Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wil jij Nederland ook zo graag verlaten.

Nee, ik zit hier goed.
4.9%
4 (4.9%)
Misschien ooit in de toekomst.
12.2%
10 (12.2%)
Ja, alleen nog niet nu.
19.5%
16 (19.5%)
jazeker, het liefst gisteren al.
61%
50 (61%)
Geen mening.
2.4%
2 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Emigreren

Discussie gestart

heivalido

Wie willen er net als wij graag Nederland verlaten??? en is dit vanwege de ontwikkelingen van de afgelopen tijd of speelt dit net als bij ons al langer????
#1 - 13-11-2004, 00:25 uur

Frank S

Ik heb me aangemeld voor DV2006 (mijn vrouw ook, dus dubbele kansen)
#2 - 13-11-2004, 11:16 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

heivalido

Ik heb me aangemeld voor DV2006 (mijn vrouw ook, dus dubbele kansen)

Maar bij jullie speelde deze wens al langer??? Of heeft de situatie in Nederland je over de streep geholpen???
#3 - 13-11-2004, 11:57 uur

Frank S

Ik heb me aangemeld voor DV2006 (mijn vrouw ook, dus dubbele kansen)

Maar bij jullie speelde deze wens al langer??? Of heeft de situatie in Nederland je over de streep geholpen???

Wij overwegen dit sinds 1998. Toen ben ik van baan geswitched waarbij ik verwachtte een betere ervaring op te doen om in Amerika een kans te maken op de arbeidsmarkt (ik ben van huis uit bedrijfskundige, en ben toen overgestapt van logistiek management naar IT management). Half september zijn we terug gekomen van onze jaarlijkse Florida-reis (de 9e) met het gevoel dat de tijd nu rijp is om definitief te vertrekken. Toen hebben we eigenlijk de beslissing genomen om er nu werk van te maken. Wat er daarna nog allemaal in Nederland nog is gebeurd heeft die beslissing alleen maar bekrachtigd, maar had er op zich niets mee te maken.
#4 - 13-11-2004, 12:03 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

heivalido

Ik heb me aangemeld voor DV2006 (mijn vrouw ook, dus dubbele kansen)

Maar bij jullie speelde deze wens al langer??? Of heeft de situatie in Nederland je over de streep geholpen???

Wij overwegen dit sinds 1998. Toen ben ik van baan geswitched waarbij ik verwachtte een betere ervaring op te doen om in Amerika een kans te maken op de arbeidsmarkt (ik ben van huis uit bedrijfskundige, en ben toen overgestapt van logistiek management naar IT management). Half september zijn we terug gekomen van onze jaarlijkse Florida-reis (de 9e) met het gevoel dat de tijd nu rijp is om definitief te vertrekken. Toen hebben we eigenlijk de beslissing genomen om er nu werk van te maken. Wat er daarna nog allemaal in Nederland nog is gebeurd heeft die beslissing alleen maar bekrachtigd, maar had er op zich niets mee te maken.

Dit geld dus ook voor ons, het besluit was al lang genomen maar de rotzooi hier maakt het allemaal nog makkelijker (niet dat het moeilijk was)
#5 - 13-11-2004, 19:15 uur

Yvonne 2

 8)    Als het aan mij lag dan was ik gisteren al weer terug in Amerika. Want als je er eenmaal geweest bent wil je meteen weer terug.En dat heeft er niets mee te maken met wat er zich nu hier allemaal in Nederland afspeeld.Ik ben gewoon VERKOCHT. :) ;) :D
#6 - 17-11-2004, 22:10 uur

PetraVS

Ik mis de optie "ik woon er al en zou absoluut niet terug willen" ;).
#7 - 17-11-2004, 23:05 uur

heivalido

8)    Als het aan mij lag dan was ik gisteren al weer terug in Amerika. Want als je er eenmaal geweest bent wil je meteen weer terug.En dat heeft er niets mee te maken met wat er zich nu hier allemaal in Nederland afspeeld.Ik ben gewoon VERKOCHT. :) ;) :D

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik kan ook niet wachten tot Maart volgend jaar, het liefst vertrek ik vannacht nog.  8) ;D
#8 - 17-11-2004, 23:29 uur
« Laatst bewerkt op: 17-11-2004, 23:30 uur door heivalido »

heivalido

Ik mis de optie "ik woon er al en zou absoluut niet terug willen" ;).

Hahahahaha, nou, er staat nog 1% open op dit moment dus die is dan voor jouw optie  ;) :D
#9 - 17-11-2004, 23:32 uur

Sbull

Ik wilde al jaren en jaren weg en ben nu aan het wachten
op de uitnodiging dv2005 en als alles positief is dan
hopelijk nog voor kerstmis 2005 voorgoed weg hier.
Nee dit heeft niks te maken met de situatie in Nederland.
#10 - 18-11-2004, 00:04 uur

Chiefram

Ik mis de optie "ik woon er al en zou absoluut niet terug willen" ;).

Even volhouden! Over twee weken wonen wij er ook en ik kan nu al zeggen dat wij absoluut niet meer terug willen!  :D
#11 - 18-11-2004, 08:05 uur

heivalido

zoals Romario ooit zei bij PSV......."Ik wil weg"  ;D hahahahaha
#12 - 18-11-2004, 23:48 uur

Poison ArroW

Ik ben 18 lentes jong! en ja kweetnie amerika is de land van de onbekende mogelijkheden en kben er geweest eigenlijk toen ik geboren was wist ik dat ik hier fout zat en kheb een oom in florida me ouders komen uit South America beter waren ze ff paar uur vliegen naar noord america gegaan om daar te wonen nee hoor gaan ze naar kikkerlandje  :P
#13 - 22-11-2004, 16:44 uur

heivalido

Ik ben 18 lentes jong! en ja kweetnie amerika is de land van de onbekende mogelijkheden en kben er geweest eigenlijk toen ik geboren was wist ik dat ik hier fout zat en kheb een oom in florida me ouders komen uit South America beter waren ze ff paar uur vliegen naar noord america gegaan om daar te wonen nee hoor gaan ze naar kikkerlandje  :P

Waarschijnlijk omdat Nederland toen nog een goed land was om te wonen, met goede voorzieningen en zo, helaas wordt dat goede langzaam steeds minder hier  :'(
#14 - 28-11-2004, 23:00 uur

Jez

Ja, zeg dat wel. Mijn zoon heeft een tand gebroken (erg lullig als je 16 bent en het is je voortand  :-[ ), dus moet ik morgen de tandarts bellen. Vroeger werd dat vergoed; ben benieuwd hoeveel dat grapje me nu gaat kosten  :o
#15 - 28-11-2004, 23:10 uur
« Laatst bewerkt op: 28-11-2004, 23:10 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15