Rechtstreekse telefoontjes naar Hotelplan mochten niet verder baten.. zij geven geen duimbreed toe..
Wij hebben bovendien alles reeds volledig betaald.. balen dus.
We hebben nog een laatste e-mail gedaan, met de volgende inhoud:
" ...
Donderdag jl. hebben we via D-reizen gevraagd of er nog een wijziging in de hotelovernachtingen voor het Amerika-dossier kon gebeuren.
De reden hiervoor is een medische misdiagnose bij een voetfractuur, veroorzaakt na een verkeersongeval waarbij een simpele breuk een dubbele enkelfractuur blijkt te zijn.
Hierdoor zou de reeds geboekte reisroute te zwaar zijn.
Onze vraag was dan ook om het schema aan te passen door een vijftal hotelovernachtingen te wijzigen zodat onze route een beetje minder inspannend werd.
Tot ons groot ongenoegen bleek men ons na telefonisch contact met uw diensten GEEN ENKELE toegeving te kunnen doen m.b.t. een wijziging van enkele hotels.
Alle reeds gemaakte boekingen werden voor 100% in rekening gebracht en eventuele nieuwe boekingen dienden ook voor 100% betaalbaar. Voor ons betekende dit dus 440€ kosten zonder rekening te houden met de nieuwe te boeken hotels.
Voor alle duidelijkheid geven we hier even de gevraagde wijzigingen :
ZO 11 SEP Lake powell resort & marinas Page ipv Hotel Super 8 in Moab
MA 12 SEP San Juan Inn & trading post Mexican hat
ipv Virginian Lodge in Jackson
DI 13 SEP Super 8 motel Moab ipv Lake Yellowstone
WO 14 SEP Best western Ruby’s inn Bryce ipv Lake Yellowstone
DO 15 SEP Best western Ruby’s inn Bryce ipv Quality inn Salt Lake City
VRIJ 16 SEP Hotel Excalibur Las Vegas
We begrijpen niet dat volgens jullie diensten Moab, Jackson en Salt lake city deel uitmaken van de nationale parken en we bijgevolg geen kosten kunnen recupereren.
Wat we vooral niet begrijpen is dat de meeste hotels online wel degelijk een wijziging accepteren mits betaling van een kleine kost en dit zelfs tot 3 dagen voor aankomst.
Een kennis boekte tevens via OAD een reis en was genoodzaakt haar volledige programma met vier dagen op te schuiven , tevens met menig hotel in nationale parken.
Hier bleek dit geen enkel probleem , ook weer met betaling van een kleine wijzigingskost.
Wij vinden het uiterst jammer dat er zelfs nog niet kan gesproken worden over een eventuele regeling.
We krijgen sterk de indruk dat het hier gaat om een zekere onwil van jullie kant en voelen ons dan ook sterk bedrogen.
Als dit de manier is waarmee hotelplan zich profileert in een markt met een toch wel moordende concurrentie dat zullen wij bij het plannen van een volgende reis zeker een reispartner zoeken die toch wat meer flexibiliteit kan bieden. ..."
Meer kunnen we niet doen vrees ik..