Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2007 start al 5 oktober

Discussie gestart

TigersFan

Ik heb USAFIS gemailed maar wie weet of dat ook echt doorkomt. ???
#16 - 24-09-2005, 12:05 uur

coulthard

Heb toch wat vragen ivm de foto; ben in eerste instantie in zee gegaan met USAFIS, maar kreeg een melding dat mijn foto niet conform was (had hem zelf gemaakt met een digitale camera en zo in mijn profiel gebrowsed.) Heb het sindsdien niet meer aangepast en hoop nu dat ze mij niet aan kunnen melden, zodat ik het zelf kan doen.  8)  Maar nu mijn eigenlijke vraag; is het mogelijk om naar een fotograaf te gaan en hem de eisen voor te leggen zodat hij de foto kan maken (en misschien opsturen naar mijn email)?   :-\  

Thank you very much
#17 - 01-10-2005, 13:12 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Chiefram

Zelf zijn wij naar een prof fotograaf geweest om de speciale foto's te laten maken die werden gevraagd. Er werden dan geen standaard pasfoto's gemaakt, maar speciale 'portret' foto's welke de fotograaf dan zodanig kon afsnijden dat ze exakt aan de gestelde eisen voldeden.

Het probleem echter was dat hij die niet op CD of disk kon zetten, omdat dit (zo werd ons tenminste verteld) dit niet mocht om fraude aan de foto tegen te gaan.

Dit klonk mij logisch in de oren, maar van anderen heb ik weer gehoord dat de fotograaf wel degelijk op CD of disk kan wegschrijven.
#18 - 02-10-2005, 00:25 uur

FreezeM

Wij hebben de foto's zelf gemaakt en zullen dit jaar weer nieuwe maken. Het formulier controleert automatisch of ze aan de technische voorwaarden voldoen. Is dat niet het geval dan krijg je een melding op je scherm en wordt je formulier niet ingezonden.
#19 - 02-10-2005, 13:34 uur

Chiefram

Het is inderdaad ook makkelijk zelf te doen, maar ik was lui...

 ;D
#20 - 02-10-2005, 17:37 uur

ejb

Goed nieuws zeg dat de lottery dit jaar zo vroeg begint...zouden ze dan ook eerder notification letters gaan sturen???
Hoop het wel, hoe sneller we weten dat we hier weg kunnen (of niet weg kunnen, maar daar denk ik nog maar even niet aan), hoe beter!
#21 - 03-10-2005, 01:10 uur



RedBaron

jah dat niet weg kunnen is inderdaad niet zo mooi nieuws

en dat weg kunnen is beste nieuws van de werekd  8)

als ikwin voor ik ga nog even afscheidsfeesje houde  ;D :P
#22 - 03-10-2005, 11:47 uur

Pieter79

Goed nieuws zeg dat de lottery dit jaar zo vroeg begint...zouden ze dan ook eerder notification letters gaan sturen???
Hoop het wel, hoe sneller we weten dat we hier weg kunnen (of niet weg kunnen, maar daar denk ik nog maar even niet aan), hoe beter!

Nee, op de officiële website heb ik gelezen dat ze tussen 'May and July 2006' de brieven rond gaan sturen! Dit is dus ongeveer dezelfde periode als in de DV2006.
#23 - 03-10-2005, 17:02 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

ejb

Ben bezig om de application in te vullen, maar heb even een vraagje, hopelijk weten jullie het antwoord (ik wil het natuurlijk niet verkeerd doen!).
Ik moet mijn achternaam invullen (zowel bij de application van mijn man als die van mijzelf). Nu heb ik de achternaam van mijn man aangenomen sinds ons huwelijk, maar uit de instructies wordt mij niet duidelijk wat ik in moet vullen, mijn nieuwe achternaam (gevolgd door mijn meisjesnaam?) of alleen mijn meisjesnaam....
#24 - 09-10-2005, 17:10 uur



ejb

Ik heb er maar voor gekozen om mijn nieuwe achternaam met een streepje gevoeld door mijn meisjesnaam in te vullen, zo zal de gemeentelijke administratie het nu ook op een uittreksel weergeven, dus ik denk dat dit geen problemen op zal leveren...
#25 - 09-10-2005, 17:31 uur



ejb

Zojuist m'n hubby en mezelf ingeschreven, nu dus afwachten, spannend.......
#26 - 09-10-2005, 17:40 uur



Stoof

yihaa ik ga mij en mijn vriendin een dezer dagen ook inschrijven , ik heb de pdf al eens doorgenomen, nu nog een paar goede foto's nemen en we gaan er voor. En dan hopen op goed nieuws volgend jaar hé.
Succes iedereen.

groetjes uit België
#27 - 10-10-2005, 10:57 uur

androb

Ik weet niet hoe het er staat maar ik zou denk ik mijn meisjes naam invullen want die staat immers in je paspoort. Dit veranderd niet ook niet als je je mansnaam aanneemt. voor een vakantie moet je toch ook altijd je meisjesnaam opgeven??????
#28 - 10-10-2005, 14:40 uur

Lizzy

Ik heb ook ingeschreven, de foto tester is misschien een goede tip, die geeft aan of je foto goed is.

Nu maar afwachten  ;D
#29 - 10-10-2005, 16:53 uur

Martine

oeh..spannend, ook net ingeschreven. En nu begint het lange wachten en hopen....
#30 - 12-10-2005, 19:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15