Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat nemen we mee onderweg??

Discussie gestart

heivalido

Ik heb het al aangegeven onder de rubriek drop.
Ik ben best nieuwschierig wat mensen zoal meenemen op een vlucht naar de Usa die toch minstens een uurtje of 10 duurt.
Mijn vrouw en ik zorgen meestal dat we beide wat leuks te lezen hebben zoals een leuk tijdschrift of een (strip)boek. Verder nemen we ook vaak de nodige dosis etenswaren mee en dan hoofdzakelijk snoep.
Cola flesjes, banaantjes, engelse drop, zuurtjes, kauwgom enzovoort enz. Ook gaat altijd onze oldtimer gameboy mee. zodat we op zijn tijd super mario of tetris kunnen spelen. Verder hebben we uiteraard altijd onze belangrijke papieren binnen handbereik.
#1 - 21-08-2004, 19:06 uur

Bakvet

Inderdaad, een spannend boek. Daarmee vliegt de tijd voorbij. Op Schiphol nog even een  tijdschrift kopen wat je nog nooit eerder gelezen hebt maar wel boeiend lijkt.  Drie halve liters water*). Je eigen oortelefoontjes, die zitten veel lekkerder dan zo'n koptelefoon. Vroeger ook altijd een puntige schaar of een box-cutter, leek me wel handig voor de veiligheid.  :-[

Dan natuurlijk een pen voor de VisaWaiver. Toiletartikelen en schoon ondergoed + zwemkleding (zip-locken, neemt bijna geen plaats in). Voor als de koffers onverhoopt niet aankomen.

*) Heel veel water, want al een paar keer anderhalf uur op de taxi-baan stilgestaan. Wachten tot het onweer voorbij was en de dertig andere vliegtuigen voor ons waren opgestegen. Dan is het toch makkelijk dat je een flesje extra water bij je hebt.
#2 - 22-08-2004, 15:38 uur

Sbull

ja dat wachten is het ergste en maar stil blijven zitten.
#3 - 22-08-2004, 19:52 uur

heivalido

Ja of wachten voor de wc, terwijl je hoge nood hebt, das pas erg.
#4 - 22-08-2004, 21:44 uur

Chiefram

Ja of wachten voor de wc, terwijl je hoge nood hebt, das pas erg.

En dan sta je ook nog altijd bij de verkeerde wc waar de gasten gemiddeld 10x langer in blijven zitten dan de andere wc's...  :-[
#5 - 22-08-2004, 22:02 uur

heivalido

hahahahhaha, ja dat heb ik nou ook altijd. En na dat vliegtuig voedsel heb ik meestal niet zoveel tijd hahahah Oh, ik heb een speciaal bericht voor je achter gelaten bij hamburgergiganten.
#6 - 22-08-2004, 22:08 uur

Chiefram

Ja ik zag het! LOL!

Ik heb dat wel eens gegeten en dat is heerlijk !!!!!!!!!

Ik ben hier thuis al alle kasten en de garage (waar de voorraad ligt) aan het plunderen gegaan. Het betreden van dit forum brengt het risiko van overgewicht met zich mee...  :P :-\
#7 - 22-08-2004, 22:18 uur
« Laatst bewerkt op: 22-08-2004, 22:19 uur door Chiefram »

heivalido

ja hallo, straks stel je mij nog verantwoordelijk voor overgewicht omdat ik alleen maar een tip geef  ;D hahahahah. Jammer dat ze in de vliegtuigen geen BK hebben.
#8 - 22-08-2004, 22:23 uur

Chiefram

Daar zeg je me wat... Inderdaad!

Misschien moet je toch eens met de luchtvaartmaatschappijen om de tafel gaan zitten en kijken of je niet een ruimte in het vliegtuig kunt huren... volgens mij staan er dan geen rijen meer bij de toilet, maar voor de balie van BK in het vliegtuig!

Ik durf te wedden dat die super omzetten halen in dergelijke trans atlantische vluchten...  :P :D ;)
#9 - 23-08-2004, 20:17 uur

heivalido

hahahaha, ik zie het al voor me, krijg je bij je familie deal menu gratis kotszakjes hahahahaha Het zou in ieder geval beter te eten zijn dan dat magnetron bagger wat ze nu op durven dienen.
#10 - 23-08-2004, 21:33 uur

Chiefram

Daarom! Dat is precies de reden dat ik geloof in deze handel, en nog belastingvrij ook zo hoog in de sky! LOL!
#11 - 23-08-2004, 22:53 uur

heivalido

hahahahahaha, komen we dan eindelijk een keer onder die belastingen uit  :D
#12 - 23-08-2004, 23:01 uur

Sbull

waarom weer over eten.
het gaat toch over wat je meeneemt
nokken nu hahaha
#13 - 23-08-2004, 23:01 uur

Chiefram

Je hebt gelijk... ik heb me alweer misselijk gegeten zojuist aan bij elkaar geschraapte dingen die ik zo links en rechts in huis gevonden heb, hihi...
#14 - 23-08-2004, 23:05 uur

heivalido

ik heb net een zakkie suikerpinda`s naar binnen gewerkt  :P Ook ideaal om mee te nemen voor tijdens de vlucht.
#15 - 23-08-2004, 23:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15