Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantiedrukte in september

Discussie gestart

Krisson

Voor onze reis in september gaan we universal studios, disneyland en seaworld aandoen. Ik heb al eens zitten zoeken op het internet. Blijkbaar zijn er in de week van 12 tot 19 september geen schoolvakantie of feestdagen. Bij universal studios hebben en front line ticket om voorrang te krijgen bij de attracties. Aangezien dit wel een aanzienlijke meerprijs is zouden we graag weten dat het wel de moeite is. Ik heb hier op het forum al gelezen van iemand die in maart is geweest dat het zeker aan te raden is in weekends en de zomermaanden. Nu is mijn vraag of het begin september nog overal druk is of het nogal meevalt? Of is er ergens een website waar je het kan zien?

Groetjes

Kris & Sonja
#1 - 29-07-2005, 15:38 uur

Ebelix

In het weekend zal het nog wel druk zijn. Door de weeks zal het wel wat rustiger zijn. Kijk bij de kassa'a hoe druk het is en dan kan je alsnog besluiten om de front in line pas te nemen.

Veel plezier.
#2 - 29-07-2005, 17:22 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Inge

wij zijn op een maandag in september 2003 in Universal Studios geweest. We waren er pas rond half 1 en hebben toch zo'n beetje alle attracties kunnen doen voor de sluitingstijd om 18:00 uur. Hier en daar een kwartier wachten en soms helemaal niet. Lijkt me voor dit park in september (op een doordeweekse dag) dus niet nodig...
#3 - 30-07-2005, 19:02 uur

anja-ke

wij zijn ook in begin sept in de States.
de eerste maandag van september is het Labor Day.
Iemand enig idee of bezienswaardigheden dan toegankelijk zijn of  gesloten zijn?
#4 - 30-07-2005, 21:53 uur

Bakvet

Volgens mij zijn er maar vier dagen waarop je voor een gesloten deur kan komen te staan in Amerika: Nieuwjaarsdag, Independence Day (4 juli), Thanksgiving Day (laatste donderdag van november) en Christmas Day (25 december.)  Voor de rest kan je er op rekenen dat alles op toeristisch gebied open is, inclusief  winkels en bezienswaardigheden.
#5 - 30-07-2005, 23:30 uur

Ebelix

De parken zijn dicht op Thanksgiving (4e donderdag in november) en Christmas day.

Alle overige dagen zijn de parken geopend.
#6 - 31-07-2005, 07:58 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Inge

wij zijn ook in begin sept in de States.
de eerste maandag van september is het Labor Day.
Iemand enig idee of bezienswaardigheden dan toegankelijk zijn of  gesloten zijn?

als ik zo de verschillende reisboeken uitpluis, zijn sommige attracties e.d. juist minder open NA labor day. Op Labor Day zelf kan het overal juist aardig druk zijn omdat het de laatste openingsdag is.
#7 - 31-07-2005, 18:03 uur

Krisson

Allez dat lijkt dan toch al mee te vallen.
#8 - 02-08-2005, 15:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15