Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Panda Express

Discussie gestart

BbimmerR

Vreemd dat deze er eigenlijk niet tussen stond, maar ik heb tijdens mijn vakantie veel gegeten bij de Panda Express. Erg lekker chinees eten. Heel anders natuurlijk dan de chinees in Nederland, maar wel veel lekkerder.

Meestal te vinden bij 'malls'
#1 - 15-09-2005, 10:33 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

persianBrit

Ik heb hem ook In California gezien..., inderdaad in de shopping mall.
Nooit eraan gedacht om daar te gaan eten..., maar I'll take your word for it  ;)
#2 - 29-09-2005, 16:06 uur
« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 16:06 uur door persianBrit »

RoermondDFW

Heb ik in Dallas in de Grapevine Mills mall gegeten.
Redelijk goed en goedkoop en op dat moment het enige vegetarische dat ik kon vinden op de gigantische food court (naast cheese Pizza). Anders dan NL Chinees (wat veel Indonesische invloeden heeft) maar inderdaad wel lekkerder vond ik.
#3 - 05-10-2005, 15:52 uur

Hans B

Ik ben geen vegetarier en de Chinees in Amerika is behoorlijk verschillend van hier in NL. Geef mij maar een portie sweet and sour chicken (pork mag ook).
Hans
#4 - 05-10-2005, 20:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

sweatbox

Echt Chinees eten doe je bij zo'n groezelig zaakje waar glimmend bruin gevogelte achter het raam hangt. Liefst zo'n zaak waar met een beetje mazzel één iemand van de bediening kan tellen in het Engels. Dat doe je toch niet in een mall.
#5 - 05-10-2005, 21:41 uur

Serena

klopt ja die zag ik laatst ook in College Station (tx)
maar is het niet zoiets als Charlie Chu's? (of hoe je dat
ook schrijft)?

Kennen jullie ook China King Buffet, ik weet niet zeker
of dat een chain-restaurant is hoor..

Xx Serena
#6 - 18-10-2005, 18:31 uur

MiamiHeat

Echt Chinees eten doe je bij zo'n groezelig zaakje waar glimmend bruin gevogelte achter het raam hangt. Liefst zo'n zaak waar met een beetje mazzel één iemand van de bediening kan tellen in het Engels. Dat doe je toch niet in een mall.

Nou........ik heb eens (8 jaar geleden) gegeten bij een zeer klein chineesje. En het eten was super!!! Het was aan het begin (of eind...tis maar hoe je loopt) van Third Street Promenade in Santa Monica. Hij zat in een Mall (foodcourt).

Trouwens erg leuk op Third Street..............heb daar staan praten met............Torri Spelling ;D Das echt een verhaal.........ik liep daar rond en dacht.........waar ken ik die toch van ??? ???. En ineens wist ik het, ze speelde mee in BH90210. Heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en om een hantekening gevraagd. Ze vroeg waar ik vandaan kwam en zij Amsterdam, Amersfoort kennen ze toch niet. Ze vertelde mij dat ze daar net geweest was ivm promo gedoe. We hebben gewoon 20 minuten staan praten..........ze vroeg me zelfs of ik met haar op de foto wilde (niet verwaand maar gemeend) maar ik had uitgerekend nu mijn toestel niet bij mij  :-\ Dat was wel balen.

Ik las pas geleden dat ze weer vrijgezel is dus........... ;)

#7 - 18-10-2005, 19:07 uur
« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 19:11 uur door The_Grove »

Jez

Wat een leuk verhaal, the Grove! Dat je dan je camera niet bij je hebt  ??? ??? ???

Maarreh, ik las juist (in de Veronica gids, dacht ik)dat ze weer gaat samenwonen. Of was jij dat op die foto, naast haar?  ;D ;D ;D

Heb wel een x Jay Leno gezien in Hollywood. Toen we dat hier vertelden, vroeg iedereen: Jay wie?"  :-\
#8 - 18-10-2005, 22:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sweatbox

Ik ben in mei jl. een kleine week in St. Monica geweest, maar imho dat food court in de mall van 3rd Str. Promenade was toch wel de laatste plaats waar ik zou gaan eten. Het eten in dat soort plaatsen neigt mij toch te veel naar fast-food. Ik hou van chinees of aziatisch gerechten die niet te veel zijn aangepast aan de lokale smaak. Hier in Rotterdam ben ik misschien toch wat verwent geraakt.

In Santa Monica vond ik de restaurantjes op Main Str. beter dan rond 3rd Str. Cha Cha Chicken op Ocean Ave is een aanrader.
#9 - 18-10-2005, 22:39 uur

MiamiHeat

Ik ben in mei jl. een kleine week in St. Monica geweest, maar imho dat food court in de mall van 3rd Str. Promenade was toch wel de laatste plaats waar ik zou gaan eten. Het eten in dat soort plaatsen neigt mij toch te veel naar fast-food. Ik hou van chinees of aziatisch gerechten die niet te veel zijn aangepast aan de lokale smaak. Hier in Rotterdam ben ik misschien toch wat verwent geraakt.

In Santa Monica vond ik de restaurantjes op Main Str. beter dan rond 3rd Str. Cha Cha Chicken op Ocean Ave is een aanrader.

Is de kwaliteit toch wel achteruit gegaan in 8 jaar tijd!!!
#10 - 19-10-2005, 13:49 uur

Bakvet

De laatste trip heb ik weer een paar keer bij Panda Express gegeten. Je ziet steeds meer van die stand-alone Panda Expressen verschijnen, sommige zelfs met drive-thru. Voor nog geen $6 (exclusief drinken) eet je je er helemaal vol. Bij de kassabon hoort een enquette. Als je die invult krijg je bij het volgende bezoek een 'entree'-item gratis. Het is behoorlijk verslavend.
#11 - 24-02-2008, 00:39 uur

PetraVS

Echt Chinees eten doe je bij zo'n groezelig zaakje waar glimmend bruin gevogelte achter het raam hangt. Liefst zo'n zaak waar met een beetje mazzel één iemand van de bediening kan tellen in het Engels. Dat doe je toch niet in een mall.

Precies, hoewel dat niet eens hoeft.  Bij de Chinezen hier in de buurt hebben ze een Amerikaans en een Chinees menu.  Zoals bij zoveel ethnische restaurants kun je zien dat je goed zit, als er veel mensen uit dat land zelf als gasten dineren.  Panda Express is bepaald geen "Chinees", dat is Amerikaans Chinees fast food.  Zal best goed smaken (heb het nooit gehad, behalve een proefhapje in de mall), maar echt Sechuan of Hunan, waar de meeste Chinezen hier vandaan komen, is het niet.  Net zo min als Babi Pangang echt Chinees is ;).
#12 - 24-02-2008, 01:58 uur

Jenn

Heb ik in Dallas in de Grapevine Mills mall gegeten.
Redelijk goed en goedkoop en op dat moment het enige vegetarische dat ik kon vinden op de gigantische food court (naast cheese Pizza). Anders dan NL Chinees (wat veel Indonesische invloeden heeft) maar inderdaad wel lekkerder vond ik.

Bij deze mall hebben ze toch wel wat meer dan alleen een cheese pizza en de panda express? Ik denk oa aan La Salsa, Quizno's en Bennigan's. De Panda Express vind ik nl niet heel geschikt voor vegetariers. De veggie spring roll is wel vegetarisch, maar de groenten worden allemaal klaargemaakt in chicken broth, een soort kippenboullion, maar dan met nog lappen kip erin. Niet echt iets waar de gemiddelde vegetarier van houdt.
#13 - 10-06-2008, 14:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15