Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie doet er mee aan de DV-2006?

Discussie gestart

Sbull

He Jez waar had je dat gelezen, denk ff goed na (ratel de ratel) zo hard hoeft ook weer niet hahahahahha,

Als ik het goed heb hadden verleden jaar 106 de green card gekregen.

Dus jouw getal kan wel kloppen.

#16 - 06-12-2004, 23:35 uur

Chiefram

Ik weet dat in de DV2004 er 94 winnaars uit Nederland zaten...
#17 - 07-12-2004, 19:47 uur

roonlimburg

Er waren zelfs 130 Nederlandse uitverkorenen in de DV2005. Toch een flink verschil met de voorgaande jaren.
Maar hoeveel Nederlanders er ieder jaar meedoen is niet te achterhalen, die cijfers maken ze nooit bekend.
#18 - 08-12-2004, 14:54 uur

Chiefram

Er waren zelfs 130 Nederlandse uitverkorenen in de DV2005. Toch een flink verschil met de voorgaande jaren.
Maar hoeveel Nederlanders er ieder jaar meedoen is niet te achterhalen, die cijfers maken ze nooit bekend.

Nee, dat zou ik ook wel willen weten...
#19 - 08-12-2004, 18:56 uur

Jez

Op de website van Easy Visa www.easyvisausa.com hebben ze vermeld hoeveel mensen en uit welke landen gewonnen hebben. Zo, ik zie nu pas de aantallen van andere landen. Ik denk dat ik hier een dubbele nationaliteit aanvraag; als Marokaan blijk je erg veel kans te maken...........  :P

Maar er zullen toch geen duizenden Nederlanders meedoen??
#20 - 08-12-2004, 21:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Hallo iedereen!

Ik zal me zelf eerst eens introduceren :) Mijn naam is Rob Lohman, geboren in Groningen en woon daar nu net ook weer een jaartje!! Ik ben net 27 en ben Software Architect (computer programmeur, haha) bij een bedrijf in het midden van het land. Naast mijn werk hou ik me erg veel bezig met film (zowel kijken als maken) en ben ik daarom ook moderator op een groot film/DV forum: http://www.dvinfo.net/conf

Nog even een foto (welke grappig genoeg is genomen op Schiphol!):


Goed, ook ik ga mee doen met de 2006 Lottery! Jawel. Na alle threads op dit forum gelezen te hebben (met dank aan iedereen voor de zeer goede informatie, met name Chiefram en heivalido erg bedankt! Ik weet hoe belangrijk goede informatie is voor een forum [zie mijn rol hierboven] en ik heb het gevoel dat ik jullie al een beetje ken, hihi) heb ik besloten om ook mee te gaan doen.

Ik wilde eerst altijd een baan hebben in de US (en eigenlijk kun je dan op die manier alleen binnen komen), maar dat lijkt me niet zo'n goed plan na het lezen van de informatie overal. Dus dan toch de lottery (en hopen natuurlijk!) en eventueel ondertussen nog wat solliciteren, wie weet!

Nogmaals bedankt voor de geweldige verhalen hier en op de sites!

Groetjes!
#21 - 13-12-2004, 11:07 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

heivalido

Erg leuk om te lezen dat onze ervaringen mensen aanspoort en het vertrouwen kan geven om ook de grote stap te gaan nemen, heel veel succes Visuar, we duimen voor je.
#22 - 19-12-2004, 01:50 uur

visuar

Dankje!!  ;D
#23 - 19-12-2004, 11:33 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

edkaas

Ik doe ook weer mee, het is nu de tweede keer dat ik me heb ingeschreven. Ik hoop dat ik met mijn vrouw en dochtertje dit keer wel uitgekozen zal worden.

Het word dus weer spannend, ook ik volg de verhalen hier met veel plezier.
Ik vraag me af hoeveel mensen zichzelf (net als ik) direct hebben aangemeld, zonder een tussenburo.

Succes allemaal!!!

#24 - 22-12-2004, 10:05 uur
We love the U.S.A

Margo Wening

Hallo edkaas,

wij hebben ons ook zonder tussenburo aangemeld.. het is ja simpel genoeg dus waarom moeilijk doen en extra betalen :)

Jullie ook succes gewenst !
#25 - 22-12-2004, 10:12 uur

visuar

Ik ga me deze week aanmelden zonder bedrijf, gewoon rechtstreeks op de site!
#26 - 22-12-2004, 11:13 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

visuar

Volgens mij moet het helemaal goed komen voor mij, zie me horoscoop in de Veronica gids:

BOOGSCHUTTER 22-11/21-12

Het ziet er dit jaar uitstekend uit voor je. De voornaamste reden? Je hebt de afgelopen jaren erg je best gedaan om verdriet en ballast uit het verleden te verwerken, waardoor je een complete persoonlijkheid bent geworden. Je krijgt met je frisse instelling dit jaar veel kansen om er iets bijzonders van te maken. Het kan gaan om werk of relaties, maar ook om reizen. Misschien is het moment aangebroken om een droom waar te maken. Wil je al heel lang naar het buitenland? Begin maar vast te plannen. De behoefte om je los te breken van knellende regeltjes, saaie routines en slepende relaties kan dit jaar steeds dringender worden, vooral voor vroege Boogschutters (geboren voor 5 december). Dat betekent weinig rust op het carrierevlak. Maar als je een freelance of zelfstandig bestaan ambieert, kun je juist profiteren van deze tendens. Op het financiele vlak is er weinig zekerheid, maar dat kan je niet zo veel schelen. Je manouevreert vlot en efficient binnen je bestedingsruimte. Je hebt dit jaar heel veel lichamelijke energie, maar in mei overdrijf je een beetje. Kijk dan uit voor blessures. De liefde staat niet echt centraal, daarvoor ben je te veel met jezelf en je nieuwe mogelijkheden bezig. Maar als je partner je voldoende vrijlaat, wil je best zo af en toe een romantisch moment met hem of haar delen. Nieuwe liefdes zijn welkom, zolang ze de volgende morgen maar weer vetrekken....


Ik ga me spullen maar vast pakken!  ;D

p.s. mijn application is gedaan! (jippie)
#27 - 26-12-2004, 13:16 uur
« Laatst bewerkt op: 26-12-2004, 16:23 uur door visuar »
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

peperzout

 :) veel succes :)
#28 - 26-12-2004, 14:16 uur

Jez

Jihaa!!! Ik ben ook boogschutter!!!! Visuar, see ya in the States!
#29 - 26-12-2004, 22:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Hihi, laten we het hopen  :D

Groetjes van een mede boogschutter!
#30 - 26-12-2004, 22:50 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15