peperzout

wij nog steeds in de running voor de DVD 2005
dus wij nu wel erg lang in spanning he

hopen dat de cut off nummers nog een beetje hoger gaan
dan dat ze op dit moment zijn

dan is het eind van het jaar ook onze beurt

DUIM DUIM DUIM DUIMDUIMDUIM
#79 - 10-04-2005, 15:11 uur

ejb

Als er al in april berichten worden verstuurd, dan zal het ongetwijffeld eind april zijn, lijkt mij.

Ik ben bang dat we nog een paar weekjes naar die brievenbus moeten blijven "gapen" om het o zo verlossende bericht van KCC mogen te verwelkomen.
Nou, paar weekjes, de notification letters kunnen tot en met eind juni verstuurd worden, wat dus betekent dat we tot half juli kunnen blijven 'gapen', tenzij we natuurlijk zo gelukkig zijn dat DE enveloppe (veel) eerder op de deurmat valt...
#80 - 10-04-2005, 15:28 uur



Icecold699

Men was op zoek naar je peperzout!

Net zoals men op zoek is naar heivaldo, sbull.

zie topic : waar zijn...
#81 - 10-04-2005, 15:37 uur

ejb

Men was op zoek naar je peperzout!

Net zoals men op zoek is naar heivaldo, sbull.

zie topic : waar zijn...
Sbull heeft inmiddels (ook) weer van zich laten horen (zie topic waarnaar je verwijst) en nu maar hopen dat we ook Heivalido snel (terug) mogen verwelkomen.
#82 - 10-04-2005, 15:44 uur



Icecold699

Ik zag het ook net toen ik het bericht geplaatst had. Weer leuk iets van ze te horen.

Met die paar weekjes wachten bedoelde ik eigenlijk, een paar weekjes wachten totdat je iets kan vernemen van KCC.

Inderdaad wat je zegt, het kan tot eind juni duren voordat je iets ubehaupt hebt vernomen van KCC. Daar ga ik echter niet van uit, ik ben en blijf een positivo, in de eerste week van mei hebben wij onze brief ;D
#83 - 10-04-2005, 15:57 uur

ejb

Ik zag het ook net toen ik het bericht geplaatst had. Weer leuk iets van ze te horen.

Met die paar weekjes wachten bedoelde ik eigenlijk, een paar weekjes wachten totdat je iets kan vernemen van KCC.

Inderdaad wat je zegt, het kan tot eind juni duren voordat je iets ubehaupt hebt vernomen van KCC. Daar ga ik echter niet van uit, ik ben en blijf een positivo, in de eerste week van mei hebben wij onze brief ;D
Haha, ja, wij hebben natuurlijk ;) ook in de eerste week van mei, wat, ik bedoel natuurlijk de laatste week van april, onze brief, maar ja, er zijn natuurlijk nog meer mensen op dit forum  :P ;D ;D
#84 - 10-04-2005, 16:11 uur



Chiefram

Wat zou het te gek zijn als iemand van dit forum zo'n brief binnen krijgt! Dan hebben we weer hele spannende verhalen over de voorbereidingen enzo...

 ;)
#85 - 10-04-2005, 16:33 uur

Icecold699

Gelukkig zijn er nu al enkele personen met ervaring.
Mochten wij inderdaad tot de gelukkigen behoren dan zal ik het zeker niet nalaten om die personen het hemd van het lijf te vragen hahaha
#86 - 10-04-2005, 16:34 uur

edkaas

De postbode vind het ook al verdacht worden dat ik hem de laatste tijd in de gaten houd  ;D . Ik had inderdaad ook begrepen dat het tussen Mei en Juli is dat je bericht krijgt, maar ik had ook gehoord dat het soms wel is eerder is. In elk geval het zijn spannende tijden. ::)
#87 - 10-04-2005, 16:44 uur
We love the U.S.A

Chiefram

Dat bedoel ik!  ;D

Het is wel opmerkelijk dat ik vorig jaar heel veel e-mails met vragen kreeg. Nu is het dood en dood stil... Stilte voor de storm denk ik.

Ik heb ook aan een paar mensen die ons zijn voor gegaan heel veel vragen gesteld. Dat heeft ons zeker geholpen, omdat die dingen hebben ervaren waar je normaal niet aan zou denken. Nu konden wij daarmee rekening houden en in sommige gevallen zelfs maatregelen voor treffen.

Ik doe dan ook met heel veel plezier anderen ook helpen die straks zo'n brief binnenkrijgen en vragen hebben.

 ;)
#88 - 10-04-2005, 16:47 uur

Icecold699

Nog ff en er worden leden van dit forum gesignaleerd op het PTT sorteercentrum. :D

In de hoop hun post nog eerder te kunnen onderscheppen! ;D  lol

Niet meer het geduld kunnen opbrengen om op de postbode te wachten.
#89 - 10-04-2005, 16:54 uur

Icecold699

He Chief,   als jij nu voor mij in Kentucky gaat zitten wachtten op de uitgaande post, en goed op brieven gaat letten gericht aan mr de Boer, dan weet ik het nog eerder! ;D

Scheelt weer een paar dagen wachten ;D ;D
#90 - 10-04-2005, 16:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15